renaultista jäi vain runko

mese

renaultin tila auto syttyi itsestään palamaan liperissä kesken ajon josta jäi vain palanu runko. Miksi ostaa ranskalaista kun saksassa tehdään laatu autoja.

8

1076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ovat

Kyllä Suomessa hyvässä maineessa jostain syystä. Mutta pääasiassa ihmiset maksavat niissä pelkistä mielikuvista, kuten esim. Audissa.

• mja

Sullahan onkin jännä tapa tehdä tilastoja. Minä taas näin 4 vuotta sitten Espoossa, Länsiväylän rampilla, kuinka __saksalainen__ BMW oli syttynyt itsestään palamaan. Omistaja yritti sammuttaa kun lieskat löi konepellin alta. Auto paloi ihan rungoksi (niin ne yleensä palaa, jos ei sammu) Älä siis vaan osta saksalaista laatu-autoa!

Mulla oli 10 vuotta sitten kaverilla _saksalainen__ Opel Omega. Sen konepellin alla haisi aina bensa, kun se vuoti bensaa. Jos se olis syttynyt, niin taas olis saksalainen auto palanu.

Joko toi sun kirjoitus on trolli tai sitten tosiaan uskot että vaan ne autot palaa, joista sä oot kuullu

• tehdään muualla

kuin Saksassa. Ja Sakemanni autojen hiluja tehdään "vinkuintiassa" aivan samoin kuin monen muunkin auton.Että älä turhaan huutele laadusta,se on mennyttä aikaa myös Saksalaisissa merkeissä.Saksalais merkit ovat muuten todella korkealla myös hinausauton lavalla,eivät siis pelkästään arvostuksessa.

• eilen ..

Ajoin eilen tiensivussa palavan Volkkarin ohitse.

En pysähtynyt katsomaan tarkemmin, minulle riitti se, että paloauto edestäni pysähtyi.

Joskus aikoja sitten minulla oli Fiat, joka kerran meinasi jättää tien sivuun. Sain se käyntiin mäkistartilla. Matka jatkui mukavasti jahka huollossa oli vaihdettu vikaantunut osa uuteen. Siinä osassa luki: "Made in Germany".

Että sellaista.

• ja pah

"saksassa tehdään laatu autoja." Laatu = Toyota, piste.

• "Laatu"

Perustuu aina ja ikuisesti vanhentuneeseen tekniikkaan. Ei uskalleta, vrt.ranskalaiset,ei osata itse uudistaa mitään. Toiset kehittää uutta, tojo kopioi sen sitten kun se on alkanut toimimaan.

• on hyvää
        "Laatu" kirjoitti:

Perustuu aina ja ikuisesti vanhentuneeseen tekniikkaan. Ei uskalleta, vrt.ranskalaiset,ei osata itse uudistaa mitään. Toiset kehittää uutta, tojo kopioi sen sitten kun se on alkanut toimimaan.

pullaa. Eipä sieltä ranskasta viinin ja patongin lisäksi muuta hyvää tulekkaan! Lagunan "laatu" on vitsi. Katsokaapas tuolta mikä merkki on lähes joka vuonna viimeisenä http://static.iltalehti.fi/kuvat/liitteet/katsastustilasto_tammi-syys_2008.pdf.

Toyotan ajotuntuma ja muotoilu on -80 luvulta! Oletteko tojotistit kurkanneet muihin 2000 luvun autoihin. On muotoilu hieman kehittynyt 80 luvusta! Mut ei toyotalla.

• R16
        on hyvää kirjoitti:

pullaa. Eipä sieltä ranskasta viinin ja patongin lisäksi muuta hyvää tulekkaan! Lagunan "laatu" on vitsi. Katsokaapas tuolta mikä merkki on lähes joka vuonna viimeisenä http://static.iltalehti.fi/kuvat/liitteet/katsastustilasto_tammi-syys_2008.pdf.

Toyotan ajotuntuma ja muotoilu on -80 luvulta! Oletteko tojotistit kurkanneet muihin 2000 luvun autoihin. On muotoilu hieman kehittynyt 80 luvusta! Mut ei toyotalla.

pilattu japsi ja saksalaistekniikalla....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      181
      7487
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      87
      3387
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      2365
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      69
      1512
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      370
      1458
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1363
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1356
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1081
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1030
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1028
    Aihe