Meillä on ollut viime aikoina kinaa ruuanlaitosta. Siis siitä että sitä tehdään liian paljon. Vaimo on jostain syystä päättänyt että joka ilta tehdään suuri ateria vaikkei olisi ketään syömässäkään. Ruoka sitten joutuu jääkaappiin jossa se seisoo muutaman päivän. Ja sitten pakasteeseen. Meillä on nyt kaksi pakastetta täynnä vanhoja ruokia. Ja joka päivä tulee uutta. Eikä vaimo tunnu kokevan tätä ongelmaksi. Olisikohan tämä sitä tyhjän pesän syndroomaa, kun kaikki alkoi tyttären muutettua kotoa pois?
Liikaa ruokaa
6
337
Vastaukset
- mulla
meni pitkään ennenkuin osasin alkaa ostelemaan sopivan määrän ruokaa sen jälkeen kun lapset olivat muuttaneet pois kotoa.
- henrii
lapset tulee käymään kotona, ostetaan siihen päälle vielä tripla määrä ruokaa.
Kaipa siihen tulee pakkomieli, vaikka kaksi ihmistä pärjää yhdellä nakkisopalla pari päivää. - Pirre*
ennenkuin huomaa että kattila on liian iso, niin minulle kävi, tosin nyt on palattu suureen kattilaan taas..
- susa51
Mieheni valittaa kun hamstraan ruokaa joskus.
Tykkään myös tehdä isompia annoksia kerrallaan, osan sitten pakastaa.
Myös olen himoleipuri, leivon tietenkin vähän isomman annoksen ja pakastan suuren osan.
Kohta on edessä isomman pakastimen osto tai sitten entiset on syötävä pois tieltä.;)) - Steffo
susa51 kirjoitti:
Mieheni valittaa kun hamstraan ruokaa joskus.
Tykkään myös tehdä isompia annoksia kerrallaan, osan sitten pakastaa.
Myös olen himoleipuri, leivon tietenkin vähän isomman annoksen ja pakastan suuren osan.
Kohta on edessä isomman pakastimen osto tai sitten entiset on syötävä pois tieltä.;))Minä olen ehdottanut että jos ihan kokeilumielessä päätettäis ettei osteta mitään ruokaa ennenkuin viimeisetkin säilykepurkit ja makaroonipussitja pakastin on tyhjennetty. Tiedä mitä kaikkea sieltä ruokakomeron perältä loppuvaiheessa löytyis!
- ruuan takia
Voi olla myös yleinen syndrooma länsimaailmassamme, kun meillä on täällä liikaa ruokaa ja joutoaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764