Windows päivitykisien jälkeen (Vista Business 64, HP8710W) en saa enää toimimaan kannettavan koneen nappuloilla kuvan kirkautta ja kuva on nyt aivan liiaan tumma eikä siitä saa oikein selvää. Mitäs nyt , ennen toimi hyvin?
Kuva tummeni, apua
7
290
Vastaukset
- ellet saa näytönohjaimen
asetuksista kirkkautta säädettyä. Palautus poistanee muutokset ja tilanne ennallistuu.
Valitse palautuksen päivämäärä juuri ennen noita päivityksiä.
Joku Hotkeys-ohjelma ei nyt toimi.- Tiramisu....
Kiitos, sain palautettua "huhhuh kun säikähdin että nytkö se sitten hajosi" mutta asensin sitten uudelleen kaikki muut päivitykset mutta en näytönohjaimen ajureita 179.44 Windows updatesta ja kuva taas "loistava :)" Päivitin lisäksi näytönohjaimen ajurit Valmistajan (HP:een)sivuilta uusimpiin tammikuussa 2009 julkaistuihin jotka eivät ole kylläkään Microsoft hyväksyttyjä mutta näilläkin toimii, kiitoksia neuvoista, mikä helpotus.
Eikö ne siellä Microsoftilla tarkista ajureitaan mitä sitten pistävät päivityksissään jakoon, omituista, ennen ei näin ole käynnyt.
KIITOS! - yleinen,
Tiramisu.... kirjoitti:
Kiitos, sain palautettua "huhhuh kun säikähdin että nytkö se sitten hajosi" mutta asensin sitten uudelleen kaikki muut päivitykset mutta en näytönohjaimen ajureita 179.44 Windows updatesta ja kuva taas "loistava :)" Päivitin lisäksi näytönohjaimen ajurit Valmistajan (HP:een)sivuilta uusimpiin tammikuussa 2009 julkaistuihin jotka eivät ole kylläkään Microsoft hyväksyttyjä mutta näilläkin toimii, kiitoksia neuvoista, mikä helpotus.
Eikö ne siellä Microsoftilla tarkista ajureitaan mitä sitten pistävät päivityksissään jakoon, omituista, ennen ei näin ole käynnyt.
KIITOS!mielipide netissä on, ettei näytönohjaimen ajureita passaa ottaa tuolta win-updaten kautta. Ei se maksettu logo vielä todista, että ohjain toimisi hyvin. Valmistajan tai laitetoimittajan (merkkikoneet) sivuilta saa luotettavimmat päivitykset - kuten tuossa jo teitkin.
Joskus tuo j.palautus tuntuu turhan järeältä korjaustoimenpiteeltä, mutta ei siinä palauteta muuta kuin rekisterin varmuuskopio.
- kirkkaus
en osaa vastata kysymykseesi, mutta pähkäilen tässä mistä tuota näytön kirkkautta saa säädettyä. mulla on aina ollut niin että näyttö on huomattavasti kirkkaampi kun kone toimii akun varassa, tummempi jos toimii verkkovirralla... mitenhän näytön saa kirkkaaksi myös verkkovirralla?
- Tiramisu....
Voi olla että vaihtellee erimerkisillä koneilla mutta tarkista koneesi toimittajan Manuaalista jos levy on kadoksissa mene valmistajan sivuille niin sieltä pitäisi löytyä, HP 8710W:ssä on näin:
fn nappula "merkitty sinisellä" ja samanaikaisesti F9 sininen laskee kirkautta tai F10 sininen nostaa kirkautta ja F11 sininen ottaa ympäröivän valontunnistimen käyttöön.
Lisäksi virranhallintaohjelmistossa löytyy lisäasetukset joissa muistaakseni kolme esiasetusta (tehtaan esiasetukset) ja joita voi itse myös muuttaa haluamakseen mutta kuitenkin pääsääntöisesti kannattaisi kuitenkin pitää siten että akkukäytössä näyttö olisi valoisuudeltaan himmeämpi niin kestää akku akkukäytössä pitempään. Itse olen laittanut esisäädöt niin, ja on kuitenkin kirkaalla ilmalla sitten helppo nostaa tarvittaessa valoisuutta fn F10 yhdistelmällä.
Itse tarkistaisin virranhallintaohjelman esisäädöt ensin, toivottavasti oli apuja :) - tummempi näyttö
Akkukäytöllä useimmiten näyttö säädetään tummemmaksi, että virtaa kuluisi vähemmän. Virtajohto kiinni ollessa ei niin väliä. Kukin makunsa mukaan, läppäreissä on merkeistä riippuen erilaisia säätöjä, joissain valitaan profiili erikseen akkukäytölle ja myös voi näppäimistöltä käsin säätää, kuten Titamisu.. kertoi.
Tässä läpyskässä painetaan Fn ja Home, niin kirkastuu, Fn ja End, tummenee.
Kovin ovat merkkikohtaisia.
Aika usein nuo virransäästöön liityvät sovellukset löytyy kellon vierestä alaoikealla. - auttoi paljon
Tiramisu.... kirjoitti:
Voi olla että vaihtellee erimerkisillä koneilla mutta tarkista koneesi toimittajan Manuaalista jos levy on kadoksissa mene valmistajan sivuille niin sieltä pitäisi löytyä, HP 8710W:ssä on näin:
fn nappula "merkitty sinisellä" ja samanaikaisesti F9 sininen laskee kirkautta tai F10 sininen nostaa kirkautta ja F11 sininen ottaa ympäröivän valontunnistimen käyttöön.
Lisäksi virranhallintaohjelmistossa löytyy lisäasetukset joissa muistaakseni kolme esiasetusta (tehtaan esiasetukset) ja joita voi itse myös muuttaa haluamakseen mutta kuitenkin pääsääntöisesti kannattaisi kuitenkin pitää siten että akkukäytössä näyttö olisi valoisuudeltaan himmeämpi niin kestää akku akkukäytössä pitempään. Itse olen laittanut esisäädöt niin, ja on kuitenkin kirkaalla ilmalla sitten helppo nostaa tarvittaessa valoisuutta fn F10 yhdistelmällä.
Itse tarkistaisin virranhallintaohjelman esisäädöt ensin, toivottavasti oli apuja :)Hei, ihanaa. nyt osaan säätää kirkkautta. tässä fujitsusiemensissäni ne napit on f8 ja f9 mutta kiitos tosi paljon neuvosta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770