http://www.youtube.com/watch?v=7vP2hFFV57E
IRON MAIDEN - HALLOWED BE THY NAME
Odotan kylmässä sellissäni kunnes kello alkaa soimaan.Miettien entistä eläämääni,sillä ei ole paljoa aikaa.Koska viideltä he vievät minut hirsipuuhun.
Elämän hiekka minulta on juoksemassa loppuun.
Kun pappi tulee lukemaan minulle viimeisen rituaalin,otan viimeisen katseen läpi kaltereiden,maailmaan joka meni minulta täysin vikaan.
Voiko siellä olla jonkinlainen virhe?Paha pysäyttää voittamatonta terroria.Onko tämä todellakin loppu jonkin hullun unen?
Pyydän joku kertokaa minulle että uneksin.Ei ole helppoa lopettaa huutamista.Mutta sanat karkaavat minusta kun yritän puhua.
Kyyneleet valuvat mutta itkenkö?Kaiken jälkeen en pelkääkkään kuolemista?Enkö usko että täällä on ikinä loppua?
Kun vartiat marssittavat minut ulos pihalle,joku huutaa sellistä "Olkoon Jumala kanssasi".Jos siellä on Jumala niin miksi hän sitten jätti minut
kuolemaan?
Kun kävelen koko elämäni harhailee ennen minua.Ja vaikka loppu on lähellä en ole pahoillani.Ota sieluni koska se tahtoo lentää pois.
Merkitse sanani:sieluni elää!Älä huolehdi nyt sillä olen poissa.Menen tuonpuoleiseen nähdäkseni totuuden.
Kun tiedät aikasi olevan lähellä,ehkä silloin alat ymmärtää;elämä tuolla alhaalla on pelkkää outoa illuusiota.
Jee, jee, jee
Pyhitetty olkoon nimesi
Jee,jee,jee
Pyhitetty olkoon nimesi
Iron Maiden - Hallowed be thy name
eddie the head
1
1275
Vastaukset
- Ilolias Rohmantti
The song describes a man's thoughts just before being sent to the gallows. He begins to feel terror and realizes he really is afraid of dying, despite claims that he's not.
Really think about it, could that faith fail you at the last second when you need it most?
One day you probably will know, be prepared, it might be sooner than you will never expect.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6115147Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?273184HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2672410- 1281743
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271463Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3541383Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101203- 121105
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P74936- 115895