voisitko

seurustella

naisen kanssa, joka suostuisi käyttämään vain puuterinvärisiä tai valkoisia sloggi maxeja ja mummoliivejä.. jos on muuten mukava? kysymys ei kuulu niille, jotka tekevät näin itsekin

36

3715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milli molli

Siis voisin.

• heheheee

No tietenkin voisin, ihan kuin se nyt olisi este.

• t_dark

Nehän kumminkin otetaan pois. :D

• tähtönen

Kyl mä voisin, vaikka se ihminen, keneen tunteet on, pukeutuisi puuterinväriseen tai valkoiseen kokovartalohaalariin :).. vähän kärjistetysti tuo em., mutta eipä tuollaset asiat herätä sen laatuisia kyssäreitä enää, (mitä ap kysyy), kun tunnepuoli kolahtaa :). Että kyllä joo, voisin seurustella :).

T. Onnellisesti suhteessa :)

• Rosie*

Tottakai voisin. Miten alusvaatteiden tyyli muka voi olla este seurustelulle? Vaatteiden alta niitä ei näe, seksiä harrastaessa ne otetaan pois ja harvoin niitä nukkuessakaan pidetään.

• Heyday77

mutta en takaa etteikö niitä katoaisi mystisesti pesukoneesta ja kaappiin ilmestyisi yhtä mystisesti vähän värikkäämpää vaatekertaa :)

• voisin....

Ennenmin maxit kuin miesten bokserit. Ne ne vasta ällöt on.

• Fem.......

Tähän on kyllä puolustukseksi pakko vastata, että bokserit on kyllä butchilla erittäin hot ;)

• Nimetön
        Fem....... kirjoitti:

Tähän on kyllä puolustukseksi pakko vastata, että bokserit on kyllä butchilla erittäin hot ;)

..vaikken oo mikään rekkis niin löysät ukkoboxerit on mukavat unihousut :9
        eipä oo kukaan ihmetelly onkohan tämä niitä julkisia salaisuuksia? kaikki käyttää mutta harvat tunnustaa...

• ihan jees
        Nimetön kirjoitti:

..vaikken oo mikään rekkis niin löysät ukkoboxerit on mukavat unihousut :9
        eipä oo kukaan ihmetelly onkohan tämä niitä julkisia salaisuuksia? kaikki käyttää mutta harvat tunnustaa...

Naisten vastaavat shortsinmalliset unihousut on monesti huononmallisia (etenkin jos leveät lantiot/takamus). Yöasussa tärkeintä että on mukava päällä.. tosin en mitään Nanson mauttomimpia versioita pukisi päälleni, miesten boxereita hankkiessakin voi kiinnittää mm. kuosiin jonkinmoista huomiota..ei tarvi mennä ihan ääripäähän mauttomuudessa.

• ole...
        ihan jees kirjoitti:

Naisten vastaavat shortsinmalliset unihousut on monesti huononmallisia (etenkin jos leveät lantiot/takamus). Yöasussa tärkeintä että on mukava päällä.. tosin en mitään Nanson mauttomimpia versioita pukisi päälleni, miesten boxereita hankkiessakin voi kiinnittää mm. kuosiin jonkinmoista huomiota..ei tarvi mennä ihan ääripäähän mauttomuudessa.

kuullut että pitää nukkua alasti, että tavara tuulettuu...
        Olisikohan ollut Härkönen kun on näin kommentoinut.

Itse kyllä nukun aina alasti, koska se on paljon mukavampaa, ei kiristä eikä purista mistään.

• ku sullon
        ole... kirjoitti:

Itse kyllä nukun aina alasti, koska se on paljon mukavampaa, ei kiristä eikä purista mistään.

ne,nii lakana onku japanin lippu,onks sitte kivaa?

• alasti, enkä kyllä
        ole... kirjoitti:

voisi laittaa yöpukua tai muuta missään olosuhteissa. En edes yökylässä.

• tamponeja
        ku sullon kirjoitti:

ne,nii lakana onku japanin lippu,onks sitte kivaa?

kun on ne, ovat ihan uusinta uutta, kysele esdistyksellisimmistä marketeista, ja kokeile itsekin, ei tarvitse valuttaa lakanoille.

