Lehtoniemi toimi tapahtumahetkellä kiinteistönvälittäjänä. Oulun Ritaharjussa yksityisesittelyyn tuli nuorehko mies, joka löi Lehtoniemeä yllättäen asuntoesittelyn loppuvaiheessa. Lehtoniemi menetti hetkeksi tajuntansa.
Kolkattuaan tangolaulajan mies vaati häneltä auton avaimia, pankkikorttia ja sen tunnuslukua. Lehtoniemi antoi nämä maatessaan tajunnan rajamailla lattialla.
- Mies sitoi ranteet selkäni taakse yhteen. Pelko oli todella suuri. Mies komensi minut mahalleen lattialle, Lehtoniemi kertoi.
Lopulta mies sai haluamansa ja katosi paikalta. Hän otti haltuunsa Lehtoniemen Audin ja aloitti pakomatkan.
Oikeuden mukaan mies oli suunnitellut teon ja varustautunut sitä varten rengasraudalla. Esitutkinnassa hän tunnusti hakanneensa iskelmälaulajan.
Lopulta mies
sai haluamansa
2
2100
Vastaukset
- sai ehdollista
kovat on tuomiot
- nakkivaras
olisi ehkä häkki heilahtanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481