ikävä todella entisiä 20 vuoden takaisia työkavereita ja yleensä sitä työyhteisöä.
Silloin töihin oli jopa mukava mennä kun tiesi että sai mennä sellaiseen joukkoon johon pystyi luottamaan ettei heti tullut puukkoja selkään kun käänsi askeleensa kohti kotia työpäivän päätyttyä.
Siellä ei ollut joukkokiusaamista eikä hirnurmista selän takana.
Se on valitettavaa että tänä päivänä työpaikoilla
on negatiivisessa mielessä toisin.
IKävä
5
290
Vastaukset
- enää koskaan
yhteenkään ihmiseen:
http://www.youtube.com/watch?v=j0xz_2Ov_As - kawe
lähdit niin hyvästä työyhteisöstä, vai selvisikö heidän arvonsa, 3.n K.n kautta, 20 vuoden jälkeen?
Varmasti paljon on muuttunut, mutta ihan fiksuja ollaan ja eikö sitä saa mitä tilaa, yleensä.- pilventyttö
Mielestäni ole vähän väärillä jäljillä.
Todellakaan ei kaikki työpaikkiusatut ansaitse sitä kohtaloaan.
Olemme vaan kukin erilaisia ja joku asia ei miellytä toista. Se on ihan kuin koulussa ne tietyt koulukiusaajat.
Itse olen vaihtanut työpaikkaa sattuneista syistä ja siinäkään ei ole mitään ihmeellistä.
Onhan se kamalaa että jumittuu loppuiäkseen samaan paikkaan, huh. - ilman nikkiä nyt
pilventyttö kirjoitti:
Mielestäni ole vähän väärillä jäljillä.
Todellakaan ei kaikki työpaikkiusatut ansaitse sitä kohtaloaan.
Olemme vaan kukin erilaisia ja joku asia ei miellytä toista. Se on ihan kuin koulussa ne tietyt koulukiusaajat.
Itse olen vaihtanut työpaikkaa sattuneista syistä ja siinäkään ei ole mitään ihmeellistä.
Onhan se kamalaa että jumittuu loppuiäkseen samaan paikkaan, huh.kiusaamisesta, se onkin oma juttunsa.
Tiedän kyllä miltä kiusaaminen aikuisena tuntuu, ei tosin työssä, eikä missään muuallakaan,vaan perheessä johon avioiduin, suku hyväksyi, mutta miehen sisko ei ja siinä sitä sitten kärvistelin yli 30-v., eikä kenellekään voinut kertoa. Arvatkaa vaan auttoiko mies, no ei tietenkään, heistä oli mukava pilailla kustannuksellani joka käänteessä,kertoa kuinka huono olin ja vertailla ym.
Tämä ei ole nynnyilyä, sillä tilanne oli todella kimurantti, kerron kun olen sieltä poissa.
Nyt on kevyempi kuorma minullakin.
SIIS kyllä kiusaamista löytyy joka puolelta. - siitä
työyhteisöstä vaan työpaikka lopetettiin.
NO, ei todellakaan ole jäänyt hyvät muistot kaikista sen jälkeisistä ajoista.
Sosiaali ja terveysalalla ovat fiksuimmat ja empaattisimmat ihmiset.
Koulumaailmassa ihmiset ovat "kovia" vaikka luulis että liikemaailmassa kovuuutta enemmän mutta todellakaan ei ole niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261