• tampongeja?
        tamponeja kirjoitti:

kun on ne, ovat ihan uusinta uutta, kysele esdistyksellisimmistä marketeista, ja kokeile itsekin, ei tarvitse valuttaa lakanoille.

jaa että on käteviä!pittääpä pyytää lähikauppiasta tilaamaan.onko kovinkin kalliita?kannattaskos tilata usseempi kerrallaan vai mitenkä se oli?

• eivät esim.
        tamponeja kirjoitti:

tampoonit sovellu menkkojen alkupäivinä. Silloin on parasta nukkua pyöräilyshortsit jalassa, että side pysyy paikallaan. (oon kova pyörimään unissani)Muuten nukun "euroyöpaidassa", eli vain peitto päällä.Murmeloiseni sai joululahjaksi lepakkokuvioiset bokserit ja pitää niitä saunan jälkeen. Minusta ihan sööttiä.

• Nimetön
        alasti, enkä kyllä kirjoitti:

voisi laittaa yöpukua tai muuta missään olosuhteissa. En edes yökylässä.

ihan pakko kertoa ois aika kosteet lakanat jos
        tää nainen nukkuis alasti...sen verran on kuumia aaltoja, lakanoita ei joka pv viitti vaihtaa.

• poikamaisella

naisella olisi alusvaatteina jotkut pitsihörhötykset, mielummin niin päin olis turn off.

• tarvii nyt

toisteen ääripäähän vetää,slogit ihan jees poikamaisella(kin) mut alkkareina bokerit naisilla ylipäätään karseet oli poikamainen tahi ei.alkkari bokseritten käyttö naisilla mauttomuuden huippu musta,halut menis het.

• käyttäkööt mitä
        tarvii nyt kirjoitti:

toisteen ääripäähän vetää,slogit ihan jees poikamaisella(kin) mut alkkareina bokerit naisilla ylipäätään karseet oli poikamainen tahi ei.alkkari bokseritten käyttö naisilla mauttomuuden huippu musta,halut menis het.

käyttää, mutta asenteella. En haluis kuitenkaan että alta löytyis mummoalkkarit ja sukkahousut haarakiilalla, ei taitais tulla sänkyhommista mitään.

• shortsi-malli
        tarvii nyt kirjoitti:

Sloggillahan on myös hyvinistuva, korkea shortsimalli
        ( http://sloggi.timarco.fi/Product2d0ad4b0-8a7a-4f35-9e11-068060213441.aspx )
        ,joka hivenen tyylikkäämpi/nuorekkaampi kuin maxipöksy
        http://sloggi.timarco.fi/Product5f02d016-d681-4b3b-ba46-b9df10bc648b.aspx .

mielummin tälläiset tyttöjen boxerit,
        ukkojen housujen sijaan:
        http://halens.scene7.com/is/image/Halens/tpl_MainImageLarge_l?layer=comp&$layer_1_pos=308,247&$layer_1_src=is{Halens/p-339838-1?hei=494}&$if_MainImageLarge_l$

Markkinoilta löytyy hyvänkin näköisiä istuvia housuja, niin miksi suosia joitain mauttomuuksia?

• joojajuu

Ehdottomasti.

• on monia

Mää naiseni hurmasin uudelleen semmosilla alkkareilla, kun riitti kainaloihin asti.
      Ne on kyllä kadonneet jonnekkin.

• ;) ;)

Missäköhän sellasia tapaa.. :D kieltämättä semmoset tummat pikkuruiset on kivammat mut oikeastaan sillä ei ole mitään merkitystä. Kun ihminen siinä merkitsee, ei alusvaatteet.

t. jääkarhupikkarinen

• hehtaarihousuiksi :D

onnee kun ne ei ollut haitaksi!

