haukkuu ex miehen nyksä, nyksät haukkuu ex miehen nyksää, ex miehen nyksä miehen ex naista! Joten melkoista kiertokulukua tämä haukkuminen puolin ja toisin. Kukaan ei eronneissa perheissä säästy haukuilta, koska kaikki on niitä nyksiä ja exiä, exän lapsia, nyksän lapsia, omia, toisen, hänen, sinun, minun, teidän, meidän, tulevia ja meneviä... HERRANJESTAS SENTÄÄN! Miten tässä perheidyllissä oikein pysyy perässä???
Nyksät haukkuu miehen lapsia
32
702
Vastaukset
- äidit eri
Mukavaa jorinaa mut äiskät lienee varmoja isistä
ei tiedä . Joten jaostettua sukupolvea, mopsin
kaa samaa näköäki- mopsit ulkopuolelle
mopsit on ihania ruttunaamoja..älä rinnasta niitä typerien ihmisten ulkonäköön
- minä ainakin
kuka nyt haluaa elämäänsä pilaamaan jotain ex-vaimoa tai kotiinsa vieraita räkänokkia sotkemaan... en minä ainakaan
- ja samanlaisia
kuin tämä mies joka on niiin ihana... vaikka lapset ovatkin kauheita räkänokkia! Tiettävästi lapset tulevat vanhempiinsa, joten melkoinen räkänokka se on isäkin... vanhemmilta ne lapset kaiken perii...
- valitettavasti
ja samanlaisia kirjoitti:
kuin tämä mies joka on niiin ihana... vaikka lapset ovatkin kauheita räkänokkia! Tiettävästi lapset tulevat vanhempiinsa, joten melkoinen räkänokka se on isäkin... vanhemmilta ne lapset kaiken perii...
lapset saaneet enemmän äidin perimää??siis ulkonäössä.Avokkini lapset saaneet myös äidin ulkonäön....valitettavasti......ovat räkänokkia.
- uskokonn ken tahtoo
valitettavasti kirjoitti:
lapset saaneet enemmän äidin perimää??siis ulkonäössä.Avokkini lapset saaneet myös äidin ulkonäön....valitettavasti......ovat räkänokkia.
miehesi on räkänokka ja lapset ovat perineet hänen tapansa.
- Räkänokka TÄMÄ
uskokonn ken tahtoo kirjoitti:
miehesi on räkänokka ja lapset ovat perineet hänen tapansa.
mun mies,vaan hänen kakaroidensa äiti.Lapset eivät peri muuta kuin mieheni RAHAT.
- räkänokkamiehensä rahoja?
Räkänokka TÄMÄ kirjoitti:
mun mies,vaan hänen kakaroidensa äiti.Lapset eivät peri muuta kuin mieheni RAHAT.
et sinäkään, hoblaa!
- kakarat
räkänokkamiehensä rahoja? kirjoitti:
et sinäkään, hoblaa!
ex-mäskäri tätä miestä.Kakarat on myös sivuutettu testamentilla.MINÄ olen perijä ja RAHHOO RIITTÄÄ.Pidä sinä kakaroista huolta sen uusio-ukkosi kanssa.Me saadaan olla rauhassa ilman sinua ja kakaroita.
- Perintö suattaa mennä
kakarat kirjoitti:
ex-mäskäri tätä miestä.Kakarat on myös sivuutettu testamentilla.MINÄ olen perijä ja RAHHOO RIITTÄÄ.Pidä sinä kakaroista huolta sen uusio-ukkosi kanssa.Me saadaan olla rauhassa ilman sinua ja kakaroita.
velkoihin, ookkona ottanu huamioon? Saatta tulla sulle viälä velanottoakin lainojen maksuun, jos perintö ei riitä...
- velkaa
Perintö suattaa mennä kirjoitti:
velkoihin, ookkona ottanu huamioon? Saatta tulla sulle viälä velanottoakin lainojen maksuun, jos perintö ei riitä...
Mun miehellä.Pelkkää rahhoo vain joista ei exä eikä kakarat pääsee nauttimaan.
