Keskustaan vasta muuttaneena ihmetyttää vanha mies, joka raahaa jotain jätesäkeissä hautaustoimistoon.
Mitä ja miksi?
Työkaverit eivät puhu, kun kysyn. Jopa baareissa vaietaan.
Pakko löytyä joku selitys, vaikka Renkolaisena olenkin tottunut kaikenlaiseen.
En pysty enää nukkumaan.
jätesäkkimies
11
1612
Vastaukset
- .,.,.,
herrasmies syöttää lintuja vanhoilla leivillä ja taitaa myös istua jollain paikalla torin kupeessa olevassa vanhassa talossa...
- niitä puluja
lokkeja ja muita harmituksia pyörii siellä keskustassa. voisko joku sanoa sille miehelle, että lintujen syöttäminen on kiellettyä?
- Parven Gyylä
kuvauksesta päätellen Senaattori Salovaara.
- J:;;;
Tuntee myös lempi nimen PÄKÄ-JUSSI.Kulkee usein rivitaksilla Hauhon suuntaa leipä pussit mukana.Karsee haju!
- olen itsekin
nähnyt kun tämä tyyppi kantaa epämääräisiä myttyjä hautaustoimistoon yöllä. Meinasin soittaa poliisit kun eka kertaa näin. On kavereiden kanssa kehitetty muutamakin teoria mutta ei niistä sen enempää tässä.
Hallituskadun valtsun roskiksesta se niitä ruokia hakee joka ilta ja ei kai ne linnuille mene? Luulen että hyväntekeväisyyteen. Kova se on ainakin saarnaamaan ohikulkijoille jostain jumalan tulesta. - mahtaa olla
olen itsekin kirjoitti:
nähnyt kun tämä tyyppi kantaa epämääräisiä myttyjä hautaustoimistoon yöllä. Meinasin soittaa poliisit kun eka kertaa näin. On kavereiden kanssa kehitetty muutamakin teoria mutta ei niistä sen enempää tässä.
Hallituskadun valtsun roskiksesta se niitä ruokia hakee joka ilta ja ei kai ne linnuille mene? Luulen että hyväntekeväisyyteen. Kova se on ainakin saarnaamaan ohikulkijoille jostain jumalan tulesta.rivitaksi?
Mulla oli eno, jota kiinnosti sekä ruumiit että lampaat. Ruokki se lintujakin. Ei se ole paha asia.
T:Äänestäjä - vaan...
olen itsekin kirjoitti:
Hallituskadun valtsun roskiksesta se niitä ruokia hakee joka ilta ja ei kai ne linnuille mene? Luulen että hyväntekeväisyyteen. Kova se on ainakin saarnaamaan ohikulkijoille jostain jumalan tulesta.Siitä valintatalosta ei kyllä voi millään irrota joka ikinen ilta kokonaista jätesäkillistä vanhaa leipää. Pikkusen epäilen että vaan linnuille menee.
- sammuneita
kakaroita ja vie hautaustoimistoon jatkojalostukseen..paloiteltuna,ja kadonneiden lista kasvaa!
- eipä tuollaisia
kannata kirjoitella, saa vielä herjaussyytteen. Ei siinä ole mitään pahaa jos lintuja ruokkii!
- Pukki ajoi
eipä tuollaisia kirjoitti:
kannata kirjoitella, saa vielä herjaussyytteen. Ei siinä ole mitään pahaa jos lintuja ruokkii!
vanhalla Triumphilla takajouset lytyssä säkkien painosta. Se mitään lintuja voi ruokkia.
Mikäs salaisuus tässä on kun kukaan ei tunnu tietävän? - mies on
Pukki ajoi kirjoitti:
vanhalla Triumphilla takajouset lytyssä säkkien painosta. Se mitään lintuja voi ruokkia.
Mikäs salaisuus tässä on kun kukaan ei tunnu tietävän?aivan ufo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774