Kuinka photoshopissa (engl) saa kuvasta musta-valkoisen eli on joko 100% mustaa tai 100% valkoista ei mitään harmaa sävyjä.
Musta valkoinen
2
588
Vastaukset
- Nimimerkki
Tässä yksi tapa joka luultavasti toimii ainakin mun tuntemilla ohjelmilla (GIMP ja jotain muita) contrast työkalulla säädintoiseen äärilaitaan. samalla tavalla värikuvasta 8 värinen. Ei ole photoshoppia käsillä mutta idea toimii muissa ohjelmissa ainakin. Toimii äkkiä katsoen GIMPissä ainakin mustavalokuvissa eli en tiedä toimiiko tuo "väriversio". Nyt menen nukkumaan en jaksa enempää katsoa.
- Jaska Perusjaska
Yksinkertaisesti muuttamalla kuva bitmapiksi. Pitää tehdä ensin grayscale, jotta muuntaminen onnistuu.
Vähän erilainen lopputulos tulee esim. theresoldilla (image > adjustments > thereshold).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966