tutaa Lappenrannan teknilliseen yliopistoon, mutta minua mietityttää sellainen asia, että kuinka hyvin näin taantuman aikaan tuta di:lle enää löytyy töitä... Eli kannattaako minun lähteä opiskelemaan Lappeenrantaan tutaa vai ei... Entä kuinka hyvin sitten löytyy töitä geomatiikan di:lle...
Ajattelin mennä
3
853
Vastaukset
- luulen vain
Todennäköisesti tämäkin lama on loppunut, ennen kuin sinä poistut DI:n paperit kädessä sieltä LTY:ltä . Jos se taas jatkuu sinnekin asti, niin on jokseenkin yhdentekevää, mitä olet opiskellut, töitä ei ole kenellekään.
- tekn.yo.
Ihan turhaa mietit tämän hetkisen laman tai minkään muunkaan vaikutusta sinne 5 vuoden päähän, jolloin ehkä valmistut. Yleisesti sanoisin että teknisestä yliopistosta valmistunut työllistyy hyvin, ja hommia löytyy joka puolelta maailmaa.
- teille.
tekn.yo. kirjoitti:
Ihan turhaa mietit tämän hetkisen laman tai minkään muunkaan vaikutusta sinne 5 vuoden päähän, jolloin ehkä valmistut. Yleisesti sanoisin että teknisestä yliopistosta valmistunut työllistyy hyvin, ja hommia löytyy joka puolelta maailmaa.
Nyt sitten vaan hakupaperit menemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813