Ihan mielenkiinnosta kyselen, että opiskeleeko tai on opiskellut etänä täällä Fernuniversität Hagenissa?
Kyseessä näyttää olevan virallinen valtiollinen yliopisto, jossa voi opiskella sekä Bachelor ja Master-opinnot ja tiedekuntia on useita. Eivät näemmä peri lukukausimaksuja, ainoastaan lähetettävästä materiaalista joutuu maksamaan. Tenti t voi suorittaa Saksan suurlähetystössä tai Goethe-instituutissa Helsingissä. Olen miettinyt tätä opiskelumuotoa pitkään.
Tietenkin olisi mielenkiintoista kuulla mielipiteiä henkilöiltä, jotka ovat mahdollisesti johonkin toiseen maahan tehnyt etäopintoja. Itseäni nyt kiinnostaa tuo Saksa, koska hallitsen kielen lähes täydellisesti. Miten yksinäistä opiskelu on mahdollisesti kun ei näe opettajia tai muita opiskelijoita elävänä?
Etäopiskelu
3
2879
Vastaukset
- Minä vaan
Itse teen kandin tutkintoa brittiläiseen yliopistoon. Opiskelu on haastavaa (varsinkin kun sitä tekee työn ohessa) ja palkitsevaa. Vaikka opettajiani en fyysisesti näekään, niin keskustelualueilla ja sähköpostilla tai puhelimitse heidät saa kyllä kiinni, jos kysyttävää tulee.
Voin suositella.- opiskeletko suomesta käsin?
olen tätä vaihtoehtoa itsekin pohtinut, Briteissä ja maisterin tutkinnon osalta, kun on näitä part-time vaihtoehtoja... tulisi vaan edullisemmaksi suorittaa täältä suomesta käsin, kun samalla vois jatkaa töitä.
Miten usein, minä vaan, käyt paikan päällä Briteissä? opiskeletko suomesta käsin? kirjoitti:
olen tätä vaihtoehtoa itsekin pohtinut, Briteissä ja maisterin tutkinnon osalta, kun on näitä part-time vaihtoehtoja... tulisi vaan edullisemmaksi suorittaa täältä suomesta käsin, kun samalla vois jatkaa töitä.
Miten usein, minä vaan, käyt paikan päällä Briteissä?Hei,
Tää tulee vähän myöhään, mutta..
Mahdollisuus olisi osallistua kerran vuodessa etäopiskelijoille järjestettävään Study Schooliin/Winter Conferenceen (kesto 1 vko), mutta työkiireiden yms syiden takia en ole päässyt. Paikallaolo ei ole pakollista, sillä kyseessä on 100% etäopinnot..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988