Onko kukaan löytänyt mitään keinoja millä lopettaa lapsen isän kiusanteko lapsen kustannuksella. Siis isä kun haluaa olla äidille ilkeä, jättää tapaamatta lastaan, huutaa lapselle puhelimessa jne. Hän ei tajua, että satuttaa lasta tuollaisella touhulla.
Yhteishuoltajuus on, ja tapaamissopimus, jota siis isä rikkoo mennen tullen.
Ei jaksaisi enää tätä veivuuta...
Keinoja
8
409
Vastaukset
- miehensä vaimo
Käräjille vaan, lastensuojelu pitelee korkeintaan kädestä ja pudistaa isukille nuhtelevasti päätään, ei mitään konkreettista apua.
Hanki asianajaja ja siitä lähtee asiat rullaamaan. - miten,.,.,.
kiusata isää: No, tunge pennut hänelle joka viikonloppu tai älä anna lasta hänelle ollenkaan.
Jos oikein paljon haluat kiusata, syytä isää lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä!- haloo...
Kyse ei ole siitä että minä haluaisin isää kiusata, ei todellakaan.
Mua vaan ottaa päähän että se olin taas kerran minä joka lohdutin lasta kun isä pahotti mielen.
Jokainen kerta kun isä ilmoittaa ettei vaiskaan, ei lapsi saakkaan tulla meille on lapselle hylkääminen. Suojelenko lastani vai olenko vain pelkkä perkele jos lopetan nuo isän ja lapsen väliset tapaamiset kokonaan. On nöyryyttävää joutua elämään ex-puolison pillin mukaan. Ja tuntuu pahalle katsoa lapsen pahaa oloa kun isä taas kerran pettää.
- kokemus...
Meillä isä ilmoitti jälleen kerran eilen ettei lapsi ole heille tervetullut viikonlopuksi (vaikka hänen kuuluisi sinne mennä). Kun lapsi soitti isälleen, huusi isä puhelimeen ja sanoi että älä soita tänne enää koskaan. Lapsi joka on varhaispuberteetissa itki ja on ihan masentunut. Hän voi jopa fyysisesti pahoin isän teon takia.
Hän kysyi myös minulta eilen että alkaisikohan minun nykyinen mieheni hänelle isäksi nyt kun oma isä hylkäsi.
Onneksi lapsi on sen ikäinen ettei hänen tarvitse vasten tahtoaan isälleen mennä enää koskaan.
Toisaalta, hän kaipaa isäänsä, mutta ei ole oikein alistaa häntä tuollaiseen tilanteeseen.
Olenkin valmis tekemään seuraavan siirron... - Meillä sama juttu
Uusi suhde pilasi isän ja lasten suhteen täysin, nyt lapset eivät halua isää nähdä.
Ennen sitä isä välitti lapsistaan mutta kun eukko ilmaantui isä alkoi kartttamaan lapsia ja huusi puhelimeen eikä enää väittänyt. Synttärit jäi muistamatta samoin joulut.
Rippijuhliinkaan isä ei ehtinyt kun eukko ei hyväksynyt sitä. Nyt ei ole isää lapsilla, on vaan vieras mies, joka joskus on ollut isä. - rikkomuksista
ja muista ilkeilyistä, myöhästymisistä sun muista. Siinä on sulla sitten faktaa kun lähdet hakemaan muutosta. Voit myös nauhoittaa puhelut.
Meillä tämä on jatkunut 8 vuotta. Isä purkaa pahaa oloaan lapselle 9 v. Tapaa kuitenkin välillä, jotta side lapseen säilyy ja lapsi kaipaa. Nyt mies oli käynyt sos.toimistossa kun oli kyllästynyt minun (?) toimintaani. Kävi siis siellä valittamassa minusta yhtä ja toista. Harmi vaan hänelle, ettei niitä kiinnosta muu kuin lapsen paras :-) Kyllä on isukki ollut hiljakseen tapaamisensa jälkeen, tiedä mitä siellä sitten juteltu. - äiti kiusaa?
Meillä sama, mutta toisinpäin, eli äiti ei anna lapsen pitää yhteyttä.
Puhuu paskaa lastenvalvojalle mm kotioloistamme.- pää kylmänä
äläkä lähde mukaan äidin syyttely / taistelu kelkkaan. Samat keinot sinullakin, pidä kirjaa kiusaamisesta, viestit, puhelut. Jos kieltää tapaamisia, kirjaan ylös. Samaten kaikki yrittämäsi keinot. Mistä tuo äiti voi tietää kotiolonne? Muista, pää kylmänä, pidä tavoite mielessä (lasten tapaaminen) ja niele äidin jutut, älä lauo takaisin. Käy itse lastenvalvojalla, mutta älä hauku äitiä vaan ole kiinnostunut lasten asioista, esitä ratkaisuja tilanteeseen jne. He ovat vain lapsen asialla. Ovat nähneet kyllä kaikki haukkumis-katkeruustapaukset, osaavat kyllä nähdä sieltä ne kunnolliset. Älä menetä siellä hermojasi, toteat vaan että "jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta nuo syytökset ovat vain spekulaatioita eivätkä perustu muuhun kuin eron tuomaan katkeruuteen".
Muista myös sitten loppujen lopuksi unohtaa ja antaa anteeksi lasten äidille, hänelläkin oli ja on oikeus tunteisiinsa. Älä piikittele ja muistuta häntä ikuisesti tekemistään virheistä.
terveisin, lastensa puolella oleva äiti. Motto: lapsilla on oikeus isään ja äitiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328