Mistä mahtaa johtua että meidän toinen kissa ei osaa syödä isoja ruuanpaloja, siis esim. ihan näitä tavallisia pussiruokien klönttejä mitä on Latzissa, Whiskasissa jne? Se yrittää nuolla niitä mutta saa vaan kastikkeet päältä ja lihapala pyörii pois alta. Ja samaten kun yritän antaa Sheban kanarintafilettä missä on niitä pitkulaisia suikaleita niin kissa oksentaa aina.
En ole sen suussa havainnut mitään poikkeavaa ja raksuja sun muuta kovaa se narskuttaa kuitenkin oikein mielellään, ja sit just kastiketta märkäruuista. Voiko olla että sitä jotenkin inhottaa ja yököttää nuo isot lihapalat?? :/
Kissan vaikea syödä
3
432
Vastaukset
- HK83
Kissasi on yksinkertaisesti nirso. Aika yleistä tuollainen käytös kissoilla. Omakin kissa litkii ensin kastikkeet, sitten kyllä popsii isot palat lopuksi. Eli tahallaan se niitä palasia välttelee, kun kastiketta on helpompi ja maukkaampi syödä. Se on tätä nykyaikaa, kun kissatkin on niin piloille hemmoteltuja ettei tarvitse hampaitaan käyttää muuhun kuin omistajiensa puremiseen ;)
- ---
Itselläni kissa kanssa söi ensin kastikkeet/hyytelöt ja lihapalat jäivät useimmiten kuppiin. Kannattaa vaikka haarukalla tai veitsellä hilskata lihapalat pienemmiksi. Oman kisun kohdalla se tepsi, kyllä nyt tulee syötyä kaikki!
- ap.
Olen yrittänyt muussata lihapalat ja kastikkeen yhdeksi mössöksi mutta sitten kissa jättää yleensä kokonaan syömättä, tai onnistuu jotenkin silti lipittämään ne nesteet ruuasta ja kuiva lihamössö jää jäljelle ja kuppiin pilaantumaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724234Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983675Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363379- 512920
- 402408
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182379Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222112- 231736
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141577Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331552