- minulla
velkaa kirjoitti:
mieheni on testamentilla sivuuttanut exänsä ja kakaransa.
- ettei hän ulkoista sinua
velkaa kirjoitti:
ja jäät puille paljaille! Exänä kun et saa mitään!
- sitten kävikään...
minulla kirjoitti:
mieheni on testamentilla sivuuttanut exänsä ja kakaransa.
Mitäs jos sinä kuoletkin ennen miestäsi ? Periikö miehesi sinut, ja kukas sen jälkeen vetää potin ?
- TIETENKIN
sitten kävikään... kirjoitti:
Mitäs jos sinä kuoletkin ennen miestäsi ? Periikö miehesi sinut, ja kukas sen jälkeen vetää potin ?
Perivät meidän molempien omaisuuden.Ex-kakarat nuolevat tyhjää tikkaria.....siis mieheni ENTISET KAKARAT.
- lapsiaan
TIETENKIN kirjoitti:
Perivät meidän molempien omaisuuden.Ex-kakarat nuolevat tyhjää tikkaria.....siis mieheni ENTISET KAKARAT.
ei voi täysin ohittaa perinnön jaossa. Lakiosuus ainakin napsahtaa heille, halusit tai et.
- nyksä
Ex ja nyksän kakarat vielä ymmärtäisi. Mutta kun ei oo edes puoliksi sukua. Ex vaan elätytti lapsosensa miehelläni ja vieläkin lähes aikuisena työntää kersansa mieheni kukkarolle. Laskuja maksatutti useita vuosia. Hävytöntä hyväksikäyttöä. Toivottavasti saa joskus ansionsa mukaan.
Lapset ei osaa olla edes kiitollisia saamastaan huolenpidosta, vaikka omaa isäänsä eivät ole koskaan edes nähneet. Käsi ojossa ollaan kerjäämässä jatkuvasti milloin mitäkin. Ehkä kerjäävät jo toiselta ns."isäpuolelta" kun, ei ole minkäänlaista tapakasvatusta oppinut äiti eikä lapset.
On jäänyt lapsille kertomatta ettei äidin poika ystävä ei ole automaattisesti äidin lasten isä, hän on vain äidin poikaystävä. - Kukkahattutäti-65
Itse hieman kauhistelen tätä samaa asiaa lähinnä sen takia, että itse ja lapseni ovat säästyneet tällaiselta täysin. Tarvitseeko muuten jokaisen mieskandidaatin kanssa alkaa uusperhettä perustamaankaan, eikö pelkkä seurustelu kodin ulkopuolella riitä miehen- ja kumppanintarpeeseen? Itselleni näin tämän parhaaksi vaihtoehdoksi. Tarvitseeko siihen omaan tyhjään oloon hankkia vielä lisääkin lapsia? Lapsia käytetään selvästi vain suhteen vahvistamis- ja paikkausvälineenä, vaikka heillä pitäisi olla oikeus itseisarvoon. Ja sitten viiden lapsen jälkeen kuitenkin päädytään eroon, kun kummallakaan ei ollut mitään omia valmiuksia eikä älyä hoitaa omia ongelmiaan rakentavasti vaan ne siirretään uuteen suhteeseen.
Koti pitäisi rauhoittaa lapsia varten eikä altistaa millekään joukkotappeluille, mitä täällä kauheimmillaan tapaa. Miten paha olla voikaan olla nykyajan lapsilla tällaisessa eksänyksä-helvetissä, jossa on lapsia ja puoliserkkuja älyttömät määrät siellä sun täällä ja hirveä sota käy joka pikku asiastakin ja lapsia käytetään aseina suuntaan jos toiseenkin. Tietävätkö lapset, mihin ja kelle kuuluvat ja keitä heidän perheeseensä yleensä kuuluu? Eivätkö lapset sekoa tuollaisesta kun näköjään aikuisetkin ovat täysin pihalla? Ymmärrän kyllä, että täällä forumilla tulee esiin tämänkin asian kamalin osuus kun törkysuisin ja sivistymättömin porukka saa täällä pikatyydytystä kaunoihinsa (ja joiden lasten osaa surkuttelen eniten), suurella osalla uusperheitä on varmaan aivan tasainen ja normaali arki. Siis onhan, herranjumala??? Muuten tätä uusperhesatoa korjataan entistä enemmän lähitulevaisuudessa tuolla sosiaali- ja terveystoimessa.
