millainen mönkijä?

mönkiä

En tiedä millaisen mönkijän ostaisin itselleni. Mulla oli kiinan mönkkäri 8 kuukautta ja sitten se paloi ja sen jälkeen ostin lavamönkijän merkiltään John Deere AMT 600,mutta en oikein pidä siitä mönkkäristä ja nyt haluaisin uuden mönkkärin,mutta millaisen? Asun 200 metrin päässä turvesuosta ja siellä vasta vetelää onkin keväällä ja syksyllä.

5

1395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polaris 800efi

itsellä on ollut polaris työkäytössä vuosia (ensin 700 ja vuoden nyt 800 kuutioinen)eikä ole ollut moittimista ainoa vika on ollut niin jalka jarrun sylinteri päästi paineet läpi ,mikä sitten korjattiin takuuseen.uudemmassa mönkijässä on tällä hetkellä 250h mittarissa eikä vikoja ole vielä ollut. käyttö on pääasiassa kovaa metsätyötä ja lumen aurausta.
      kokeilin vähän aikaa can amia muuten hyvä mutta neliveto on aika syvältä ,sopii paremmin leluksi.

• polaris ilman muuta

Käyppä sinäkin kokeilemassa tuota uutta 850 polarista, noin isoa parannusta on harvoin nähnyt 800->850. Alusta, kone yms.

• kömpijä

et itse tiedä millaisen mönkijän tarviit/haluut,niin ei kai sitä voi kukaan muukaan tietää.en tiedä mitä toi suon läheisyys asiaan vaikuttaa,itse asun noin 70 metrin päässä vedestä ja se vasta on sulaan aikaan vetelää,tosin en ostanut mönkijää vesikulkuneuvoksi.

• mönkiä

Olen ajatellut Polarista tai Hondaa. Kannatan enemmän Polarista. Kiitos vastauksista!

• x_race

Polariksen 800 kuutioinen sportsman teloilla tai artic cat 1000 kuutioinen teloilla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4990
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1053
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      927
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe