Riitely

Help me soon

Mä en oikeesti kestä enää. Vanhemmat riitelee jatkuvasti. Ainakin 3 kertaa viikossa kauhea huuto. Välillä saattaa kestää riitely jopa 6 tuntia ja pari kertaa olen herännyt yöllä klo 01.00 kauheaan huutoon. Isä ei niinkään haasta riitaa, mutta äiti.
Valittaa joka asiasta ja haastaa riitaa. Kokoajan vittuilee isälle siitä, että hänen äitinsä on hullu, kun on yrittänyt itsemurhaa. Kauhea "Hullu! hullu! hullu!" -huuto kuuluu välillä.
Kaikesta muustakin mahdollisesta kauheaa huutoa.

Auttakaa. Mä en kestä enää.

4

1400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

mulla samanlaista. sun ei tarvitse kestää semmosta. puhu opettajalle, terveydenhoitajalle.. mä pääsin vähäksi aikaa pois kotoa, mutta sitten alkoi tuntumaan että jos kotona nyt kuitenkin kestäisi siihen asti kun voi muuttaa. meillä vanhemmat ei tajunnu miten se riitely ja huuto vaikutti muhun. nyt taitaa ymmärtää. mä jouduin monta kertaa niille sen näyttämään. ei menny ensimmäisillä kerroilla perille, joten maltti ja mahdollisuus kannattaa antaa. sun ei kannata laittaa välejäs poikki kokonaan sun vanhempiis, ne kun on tärkeimpiä ihmisiä sun elämässä. mä olin jo valmis hylkää perheen, pelkän rauhan vuoksi, mutta sitten tajusin, mitä se todella merkitsee tulevaisuudessa. sä kuitenki rakastat sun vanhempias, vaikka se riitely meinaa romuttaa sun jaksamisen. nyt menet jollekin puhumaan tästä ja painotat, että et jaksa kuunnella sitä enää. ehkä pieni hengähdystauko jossain muualla voisi auttaa? mulla se ainakin hieman selvensi ajatuksia. olin kuukauden lastenkodissa, enkä suosittele sitä. mutta entä joku sukulainen joka asuu samalla paikkakunnalla? toivottavasti kaikki vielä helpottaa ja selviää :) tsemppiä.

• siihen paskaan

ei se ny niin hirvee asia ollu myöhemmin, olin huoneessani naama peruslukemilla enkä ajatellut asiaa tai sit menin ulos

• soita se sille joskus ja sa...

kaikki sun kaveritkin kuulleet sen ja sanoneet jotta hulluko se on?:=)on keinoja saada vanhemmat kuriin.

• jaaahazzz
        soita se sille joskus ja sa... kirjoitti:

kaikki sun kaveritkin kuulleet sen ja sanoneet jotta hulluko se on?:=)on keinoja saada vanhemmat kuriin.

No, eihän teillä riidellä edes usein :) Meillä riidellään joka helvetin ainoa päivä aamu varhaisesta ilta myöhään. Arvatkaa mitä, tää on perseestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe