tunteet palstalle.oon jääny iha koukkuun sinne,onko muut?mä oon surullisena miettiny kuin paljo rakkautta menee hukkaan ku ihmiset ei puhu toisilleen livenä mitä tuntee.sit mä oon aatellu tajuuko nää kaipauksen kohteett että niiitä ikävöidään,saako ne etes koskaan siitä tietää ja minkämoisia ihmisiä kaivataan,minkäläiset ihmiset tekee nin suuren vaikutuksen että niit sitte ikävvöidään,niihin ihastutaan.onko ne jotai joteskin erikoisia,mikä on niiden taika lumo?
koukussa
4
622
Vastaukset
- itsevarmuus ja avoimuus
joihin ihmiset ihastuu ja usein siksi koska itse ovat aivan päinvastaisia, joilloin tunteista kerrotaan mielummin kissalle tai jonnekkin palstalle eikä kohteelle. Rohkeus, sosiaalisuus, jne. Ihmiset helposti ihastuvat ominaisuuksiin joita itsellä ei ole, tai ovat vähäisä. Silloin toinen näyttää superihmiseltä, aivan kuin valolta pimeässä.
- on oma
itsensä ei filmaa ei feikkaa niin semmonen on poikkeuksetta ilo silmälle ja kerää positivista huomiota.
- jos on ujo ja arka
on oma kirjoitti:
itsensä ei filmaa ei feikkaa niin semmonen on poikkeuksetta ilo silmälle ja kerää positivista huomiota.
mutta oma itsensä siinä, niin kerää tällaista huomiota? Jos me puhutaan nyt ihailusta ja siitä millaiset ihmiset saavat osakseen enempi huomiota, en usko että tuo vertaus pätee. Uskoisin että silloin on kyse vähän toisenlaisesta persoonasta.
- arka ja
jos on ujo ja arka kirjoitti:
mutta oma itsensä siinä, niin kerää tällaista huomiota? Jos me puhutaan nyt ihailusta ja siitä millaiset ihmiset saavat osakseen enempi huomiota, en usko että tuo vertaus pätee. Uskoisin että silloin on kyse vähän toisenlaisesta persoonasta.
ujo on hel**tin hyvännäkönen niin huomiota tulee,muuten taitaa jäädä seinälle,valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261