tutaa Lappenrannan teknilliseen yliopistoon, mutta minua mietityttää sellainen asia, että kuinka hyvin näin taantuman aikaan tuta di:lle enää löytyy töitä... Eli kannattaako minun lähteä opiskelemaan Lappeenrantaan tutaa vai ei... Entä kuinka hyvin sitten löytyy töitä geomatiikan di:lle...
Ajattelin mennä
3
842
Vastaukset
- luulen vain
Todennäköisesti tämäkin lama on loppunut, ennen kuin sinä poistut DI:n paperit kädessä sieltä LTY:ltä . Jos se taas jatkuu sinnekin asti, niin on jokseenkin yhdentekevää, mitä olet opiskellut, töitä ei ole kenellekään.
- tekn.yo.
Ihan turhaa mietit tämän hetkisen laman tai minkään muunkaan vaikutusta sinne 5 vuoden päähän, jolloin ehkä valmistut. Yleisesti sanoisin että teknisestä yliopistosta valmistunut työllistyy hyvin, ja hommia löytyy joka puolelta maailmaa.
- teille.
tekn.yo. kirjoitti:
Ihan turhaa mietit tämän hetkisen laman tai minkään muunkaan vaikutusta sinne 5 vuoden päähän, jolloin ehkä valmistut. Yleisesti sanoisin että teknisestä yliopistosta valmistunut työllistyy hyvin, ja hommia löytyy joka puolelta maailmaa.
Nyt sitten vaan hakupaperit menemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805