Noniin.. eli..
Mulla on muutaman vuoden vanha denverin joku automankka.. cd, usb, mmc.
cd:t toimii ilman suurempia ongelmia.. mut muistitikku ja kortti ei enää toimi mankassa.. on kokeiltu erilaisia ja on ladattu win xp:llä ja vistalla, mut aina se vaan miettii kauan ja sitte tulee error-13
MITÄ SE TARKOTTAA?
ONKS MITÄÄ TEHTÄVIS VAI PASIKAANKO JOKEE KOKO TOOSAN???
Denver error-13???
3
1149
Vastaukset
- täälläkin
Toi ilmoitus on "communication error". Mulla oli jenkeissä autosoittimessani samat ongelmat, tuli tosin jo parin kuukauden käytön jälkeen. Ihan samalla tavalla ku sulla: cd toimi, usb ja kortti anto virheen. Joskus soitti tiedoston, anto errorin ja katkasi kesken kappaleen.
Tekninen tuki kertoi, että noin käy jos tiedosto on yli 16 MB. No, ei pitäny paikkansa, teki samaa pienemmilläkin. Lopuksi meni vaihtoon koko toosa.
Toisessa yksilössä oli sama vika. Päätin sitte vielä selvitellä miks osa musafileistä anto aina error 13:n. Laite ei osannu jostain syystä lukea kunnolla mp3:sta, purin tiedoston auki ja koodasin sen id tagit uudestaan. Toimi. Mutta en kuluttanut enempää aikaa vaan palautin, otin rahat ja sijoitin laadukkaampaan vehkeeseen.- d-wa
Mulla oli aikasemmin denverin cad-450 se muistaakseni kettuili cd:n soitossa, nii vaihoin sen cad-460:seen.
Kaivoin vanhemman esiin ja kävin äsken laittaas autoon.. radio, usb ja mms toimii! cd:tä en edes kokeillut koska tuo usb ja mmc on paljo kätevämmät ja radiotakin on joskus kiva kuunnella!
- Makke-84
Nuo DENVERIT kuuluu kaikki sinne jokeen.. että paiskaa vaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743