Noudetut alukset ja ET;t

ufominni

Kersantti Clifford Stone kertoo peitetehtävissä noudetuista aluksista ja muukalaisista. Eräässä operaatiossa hänen tiiminsä löysi kantapään muotoisen aluksen ja harmaan. Lapsuuden kontaktikokemustensa vuoksi hänet kutsuttiin kommunikoimaan olennon kanssa jonka hän myöhemmin auttoi pakoon ja ET alus pelasti harmaan. Armeija yritti rakentaa aluksen ET-aluksen pohjalta ja vuonna 1986-7 he saivat sellaisen ilmaan mutta se putosi, Clifford kertoo.

57 eri alien rotua on kataloitu vierailevan planeetallamme---jotkut niin oudon näköisiä ettet tunnistaisi niitä elämänmuodoiksi toisten mennessä ihmisistä, hän totesi. Ne kykenevät matkustamaan madonreikien läpi mutta saapuvat ilmakehämme ulkopuollelle jotta eivät aiheuttaisi häiriöitä kuten äänivallin rikkoutumista. 2016 tulemme huomaan että asteroidi 1991 VG on itseasiassa muukalaisartifakti, hän lisäsi.

http://wanderling.tripod.com/1991_vg.html

Recovered UFOs & ETs
http://www.youtube.com/watch?v=Th7joos6qEc&feature=channel

12

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hopkirk.

"Eräässä operaatiossa hänen tiiminsä löysi kantapään muotoisen aluksen ja harmaan."

Minkä vhitun kantapään muotoisen?

Jotakin rajaa noihin satuiluihin, huoh...

• area 51

Kummalisen tunellin,se oli harma ja kuin on vedestä tehty. Kuin astuin lähelle siita tuntuu että aika mennyt sekaisiin ja kuin lähetyin niin
      hetkiin päästä se katoosi " vain maton reijaksi sen sanoit, se on sitten tuttu juttu.
      Myöhemmin mekiin saavutamme niitä reitiä ellei jo on käytössä.

• ja joo

Jälleen kerran annetaan päivämäärä kuten joku helvetin 2016,,onhan toi nähty ja todettu,,Rauni-Leena Luukanen sanoi että vuonna 2000 humanoidit ottavat telkun avulla yhteyden maapallon ihmisiin ja uusi aika ihmisille,ja taas paskat,,,Luukanen sanoi että sitä piti siirtää koska ihmiskunta ei ole valmis ja pälä pälä ja uusi yhteys tulee tapahtumaan v:2180 ja kukaan ei ole sitä todistamassa,vittu päivää herätkää pahvit.

• conquest_of_love

Ihmiset eivät kunnioita toisiaan, itseään tai kotiaan...

Luuletko sinä todellakin, että joku korkeasti sivistynyt rotu tulisi katsoman toisiaan tappavia apinoita?

• Testiculo
        conquest_of_love kirjoitti:

Ihmiset eivät kunnioita toisiaan, itseään tai kotiaan...

Luuletko sinä todellakin, että joku korkeasti sivistynyt rotu tulisi katsoman toisiaan tappavia apinoita?

"Luuletko sinä todellakin, että joku korkeasti sivistynyt rotu tulisi katsoman toisiaan tappavia apinoita?"

Ääh, siis toisaallahan väität kiven kovaan ja vaahto suussa että näin olisi käynyt.

• conquest_of_love
        Testiculo kirjoitti:

"Luuletko sinä todellakin, että joku korkeasti sivistynyt rotu tulisi katsoman toisiaan tappavia apinoita?"

Ääh, siis toisaallahan väität kiven kovaan ja vaahto suussa että näin olisi käynyt.

>>Ääh, siis toisaallahan väität kiven kovaan ja vaahto suussa että näin olisi käynyt. >>

Jaa missä minä tämmöisellä kiihkolla olen tämmöisiä väittänyt.

Vieraita sivilisaatioita vierailee planeetallamme ja siitä ei tarvi keuhkota yhtään, mutta joukkonäyttäytyminen on aivan eri asia.

• Keijobundle
        conquest_of_love kirjoitti:

>>Ääh, siis toisaallahan väität kiven kovaan ja vaahto suussa että näin olisi käynyt. >>

Jaa missä minä tämmöisellä kiihkolla olen tämmöisiä väittänyt.

Vieraita sivilisaatioita vierailee planeetallamme ja siitä ei tarvi keuhkota yhtään, mutta joukkonäyttäytyminen on aivan eri asia.

Missä niitä on muka vieraillut, kerro kouriintuntuvat todisteet.

Enkä tarkoita niitä juttuja mitä sinun kourassasi on noita höpinöitä kirjoitellessasi.

• Keiteman

"jotkut niin oudon näköisiä ettet tunnistaisi niitä elämänmuodoiksi"

Vaikka kuinka yritän laittaa mielikuvitukseni lentoon niin en osaa hahmottaa sellaista oliota jolla on teknologia matkustaa avaruudessa pitkiä matkoja, mutta silti on sen näköinen otus ettei sitä tunnistaisi elämänmuodoksi..??

Miltäköhän se sitten näyttää?

Tältäkö: http://www.new-age.co.uk/images/avebury/avebury-diamond-stone-l.jpg ????

• on vaikka

kaasumaista läpinäkyvää plasmaa aluksen hytissä niin onhan se vaikea tunnistaa, näin yhtenä esimerkkinä. Ehkä se on pelkkä pyöreä pallo tai viiva tai jotakin hyvin yksinkertaista jota ei osaa yhdistää elävään olentoon. Ehkä joillakin elämänmuodoilla on vaikeuksia hahmottaa meitä eläviksi, tottuneet omankaltaisiinsa.

• Peräshmies
        on vaikka kirjoitti:

kaasumaista läpinäkyvää plasmaa aluksen hytissä niin onhan se vaikea tunnistaa, näin yhtenä esimerkkinä. Ehkä se on pelkkä pyöreä pallo tai viiva tai jotakin hyvin yksinkertaista jota ei osaa yhdistää elävään olentoon. Ehkä joillakin elämänmuodoilla on vaikeuksia hahmottaa meitä eläviksi, tottuneet omankaltaisiinsa.

Minä olen alkanut pitää omaa leijaani elämänmuotona. Emme ole yksin!

• cybo-ceronimo-cabriel-61

//kantapään muotoisen aluksen ja harmaan.//

- Juurikorven suoralla on tuollaisen aluksen kivettyneet jäännökset[Lahdesta tultaessa vasemmalla puolella tietä], tosin "kantapäällä on kenkä jalassa".

• AH AH!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä