Nykyään saa jatkuvaa lukea, sen ja sen julkkiksen uoveloista.
Ihmisiä siis hekin...
Suossa olemme siis yhdessä.
Julkkikset
8
965
Vastaukset
- Toni.k
Samassa suossa ollaan kaikki vaikka ei uskois..
- me ollaan
ja ootellaan vaan sitä vanhentumispäivää. ei kai muu auta kun korko on niin kova...ja sitte vielä liikaa sitä suota lapioitavana.
- Toivo
Sitä minä ihmettelen, mistä lehdet saavat ulosottotiedot haltuunsa ja mikä oikeus niillä on ne julkaista.
Tietääkseni luottotietoja saa kysyä vain, jos henkilö on ottamassa kysyjältä jotain velaksi ts. ulosottotietoja annetaan vain asiallisiin tarkoituksiin eikä levitettäväksi kaikelle kansalle. - C.E.
Toivo kirjoitti:
Sitä minä ihmettelen, mistä lehdet saavat ulosottotiedot haltuunsa ja mikä oikeus niillä on ne julkaista.
Tietääkseni luottotietoja saa kysyä vain, jos henkilö on ottamassa kysyjältä jotain velaksi ts. ulosottotietoja annetaan vain asiallisiin tarkoituksiin eikä levitettäväksi kaikelle kansalle."Tietääkseni luottotietoja saa kysyä vain, jos henkilö on ottamassa kysyjältä jotain velaksi ts. ulosottotietoja annetaan vain asiallisiin tarkoituksiin eikä levitettäväksi kaikelle kansalle. "
..että ulosottoviraston ulosottorekisteri on osittain julkinen ja kaikille avoin rekisteri? - uytuyr
C.E. kirjoitti:
"Tietääkseni luottotietoja saa kysyä vain, jos henkilö on ottamassa kysyjältä jotain velaksi ts. ulosottotietoja annetaan vain asiallisiin tarkoituksiin eikä levitettäväksi kaikelle kansalle. "
..että ulosottoviraston ulosottorekisteri on osittain julkinen ja kaikille avoin rekisteri?jokainen saa tietää kenen tahansa ulosottotiedot.
Minun mielestäni tämä rikkoo yksityissuojaa.
Tuntuu siltä, että naiset ovat tämän kaiken rekisteröinnin ja tilinsaldomittausten takana, jotta saisivat tutustua oikeaan henkilöön.
Kerroin ihastuksestani häneen, niin saan palautteksi vittuilut elämäni ongelmista.
Tietosuoja ei tässä maassa toimi.
Jos vain kenttä löytyy, niin nimi siihen vaan. - Toivo
uytuyr kirjoitti:
jokainen saa tietää kenen tahansa ulosottotiedot.
Minun mielestäni tämä rikkoo yksityissuojaa.
Tuntuu siltä, että naiset ovat tämän kaiken rekisteröinnin ja tilinsaldomittausten takana, jotta saisivat tutustua oikeaan henkilöön.
Kerroin ihastuksestani häneen, niin saan palautteksi vittuilut elämäni ongelmista.
Tietosuoja ei tässä maassa toimi.
Jos vain kenttä löytyy, niin nimi siihen vaan.Kyllä minun on pitänyt aina omia tietojani kysyessä kertoa syy ja tiedot on annettu vain kerrottuani henkilötunnuksen ja ne on lähetetty vain siihen osoitteeseen, johon olen merkitty kotipaikkarekisterissä.
Tietosuoja ei toimi, se on selvä, mutta joku roti tähänkin asiaan olisi saatava. - ja siks kun ja
Toivo kirjoitti:
Kyllä minun on pitänyt aina omia tietojani kysyessä kertoa syy ja tiedot on annettu vain kerrottuani henkilötunnuksen ja ne on lähetetty vain siihen osoitteeseen, johon olen merkitty kotipaikkarekisterissä.
Tietosuoja ei toimi, se on selvä, mutta joku roti tähänkin asiaan olisi saatava.luulee tietävänsä, että just julkkikset ovat niitä tienaajia ja rahoissa rypeviä ihmisiä, että miks heillä on velkoja, mutta kait se lienee, että otetaan velkaa etukäteen kun tiedetään/luullaan saavan hyvät tulot kaikista esiintymisistään...
noo luulo ei ole tiedon väärti...
enpäs tiedä kuhan vaan runoilin täällää...
itsekukin tekee asioilleen mitä haluaa just sillähetkellä....
- nhl83
joo-o.
kyllähän se niin on mutta ei niitä julkkiksia ja muita sellaisia kohdella tuolla esim ulosotossa samalla tavalla kuin tavan ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944