Valkoinen hohde päivässä,
sinertävä hopeanhohto.
Puiden oksat torkkuvat
lumi havut peittää.
Hiljaisuus laskee viitan
harteilleni.
Ajatus kanssani vaeltaa,
antaa ja ottaa!
Hiljaisuuden viitta
5
182
Vastaukset
- aatelinen
Oikke kiva runo!
- tomppa2006
...itseni tuijottaneen juuri äsken puiden oksia ja valkoista päivän hohdetta...
Runossasi on hyvä ja harras tunnelma. Rauhallinen. - mies-v57
Avaa minulle sylisi ja ole
minulle, jolle tämän kaiken
annan. Tämän, mikä sisälläni
velloo ja pyrkii ulos vyörynä.
Tänä yönä ole minulle syli,
johon saan purkaa itseni ja
Rakkauteni hellät okaat. Ja
viittamme alla koemme sen.
Siellä hämärrä me vain ja
sielujemme Rakkauden
koristeltu sävel. Värillä
maalatut Rakastamisen tavut.
Ei tyyntä, tyventä. Viittamme
liehuu tuulessa ja tyrkyt lyövät.
Ei äänetöntä yötä vaan
huutoja toisiimme tulisina.
Kun vain avaat sylisi ja ojennat
hunnun raoelleen. Näytät
miehelle sijan. Miehisyys valloittaa
janostaa purjeesi tuuleen.
Avaa sylisi ja tyrkyämme
yhdessä hunnussamme.
http://www.youtube.com/watch?v=d1zbAqmwJgc
Kiitos runostasi.
Toisinaan on hyvä
pysähtyä, olla
liikkumatta ajatuksineen,
tunteineen.
Niin kuin luontokin.
Kun oppii vaeltamaan
ajatuksissaan, on
kypsempi kokemaan elämää.
Ja Rakkautta.
Pidin kovasti runostasi.
Hyvä Rakkausruno kasvattaa
heti sydämeen ajatuksia,
muistoja. Tämä runo sen teki.
Tämä oli äärettömän hieno
ja herkkä runon.
Ja sanomallinen.
Tervetuloa palstalle ja
runojasi varmasti luetaan. - lindalinda1
itse kirjoitin tuolla toisella puolella raskaasta
viitasta ja Sinä kirjoitat täällä hiljaisuuden
viitasta - jotain yhteistä eikä sittenkään.
Kaunis runo kuten Sinulta aina,
kiitos että toit luettavaksemme sen. - pups
hetken rauha. Luonto lepää, sielu lepää. Vain ajatus liikkuu ja luulen, että liikkuukin rauhallisesti, harkiten. Pidän tästä runosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560