• sloggit

on jo seurusteltu..Valkoisten sloggimaksien kanssa. Ei napannut yhtään mua, muuhun se suhde kaatui..Oli ja on ihana persoonallisuus, valkoisine sloggeineen :)

Tosi on, että ei niitä alusvaatteita nähnyt muuten kuin riisuutuessa ja sitten kun oli seksin aika niin eihän niitä ollut mailla halmeilla ;)

siistit ja puhtaat olivatten, se tärkeintä.

• sitä kysytäänkin

Tottakai voisin! miksen vois?! ei se ihmisestä tee mitenkään omituista,jos sellaisia alusvaatteita käyttää..... ei aina tarvi pukeutua joihinkin helvatan stringeihin,epämukavat ja typerät tai joihinkin pitsihörhelöihin,nekin on turhat.

• kyllä

käytän stringejä melkein aina,
        eivät ole epämukavia eivätkä typeriä.
        Pitsihörhelöt taas ovat aika hotteja,
        jos niissä sisällä on hyvännäköinen perse.
        Käytän kyllä niitä itsekin,
        ainakin silloin kun olen menossa treffeille...

Jos alusasut tuntuvat epämukavilta, ne ovat yleensä vääränkokoisia.

• takamuksiahan
        kyllä kirjoitti:

käytän stringejä melkein aina,
        eivät ole epämukavia eivätkä typeriä.
        Pitsihörhelöt taas ovat aika hotteja,
        jos niissä sisällä on hyvännäköinen perse.
        Käytän kyllä niitä itsekin,
        ainakin silloin kun olen menossa treffeille...

Jos alusasut tuntuvat epämukavilta, ne ovat yleensä vääränkokoisia.

on erimallisia.. ei kaikille stringit, tangat, tai-malli tai muu ihan yhtä hyvin istu, vaikka olisi oikea kokokin.

Itselläni on aika leveät lantiot ja takamus, vaikka kooltani olen normaali/alipainon rajalla ja suosin
        hipsters-mallia, kun ne ovat miellyttävimmät ja istuvimmat jalassa.. suosin myös kestävyyttä, mutta joinakin päivinä saatan vetää pitsiäkin jalkaan.

• jos vaihtoehtona olisi

luoti päähän, mutta en ymmärrä miksi haluaisin.

• Rayrat

ja kalliita. Ei niitä kannata kenenkään ostaa, mutta kyllä mä nekin riisun sulta tarvittaessa...

• minä..

en mitään sloggeja ostakaan,
        kyllä niiden pitää olla hyvälaatuisia.
        Saavat maksaakin vähän enemmän,
        mutta sitten ovat laadukkaita ja mukavia pitää.
        Sitä paitsi ne on todella helppo riisua ; )

• mustia, punaisia ja vihreitä -

ovat niin mukavat päällä.

• näin että

mun mielestä söpöimmät alkkarit on Anttilasta ostetut Miss Ann -kukkapöksyt. Vajaalla kympillä saa viidet. Mukavat, pehmoiset ja edulliset. Ja koska ne ovat myös melko joustavat, niiden alle saa kätevästi liu`utettua käden...

• mielummin

tuollaisen kanssa kuin pitsipöksyn kanssa. mua ei vaan noi pikkuhepeneet kiinnosta. ja kun mä tykkään poikamaisista ja butcheista, niin kuolisin nauruun, jos vaatteiden alta paljastuis victorias secret alusasu. :)

• tosin

harmi vaan kumppanilleni että satun pukemaan meidät kummatkin 70% ajasta kun sen tyylitaju on niin olematon että eläisin pelkällä naurun voimalla 100-vuotiaaksi jos hän saisi päättää vaatteistaan. Katosi muutamassa vuodessa suurin osa sloggimaxeista ja kyllähän se vielä niitä pitää silloin tällöin kun haluaa tuntea olonsa erityisen mukavaksi enkä ollenkaan ala kieltämäänkään kun kerta otti vastaan pyyntöni pukea ostamiani vaatteita päälleen silloin kun pyydän. Kompromissi on kiva juttu koska siinä kummatkin voittaa jotain. Minä 70% ei-ehkä-niin-tyylikkäistä vaatteista kaapista ja kumppani suostumukseni sinisävyiseen tupaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6064
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe