No niin, Primerasta katosi pölykapseli ja huhujen mukaan uusi maksaa järjettömästi. Ei kellään sattuisi olemaan ylimääräistä myydä?
Pölykapseli
11
1946
Vastaukset
- Tekna 2.0 traveller
ykx, siis jos tarkoitat näitä "alkuperäisiä" Nissan-logolla varustettuja kapseleita.
Kannattaa varmaan jatkossa laittaa vaikka nippusiteellä kiinni... :)
Harvemmin olen kuullut niiden kyllä irronneen...
ettei vaan olis joku pöllinyt...? :(- Sami
Ei taatusti ole pöllitty, koska oli paikoillaan liikkeille lähdettäessä ja heti perillä huomasin sen puuttuvan. Yhden kerran reissulla ajoin melko terävään kuoppaan, luulen sen irronneen siinä, mutta en löytänyt sitä paikasta. Paljollako olet valmis luopumaan pölykapselistasi? Missä pölykapseli on?
- Tekna 2.0 traveller
Sami kirjoitti:
Ei taatusti ole pöllitty, koska oli paikoillaan liikkeille lähdettäessä ja heti perillä huomasin sen puuttuvan. Yhden kerran reissulla ajoin melko terävään kuoppaan, luulen sen irronneen siinä, mutta en löytänyt sitä paikasta. Paljollako olet valmis luopumaan pölykapselistasi? Missä pölykapseli on?
:) Ei vaan leikki sikseen... Espoossa. Paljonko olit
itse ajatellut sopivaksi hinnaksi? Uusi lienee 40 egeä eli 4 x 40 egeä = 160 egeä.
Sairas hinta! - Sami
Tekna 2.0 traveller kirjoitti:
:) Ei vaan leikki sikseen... Espoossa. Paljonko olit
itse ajatellut sopivaksi hinnaksi? Uusi lienee 40 egeä eli 4 x 40 egeä = 160 egeä.
Sairas hinta!Teknan pölykapseli taisi olla erillainen kuin Visian? Eli eipä taida tulla kauppoja :)
Tietäisiköhän joku sopivan tarvikekapsenlin mallia Motonet tai Biltema, koko sarja lähtee taatusti halvemmalla kuin tuo yksittäinen alkuperäinen. - Tekna1.8
Sami kirjoitti:
Teknan pölykapseli taisi olla erillainen kuin Visian? Eli eipä taida tulla kauppoja :)
Tietäisiköhän joku sopivan tarvikekapsenlin mallia Motonet tai Biltema, koko sarja lähtee taatusti halvemmalla kuin tuo yksittäinen alkuperäinen.Minä ostin ainakin Autokeskuksesta tarvikekapselit, alkuperäiset olisivat maksaneet 4*50E=200 E, jota en todellakaan käynyt maksamaan.
Noi tarvikekapselit oli muistaakseni 19.90/sarja, hyvin ovat kestäneet ja pysyneet kiinni sekä ovat vähintään yhtä tyylikkäät kuin alkuperäiset. Säästyneelle 180 E:lle keksin kyllä aivan varmasti parempaakin käyttöä =)
- pölykapseli
Mikäli sulla on samanlaiset alkuperäiset pölykapselit kuin mulla, neuvoisin kokeilemaan kepillä jäätä ja vaatimaan Nissanilta uutta pölykapselia valmistusvikaan vedoten.
Ainakaan mun pöykapselit eivät kertakaikkiaan ole yhteensopivia vanteen kanssa ja ne jäävät puoli senttiä koholle venttiilin kohdalta. Voit mennä huoltoon ja osoittaa asian. Takaan, että yksikään asentaja ei saa pölykapselia kunnolla paikalleen rikkomatta sitä.
Mutta tarkasta ensin, onko sun pöykapselit tätä virheelistä sarjaa.- Visia
Laitoin talvirenkaat alle ja ensikertaa nämä pölykapselit vanteille. Ei meinannut mitenkään onnistua, kolme sain kuitenkin ehjänä paikalleen, mutta neljännestä katkesi yksi "kynsi". Se on pysynyt kyllä paikallaan, mutta epäilyttää hiukan. Eli mistä viallisesta sarjasta puhut?
- pölykapseli
Visia kirjoitti:
Laitoin talvirenkaat alle ja ensikertaa nämä pölykapselit vanteille. Ei meinannut mitenkään onnistua, kolme sain kuitenkin ehjänä paikalleen, mutta neljännestä katkesi yksi "kynsi". Se on pysynyt kyllä paikallaan, mutta epäilyttää hiukan. Eli mistä viallisesta sarjasta puhut?
No, itse en ole sellaista P12 Primeraa nähnyt, jossa pölykapseli ei olisi kohollaan venttiilin kohdalta. Pölykapseli menee kyllä varsin kevyesti paikoilleen, mutta ei siis kunnolla venttiilin kohdalta. Se rautalenkin mutka venttiilin kohdalla ei mene vanteen koloon. Itse venttiilin kanssa sillä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä.
- Mika
Visia kirjoitti:
Minäkin otin pölykatselit paketista käyttöön vasta talvirenkaille. Kapselit istuu paikallaan hyvin ilman irvistelyjä. Mutta samalla tavalla yhdestä kapselista katkesi yksi kynsi kiinnittäessä. Aion vaatia vaihdon uuteen takuuseen.
Voisiko vanteita olla useammanlaisia? Yhdelle vanteelle kapseli istuu hyvin ja toiselle huonosti?
- kapseli
Mikäli sulla on samanlaiset alkuperäiset pölykapselit kuin mulla, neuvoisin kokeilemaan kepillä jäätä ja vaatimaan Nissanilta uutta pölykapselia valmistusvikaan vedoten.
Ainakaan mun pöykapselit eivät kertakaikkiaan ole yhteensopivia vanteen kanssa ja ne jäävät puoli senttiä koholle venttiilin kohdalta. Voit mennä huoltoon ja osoittaa asian. Takaan, että yksikään asentaja ei saa pölykapselia kunnolla paikalleen rikkomatta sitä.
Mutta tarkasta ensin, onko sun pölykapselit tätä virheelistä sarjaa.- Rojekti
Sain uuden kapselin takuuseen,olivat Nissanilla myyntikiellossakin monta viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi793877Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693687Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks402203Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522169- 582064
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051133- 601099