Ajosaappaat ja jalkahiki

Guzzi-Kirsi

Tyttöjen kaa yhdessä tehdyn pidemmän kierroksen jälkeisessä majoitustilassa viime kesänä jäy yksi asia askarruttamaan. Kun rakensimme päiväreissun jälkeen iltastrategiaa kaksilahkeisten bongaamiseksi majoituksen yhteistilassa, muutama sisar otti ajosaappaansa jaloista. Ja voi herran pyhät hyssykät mikä lemu em. daamien jaloista irtosi. Kun toinen vielä arvuutteli käkättäen, mahtaisko päivällä nautitusta hernerokasta irrota jälkilöylyjä, oli lynkkausmieliala lähellä.
Nauru oli kaukana, vaikka kaikki nauroimmekin ihan hervottomina.
Mutta mutta. Mitä ihmettä ajosaappaille pitäisi tehdä, jotta muutoin sievät varpaat pysyisivät raikkaina pidemmänkin ajorupeaman? Pitääkö pohjallisiksi laittaa jotkut hajunsyöjät vai pitääkö saappaisiin ravistella esim aktiivihiilipurua vai mitä? Onko joku sukkamerkki tässä asiassa muita parempi? Ja pojille pyyntö. Ei mitään armeijan jalkarättitarinoita kiitos.

18

1614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LongbayLadybiker

jalkaa vasten sellaiset sukat jotka läpäisevät hien ja niiden päälle hikeä imevä sukkakerros, eli polypropeenia alle puuvillaa päälle, myös villa on hyvä (ohuttakin saa) koska se ei hauduta jalkoja eristävän ja hengittävän ominaisuutensa takia.
      Ylivoimaisesti paras keino on aidot kasvisparkitut nahkairtopohjalliset. Ei niitä ohuita läpsyköitä kaupoista, vaan kunnon paksua parkkinahkaa josta leikkaa itse. Niitä ei korvaa mitkään "hajunsyöjät". Mulla on nahkairotpohjalliset kesät talvet. Em yhdistelmiä voin kokemuksesta suositella.

• taitaa löytyä

mopopainon verran vaatteita vai kenties omapainon?
        Aikas näppärältä kuvis kyl näytät muttä heitä ny hittovie,anteeksi,ne kaatumaraudat mäkeen.

• PePeRiiSuu

toimii minulla ja on toiminu 70luvun tv-mainoksesta lähtien,ne on kyl vaihdettu,pariin otteeseen.

• huonot

pikkuhousunsuojat ja karkailevan virtsanhaju???

• ko vaiko missä

kysyy epätietoinen nimimerkitön.

• sinne
        ko vaiko missä kirjoitti:

kysyy epätietoinen nimimerkitön.

saappaisiinkin saattaa lurahtaa.Tarkoitin kyllä ihan yleisesti naistenilloissa leijailevien tuoksujen eri vaihtoehtoja.

• nyt ole mitään

nirppanokkaisten hommaa.
      Tehkää jotain oikeitten naisten juttuja,niissä
      harvemmin hiki haisee.

• hajutonta

Vaikkei nirppanokkaisten hommaa olekaan niin ei se miehistäkään lähtevä haju niin miellyttävää ole. Itse olen ollut kumppaneineni liikkeellä kahden viikonkin reissuja ilman majapaikkojen tukahduttavia hajuja. Joka ilta täydellinen suihku, sukat pyykkin ja kalsarit vaihtoon vähintään joka toinen päivä. oikein valitut vara-alusvaatteet ja sukat ei niin mahdottomia tiloja vaadi mutta luovat majapaikoissa viihtyisämpää tunnelmaa.
        Olen joskus ollut reissussa porukoissa joista osa haisi jo lähtiessä.
        "Tämä pyöräily ei nyt ole mitään nirppanokkaisten hommaa." Se on totta mutta siisteys ja puhtaus saa olla siinäkin vahvasti mukana!

• oh hoijaa..

tyypillisiä naismotoristia on se haju huomattu samoin kuin ne läskiperseet ja ronskit puheet.

• tämäkin keskustelu karkasi käsistä.Tyypillistä suoli24 juttua kommentteina.Hohhoijaa.

• sitä ihmettelet..

se on juuri sitä. Suotta sitä haukottelee kun tullessaan jo tietää mitä saa.

• *Puskissa*

sinusta aloituskaan asiallinen ;)

Varsinkin kun kyse ei ole edes omista jaloista ;)))

• LongbayLadybiker
        *Puskissa* kirjoitti:

sinusta aloituskaan asiallinen ;)

Varsinkin kun kyse ei ole edes omista jaloista ;)))

ihan adekvaatti ja asiallinen kysymys

ja muuten haluan lisätä vastaukseeni vielä sen, että nahka LUOVUTTAA hien pois aika tehokkaasti kun se tuuletetaan... päinvastoin kuin muut pohjalliset.
        Kannattaa ottaa pohjalliset AINA ulos tuulettumaan päivän ajon jälkeen.
        Oli sitten aktiivihiiltä tai parkinahkaa!

• wiisaus..
        LongbayLadybiker kirjoitti:

ihan adekvaatti ja asiallinen kysymys

ja muuten haluan lisätä vastaukseeni vielä sen, että nahka LUOVUTTAA hien pois aika tehokkaasti kun se tuuletetaan... päinvastoin kuin muut pohjalliset.
        Kannattaa ottaa pohjalliset AINA ulos tuulettumaan päivän ajon jälkeen.
        Oli sitten aktiivihiiltä tai parkinahkaa!

jos käyttää samoja kenkiä aina - kuukaudesta toiseen - niin takuulla haisee!
        Ajokenkiäkin pitää olla useat jotta toiset ehtivät KUNNOLLA tuulettua ja kuivua. Ajokenkiin pätee ihan samat säännöt kuin ns. siviilikenkiinkin; yhdet jalassa ja kahdet kuivumassa. Itelläni on kahdet goretxit, yhdet bootsit ja yhet tavalliset nahkissaappaat. Eikä edes kuija oo valittanut hajuista.

• on se

varpaanvälihiki. Varsinkin se isovarpaanväli.

• joskus,.

Kannattaa joskus pestä niitä jalkoja ja sukkia.
      Kenkien vuorottelu,talkki ja villurit voi auttaa. Myös jalkarättejä voi koittaa.
      Jos on luonnostaan kova jalkahaisu ei mikään muu tehoa kun vaihtaa muiden ulottumattomissa ja pitää nenätulppia vaihdon aikana.

• kuten 
      • Paras!*

Tää oli paras!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe