Huvitti keskiviikkona kun taas katsoin Ice Road Truckersia (Rekkakuskit jäällä) niin siellä oli sama meininki kuin täällä kotomaassa.
Hugh painaa rekalla ilman huolia ja murheita(onhan hän osaava yrittäjä) ja palkkakuskit sössii taas kaikki hommat!
Yhdeltä menee kortti,toinen renki ajaa kolarin.
Yhdellä on ylitsepääsemättömät vaikeudet auton kanssa.Siellä ne veti kaljaa ja soitti kitaraa baarissa!
Seuratkaa vaan niin Hugh ajaa jatkuvasti koska se osaa ja on motivaatiota.Rengit on ihan kädettömiä!
Sama se on täälläkin Suomesssa.Yrittäjä kun lähtee itse reissuun niin kaikki hoituu hienosti mutta laitapa renki!Valtavat ongelmat!Aina ja kaikesta.Mikään ei luonnistu!
Mistäköhän johtuu?Isännällä on aivot mutta rengillä rusina aivojen kohdalla.Siinä se valtava ero isännän ja rengin välillä!!
Isäntä ajaa ilman huolia!
7
1314
Vastaukset
- player81
Jokainen ihminen joka itseään kunnioittaa ei rahaansa tee kumipyörillä ellei omista rengasliikettä. ROE on niin pirun huono kuljetusalallla että ei kannattais rahojaan semmoseen kiinni laittaa. Ei kai rengin motivaatio edes pitäis olla samanlainen ku isännän ja jos on niin hoitoon pitäis laittaa!
- werty
meidän isännällä ei ole edes E-korttia. Pieneksi menis tuotot henkilöautolla ajaa noita tavaroita.
- firman
isäntä ku ajeli viikonloppuja,niin kyllä sai maanantaina peltiseppälle soittaa.Tahtoi pöllit putoilla kourasta.
- ja korvasit
firman kirjoitti:
isäntä ku ajeli viikonloppuja,niin kyllä sai maanantaina peltiseppälle soittaa.Tahtoi pöllit putoilla kourasta.
vahingot?Tuskin?Sun tehtäviin ei kuulu muuta kuin naureskella kun sun oma isäntä järjestää kaikki asiat.
Kyllä se ITSE soitti ja järjesti korjaukset ja kaikki!Sä kattelet idiootti hymy naamalla ja näkee kilsan päähän et siinä on tyypillinen RENKIPASKA! - työllistäjä
ja korvasit kirjoitti:
vahingot?Tuskin?Sun tehtäviin ei kuulu muuta kuin naureskella kun sun oma isäntä järjestää kaikki asiat.
Kyllä se ITSE soitti ja järjesti korjaukset ja kaikki!Sä kattelet idiootti hymy naamalla ja näkee kilsan päähän et siinä on tyypillinen RENKIPASKA!Tuppaa olemaan ongelma aloilla joilla alemmin koulutettu ja ei korkeata palkkaa nauttivat. Ja kuulunee yrittäjän riskeihin.
- ihmettelet?
ja korvasit kirjoitti:
Kyllä se ITSE soitti ja järjesti korjaukset ja kaikki!Sä kattelet idiootti hymy naamalla ja näkee kilsan päähän et siinä on tyypillinen RENKIPASKA!Onko se sun mielestä jotenki outoa että renki soittais korjaamolle?Ja vahingon korvaus kuuluu isännälle,sähän ne vehkeet viikonloppuisin paskoo!!
- taitolaji
Tulee kyllä muutama erilainenkin mieleen. Eräskin ei osaa muuta kuin kiirehtiä ja tehdä kaatoja. Toinen pelkää lähteä ajoon ollenkaan, voi vaikka nukahtaa rattiin. jne. Ei yleistäminen käy missään lajissa. Olisi parempi jokaisen pysyä lestissään, ja pyrkiä omassa työssään paremmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666