Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko kukaan käynyt

kauneushoitoloissa

tai hierojilla Gambiassa, vai onkokaan siellä sellaisia? :) Mitähän hintaluokkaa on?
Nim. Hyvien paikkojen nimiä otetaan vastaan..:)

7

1490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieronta oli hyvää

      mutta kauneushoitolassa en käynyt. Otin letit pitkiin hiuksiin ( sisälsi myös runsaasti kuitua ) rannalla, auringosta ja paikallisesta meiningistä sekä atlantin aalloista nautiskellen. Kesti 5 tuntia, hinta 15 euroa. Parempaa en tiedä, enkä kokemuksen jälkeen kauneushoitolaan enää koskaan haluakkaan...
      Samassa paikassa kokovartalohieronta tunti per päivä, viis euroo per kerta! Oli myös hoitoloitakin mutta niihin en kokemani palvelun jälkeen menisi.... Muutama yö ja sitten onneksi taas....Kampaajan ja hierojan kanssa ystävystyttiin, ja ollaan oltu tekemisissä läpi vuoden. Ihanaa mennä takaisin!!!!!!!!!!

    • harkita--

      kauneushoitoloiden hygieniataso ei ole samaa luokkaa kuin meillä. Ehkä kuorintoja ja nyppimisiä, kaikkea, missä iho pinta saattaa vaurioitua, kannattaa harkita. En myöskään lähtisi ottamaan kestovärejä silmiin tms. Pöpöt ovat ärhäkämpiä, kuin täällä meillä. Hieronnat on ok.

      • tummaa tyttöä

        salongin takahuoneessa. Piti varpaita raspata mutta meni jostainsyystä takaapäin raspaamiseksi. Ei ollut tyttö itseään sheivannut, oli karkea kuin patasieni. Märkä oli ja ihana, mutta pippelinvarsi oli vereslihalla tunnin jyystön jälkeen. Kai olisi vielä vähän aikaa jatkunut koska kiirettä minulla ei ollut. Olin näet lomalla. Omistaja työnsi päänsä verhon taa ja kertoi uuden asiakkaan jo odottelevan...
        Pussasimme varpaanhoitajan kaa naamamme märiksi ja hän jatkoi töitänsä, minä vihellellen viettämään poikamiehen
        jatkopäivää...sovimme että tulee yöksi hotelliini.
        Pitäisikö mennä HIV- testeisin.. Yritimme kyllä suojausta kumikäsineestä leikatulla sormella mutta emme saaneet sitä mahtumaan.... nyt pelkään kuolemaa!!!! Minne palstalle minun nyt kannattaisi siirtyä? Ainoastaan asiallisia vastauksia, kiitos!

        tiedustelee epätietoinen 29 x....


      • jerejef
        tummaa tyttöä kirjoitti:

        salongin takahuoneessa. Piti varpaita raspata mutta meni jostainsyystä takaapäin raspaamiseksi. Ei ollut tyttö itseään sheivannut, oli karkea kuin patasieni. Märkä oli ja ihana, mutta pippelinvarsi oli vereslihalla tunnin jyystön jälkeen. Kai olisi vielä vähän aikaa jatkunut koska kiirettä minulla ei ollut. Olin näet lomalla. Omistaja työnsi päänsä verhon taa ja kertoi uuden asiakkaan jo odottelevan...
        Pussasimme varpaanhoitajan kaa naamamme märiksi ja hän jatkoi töitänsä, minä vihellellen viettämään poikamiehen
        jatkopäivää...sovimme että tulee yöksi hotelliini.
        Pitäisikö mennä HIV- testeisin.. Yritimme kyllä suojausta kumikäsineestä leikatulla sormella mutta emme saaneet sitä mahtumaan.... nyt pelkään kuolemaa!!!! Minne palstalle minun nyt kannattaisi siirtyä? Ainoastaan asiallisia vastauksia, kiitos!

        tiedustelee epätietoinen 29 x....

        tommoseen voi antaa asiallista vastausta, tyhmä mikä tyhmä


    • ainakaan

      hotellien, edes 4 tähden, yhteydessä olevia kauneushoitoloita. Olen käynyt sellaisessa, saksalaisomistuksessa olevassa, ottamassa kokovartalohieronnan, hinta 1100 dalasia tippi. Pyyheliina jolla kasvoni pyyhittiin, haisi pesemättämältä jalkapyyhkeeltä. Hieronta oli ok, mutta hygienia ei Suomen tasoa. Seuraavan hieronnan hankin suoraan paikalliselta, menevät dalasitkin sitten lyhentämättömänä paikalliselle.

    • Marraskuussa olin Gambiassa senegambia hotellissa. Hotellissa on kauneushoitola mutten mennyt sinne. Kun rantaa pitkin käveli eteenpäin missä oli kaikkea mehun myyjiä ja kauppaajia vastaan tuli pieni paikallinen hierontapaikka. Mainoskyltti on ja opastaja poika opasti perille.
      Hieronta oli erinomaista päästä varpaisiin joka puolelta hierottiin kunnon ottein ja hieroojat olivat mukavia. Oikein nautinnollista ja edullista. Oiskohan se maksanut jotain 400 dalasia...että kannatti kokeilla useampanakin päivänä.

      Edellis vuonna samassa hotellissa otin bedikyyrit. Muuten kiva mut mun kohdalla oltiin kova kouraisia ja sattuivat repasemään jostain kohtaa niin et veri rupes vuotamaan. Onneksi se oli viimeinen päivä siellä. Muutama päivä sen jälkeen kotisuomessa ihmettelin kun varvas siitä kohtaa oli turvonnut ja punainen kaikenlisäks viel mäti. No onneksi se meni pienillä hoidoilla,mut oli vähän ikävä matkamuisto.

      Mut suosittelen paikallisia hierontapaikkoja. Nauttikaa matkastanne ! :)

      • oli spa

        jossa sai hyvän manikyyrin ja pedikyyrin, hintaan 500 dalasia, ja paikka oli kaunis ja hygieeninen ja henkilökunta ammattitaitoista. Ihan hyvä kokemus.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe