Kuinka paljon tytöt tykkää sellaisista ns. "kunnollisista" pojista, siis että kroppa on aika hyvä, ei ryyppää, ei polta, tykkää urheilla ja yrittää ainakin pärjätä koulussa? Itse kun urheilen paljon, metsästän, en juo humalahakuisesti, en polta, huumorintajua (kai) on ja amiksen eka luokka sujuu suht hyvin... Osaan myös pitää puoleni, kettuilua kun saa kuulla usein... Silti tuntuu ettei kukaan tyttö osoita minkäänlaista kiinnostusta. Vai onko ongelma juuri se että pyrin olemaan kunnollinen? Vuoden suhde oli, mutta se meni poikki enkä vieläkään tiedä tarkkaan miksi. Olisi kiva saada vastauksia.
Tytöille kysymys...
13
1445
Vastaukset
- mayura
Itselläni sellainen miäs onkin. Vuosi ja pari kuukautta tällä hetkellä mennyt. : >
- pimpelipompelipompompom
Itsekkin olen "kunnolinen" tyttö ja seurustelisin ennemmin sinunlaisesi kanssa kuin jonkun ryyppäävän tohelon :D
Samaa voisi kysyä pojilta, siis että kuinka paljon pojat tykkää kunnollisista tytöistä? ^^
Itse olen timmi typy, en juo alkoholia ollenkaan, en polta, huumorintajuinen ja olen hyvä koulussa. Kauniiksi ja söpöksikin on sanottu, mutta ei silti tunnu kelpaava kenellekkään :/
Terkuin 18 vuotias rokkaritypy :) - - - -
ottaisin juurikin sinunlaisen PALJON mieluummin kuin joka vkl juovan ääliön..Ja tupakoitsijat haisee niin pahalle, että en voi kyllä kuvitella seurustelevani sellaisen kanssa.
Musta tuntuu, että sä et vaan ole tavannut vielä sitä oikeaa.. :) tsemppiä! - ...
.. Et tiedäkään kuinka mukavaa on lukea, että tuollaisia kunnon ihmisiä on olemassa. Jatka samaa rataa!
- ----------------------
Mä ainakin tykkään kunnollisista pojista. Juoda voisi joskus, mutta tupakka ei ole kiva. Johan pusutkin maistuu paremmille kun ei poika polta.
Itse metsästän lukiosta samanhenkisiä poikia kuin mitä itse olen. Urheilullinen en ole, muttei haittaa jos poika on kiinnostunut urheilusta.
Huumorintaju on plussaa. Kaiken ratkaisee kuitenkin hyvä käytös, luotettavuus ja jokin sama kiinnostuksen kohde ois kiva.
:) - täydelliseltä
Kuulostat kyllä aivan täydelliseltä. Tuollaisen pojan ottaisin itselleni vaikka heti, mutta sellaista onnea minun kohdalle tuskin sattuu koskaan.. Samoja piirteitä kun itsestänikin löytyy aika paljonkin. En juo tai polta enkä kuitenkaan ole mikään sohvaperuna vaan liikun ihan mielelläni.:D En kyllä seurustelisi sellaisen pojan kanssa joka ryyppää, polttaa ja yrittää esittää jotain sellaista mitä ei ole.. Rehellisyys, luotettavuus ja se että on oma itsensä on kaikkein tärkeintä. :)
- lauuraa
Tykkään erittäin paljon..
Sinunlaisen jos jostain saisi - -mainoskyltti-
Siis ite olisin onnellinen jos olis sunlaanen poika. Ehkä monet katsoo ensin ulkonäköä eikä todellista luonnetta. En haluais mitenkään loukata, mutta kannattais kattoa ehkä ulkonäköänsäkkin. Tyttönä voin kertoa, että me khyl katotaan pojassa ensin sitä ulkonäköä ja sen kautta tutustutaan paremmin.
Mut onnea sulle! :) - Nimetön
Aivan yllättäviä vastauksia, kiitos! Tällä palstalla teitä kunnollisia näköjään riittää, mutta muuten kun kattelee ympärille niin tuntuu ettei oo ketään... Vai riippuuko se paikkakunnasta? Tuntuu että ylempänä pohjoisessa ja Savon suunnalla tuntuu olevan mukavampaa porukkaa kuin täällä rannikkopohjanmaalla... Tietty jos tältä sivulta sattuis löytyyn se oikea, mutta oon hippusen arka luomaan uusia tuttavuuksia. Ja epäluuloinen, pitkään jatkuneen kiusaamisen takia (Tosin se on nykyään jo lähes loppunut).
- tyttöSavosta
Juuh, minäkin olen aika tavallinen, en juuri juo, en polta, olen ihan hyvä koulussa, mutta eipä tunnu silti kukaan huomaavan. Ei täällä nyt niin mukavia tyyppejä ole! Mutta, ehkä tytöt on täällä mukavampia, mene ja tiedä. Tai sitten tää meidän kunta on vaan niin sisäsiittoinen, ettei voi mitään. Mutta on täällä muutamakin sun kaltainen poika, ja sellasista mä ainakin tykkään enemmän. Mutta kyllä mä tunnen useammankin tytön, jotka tykkää ns. pahoista pojista. Johonkin aiempaan viestiin vielä vastaisin, että mä ihastuin tähän nykyiseen juuri luonteen takia, koska poika on aivan tavallisen näköinen. Mutta mahtava tyyppi ja niin herrasmies että.
- >That's Not My Life<
Se on kuitenkii aina hyvä juttu et ei polta :DD Haisee paskalt.. Ryyppäämisel ei oo kyl sillee välii.. Siis jos joskus juo nii se ois mulle sopiva, ku mäki ryyppään joskus. Mut kyl mä voisin ottaa sellasen jätkän joka ei juo, tai sellasen joka juo (Mut ei liian usein..).. Joten sil ei kyl oo välii. Huurintajuu pitää ol :P mut pitää vakavastikki osaa puhuu.. Ureiluha nyt on harrastus ja harrastukset o oma valinta. Jos koulu menee hyvi nii sillo saa paremman koulutuksen ja työn x) Ei kyl kannata mtn hirveet hiketystä, sit ei oo aikaa mihinkää muuhun. Mut luonne kyl on se tärkein. Mut ite en kyl vois kuvitella seurustelevan jonkuu kauheen kiltin ihmisen kans... Ku ite en oo kauheen kiltti :D Ja sit siit vois tulla vaa jtn valitusta mun tekemisistä. Njoo.
Ja kohtuu kaikes, myös kohtuudes :D Siis just esim juominen ja hiketys :P - Alice
Toi kuulostaa tosi hyvältä! En ole mikään tupakoinnin ystävä, sillä se aiheuttaa päänsärkyä minulle. Kaikki kaverini ovat täysin raittiita, ehkeivät urheilullisia tai huippuoppilaita, mutta sillä ei ole minulle niin paljoa merkitystä.
- ihan
kivalta kundilta vaikutat en tie muista mut mä tykkään just sellasista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481169Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101089- 131083
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723