Yhdyntäkipuja ja arkuutta

olentoivoton

Hei naiset!
Noin pari vuotta sitten minulla oli todella paha hiivatulehdus, jonka hoidin hiivalääkkeellä. Siitä lähtien minulla on usein ollut yhdyntäkipuja. Kipu tuntuu kirvelynä pienten häpyhuulien pinnalla, aivan emättimen suulla. Häpyhuulet ovat myös hieman punertavat. Pelkkä kosketuskin sattuu eli gynekologiset tutkimukset ovat olleet pelkkää tuskaa siitä lähtien. Yhdynnässä ollessa kipu saattaa tuntua kirvelynä virtsarakossakin.
Klamydia on juuri testattu, sitä ei ollut, emätintulehduskaan ja hiiva ei pitäisi testien mukaan olla. Olen harvinaisen kyllästynyt ravaamaan gynekologeilla ja maksamaan itseni kipeäksi kommenteista "ihan kunnossa näyttää kaikki olevan". Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia kuin minulla?

3

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen toivoton tapaus

Tossa joulun aikaan emättimessä kutinaa ja virtsatessa kirvelyä.Kävin virtsa kokeessa ja siellä ei varmuudella tiedetty,onko tulehdusta vai ei!! Soittelin yksityiselle ja hän kehotti käyttämään Canesten kombin ja jos ei mene ohi,niin sitten uusiksi virtsakokeeseen.Homma hoitui kombilla,mutta pari viikkoa sitten huomasin häpyhuulessa halkeaman...se parani muutaman päivän sisällä.No nyt sitten taas samanlaista kutinaa ja kirvelyä kuin joulun aikaan!! Mietin,et voisko kaikki johtua siitä ekasta hiivatulehduksesta??? Yhdynnässä joskus tuntuu kans kipua....Onkahan tämä loppu elämän kierre?? Kutinaa ja kirvelyä!!!
      Tsemppiä sulle...toivotaan,et joku vois auttaa meitä;)

• dadia

Moi!
        Tuo toinen viesti kuulostaa minusta ainakin hiivasieneltä. Hiivasieniä on myös erilaisia (näin gyne ainakin minulle kertoi), eikö siksi oireet ole aina aivan samanlaisia. Ei kannata vielä vaipua epätoivoon, vaan mennä gynelle asian kanssa. Hän antaa sinulle voimakkaampaa lääkitystä, pillereitä ja rasvaa, niillä tuo pitäisi mennä ohi. Ei minulla ainakaan tehoa mikään reseptitön sienilääke.

• Kirvelee

On kurjaa täälläkin. Sisemmät "häpärit" kovasti kirvelee. Ja kauhean punaiset. Kuivuutta on koko ajan . Lääkäri määräsi Ceridal suihketta.
      Olen 54v ja en pysty enää rakastelee. Vahinko.
      Mutta muuten elämä hyvin. Tekee niin kipeää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3194
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2902
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      70
      2723
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2616
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2138
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1699
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      1668
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1659
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1651
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1539
    Aihe