Koiran varkauden esto laite/järjestelmä???

Heroen

Moikka! Olen usein miettiny sitä että miksi ei koirille ole vielä keksitty mitään varkaudenestojärjestelmää on taidekokoelmille hälkkärit on kassakaapeille hälkkärit ja jopa kodi hälkkärit mutta ei koirille WHY??
Esimerkiksi pennuille se olisi mun mielestä ihan sopiva niin ei tarvitsisi pelkää omalla pihamaallaan tai edes kaupan edessä et joku tulee ja ryöstää pennun. Eli kysynkin että olisiko tämmöisellä järjestelmällä käyttöä ja mitä ominaisuuksia sellaiseen sinä haluiaisit ja paljonko olisit valmis maksamaan?? Henkkoht olen kyllästynyt katselemaan kuinka koira toisensa jälkeen katoaa kuin tuhkatuuleen! ja niitä ei sitten ikinä löydetä JOTEN OLEN MIETTINYT JO PITKÄN AIKAA TÄMMÖISTÄ LEMMIKKIEMME SUOJAKSI MUTTA TARVITSEN PALAUTETTA ETTÄ MITÄ SILTÄ TOIVOISITTE??? MINKÄLAINEN SEN PITÄISI OLLA ESIM: KAULAPANTAAN KIINNITETTÄVÄ TAI KÄNNYLLÄ TOIMIVA VAI PITÄISIKÖ SIINÄ OLLA KAMERA JA KAIKKEA TÄLLAISTA HULLUMMATKIN IDEAT VOITTE LAITTAA.

3

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

- Mihin hälytin reagoisi?
      - Miten estetään hälyttimen poistaminen?

Paras "varkaudenestolaite" on omistaja itse. Ei jätetä koiraa valvomatta kaupan eteen. Ei jätetä koiraa valvomatta omaan pihaan. Pidetään ulkokoira lukitussa häkissä. Koulutetaan koira hyvin karkaamisen estämiseksi.

Ihmiset tekevät koiravarkaiden työn uskomattoman helpoksi. Suomalainen on kohtelias potentiaaliselle varkaallekin ja päästää esim tutustumaan omaan kotiinsa ennalta (Karpon ohjelmassa näytettyä)!

• ensinjööri v.2007

Koiran varkaudenestolaite?

Kyllä pistit pahan...
      Tuleva insinööri saikin tästä mukavan pähkinän purtavaksi...

Mitä toimintoja tarvitaan?

1. lukitus, jonka avaamiseen menee liiaksi aikaa, jotta varas jaksaisi nähdä vaivan (5min)

2. lukitus, jota ei voi vetää koiran ympäriltä / pään yli tai katkaista voimapihtejä kevyemmällä työkalulla

3. brassailevalle ihmiselle GPS-seurantalaite (hahahaha...)

No joo...

Pieni ratkaisu, joskaan ei niin kaunis tai ehkä tarkoituksenmukainenkaan.

Kaikkihan tietää, miltä koiran valjaat näyttävät.
      (kiertävät rintakehän ja etutassut, nousevat säkään)

Sama systeemi siis, mutta valmistusmateriaaliksi muovipäällysteinen vaijeri.

Tämä härdelli sitten kettingillä ja munalukolla kiinni koiraparkkiin. :D

Tai sitten ihonalainen hälytin / seurantalaite, jonka lataus suoritetaan rektaalissa sijaitsevan pistokkeen kautta. :D

Huonot puolet:
      Kallis
      Kirurgisesti asennettava
      Lataus koiran kannalta epämiellyttävää
      Lataukseen laitto omistajan kannalta epämiellyttävää

Edut:
      Huomaamaton (paitsi lataustilanteessa)
      Sarjatuotanto mahdollista

• Anonyymi

jauhelihalakeitto

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      46
      4259
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      12
      4119
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      40
      3358
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      86
      3327
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      3157
    6. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      164
      2860
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      4
      2450
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2449
    9. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      59
      2211
    10. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1888
    Aihe