http://images.habbohotel.fi/c_images/article_images_fi/Picture_5_001.png
Kuka tämä intialainen näyttelijä on?
Tämä intialainen näyttelijä on todella suosittu Bollywood-näyttelijä. Hän on myös voittanut elokuvapalkintoja. Hän on Bollywoodin paha poika ja naisten mieleen.
Mikä lienee hänen nimensä?
Haluaisin vain tietää hänen nimensä.
Kuka tämä ?
3
431
Vastaukset
- habbo käyttäjä
En ainakaan minä kerro hänen nimeään koska osallistut habbo hotellin kilpailuun mihin tarvitset hänen nimenä
- kyselijä.
En tiedä mikä habbo on. Mutta ystäväni lähetti minulle tuon viestin sähköpostilla mutta
en tiennyt vastausta joten laitoin sen viestin tänne. - on karismaattinen
kyselijä. kirjoitti:
En tiedä mikä habbo on. Mutta ystäväni lähetti minulle tuon viestin sähköpostilla mutta
en tiennyt vastausta joten laitoin sen viestin tänne.Sanjay Dutt nuorena kundina. Nykyään mies näyttää vähän toisenlaiselta, kasvoissa näkyy eletty elämä ja hiusrajakin on karannut kauemmaksi otsalta. Mutta edelleenkin upea ilmestys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1034280
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.813514Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,763121SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822576Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2112202Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302111- 41900
- 95878
- 52796