Ainakin Wilmaa olen suorastaan ihaillut mahtavasta asenteesta, hän on osannut jotenkin hienolla tavalla päästä asioiden herraksi panikoitumatta typeriin ratkaisuihin ja antamalla lapsille kasvurauhan syyttelemättä ja haukkumatta ketään. Hän kelpaisi esimerkiksi kaikille muillekin.- Totuus ei pala tules
Koti pitää todella rauhoittaa tappeluista, siksi minäkin aikoinaan lapseni isästä erosin ja samoin mieheni exstään. Nyt ei tarvitse lasten tappeluita kuunnella, ei ainakaan meillä.
Meillä ei yhteisiä lapsia ole, vaan olemme tässä liitossa panostaneet lapsenteon sijaan 110% parisuhteen hoitamiseen. Edelliset liitot kun opetti, että jos sitä ei hoida niin karille menee, ennemmin tai myöhemmin.
Tokihan sitä voidaan aviossa pysyä, mutta sitten petetään selän takana tai muuta vastaavaa, kun suhde on perseestä.
Minäkin olen säästänyt lastani, eroamalla. Nyt lapseni on onnellisempi kun olisi jos ydinperheessä vielä eläisimme.
Kovin on kummaa, että uusperheitä arvostelevat eivät ole koskaan edes uusperheessä asuneet !!!! - Kukkahattutäti-65
Totuus ei pala tules kirjoitti:
Koti pitää todella rauhoittaa tappeluista, siksi minäkin aikoinaan lapseni isästä erosin ja samoin mieheni exstään. Nyt ei tarvitse lasten tappeluita kuunnella, ei ainakaan meillä.
Meillä ei yhteisiä lapsia ole, vaan olemme tässä liitossa panostaneet lapsenteon sijaan 110% parisuhteen hoitamiseen. Edelliset liitot kun opetti, että jos sitä ei hoida niin karille menee, ennemmin tai myöhemmin.
Tokihan sitä voidaan aviossa pysyä, mutta sitten petetään selän takana tai muuta vastaavaa, kun suhde on perseestä.
Minäkin olen säästänyt lastani, eroamalla. Nyt lapseni on onnellisempi kun olisi jos ydinperheessä vielä eläisimme.
Kovin on kummaa, että uusperheitä arvostelevat eivät ole koskaan edes uusperheessä asuneet !!!!"Kovin on kummaa, että uusperheitä arvostelevat eivät ole koskaan edes uusperheessä asuneet !!!! "
No, samalla logiikalla esimerkiksi kukaan muu kuin pedofiili ei saisi arvostella pedofiilin toimintaa. Pitääkö rikostoimittajan itse olla murhaaja, että kykenee arvostelemaan murhaajia? Eihän rotkoon syöksyvän ihmisen ajatusmaailmaa tarvitse yrittää kummastella sillä, että syöksyy itse perässä, vai kuinka? Voihan sitä jäädä reunalle seisomaan ja ihmettelemään, että mitä hemmettiä tuon päässä liikkui. Ehkä tässä on nyt vain se juju, että en tosiaankaan ymmärrä, mitä näiden eksänyksien uusmorsianten ja sulhojen liikkumista ja joka suuntaan jokaisen potentiaalisen vastaantulijan kanssa lisääntyvien ihmisten päässä liikkuu. Ei ainakaan se, että lapset ovat etusijalla. Toki tajuan sen kumppanin kaipuun ja ihmissuhteiden tarpeen mikä jokaisella on, mutta tämä holtiton lisääntyminen ja pirttiviljely panee hiljaiseksi.
Omassa suvussa on kaksi tällaista uusavutonta perhettä, jossa vanhemmat kouluttamattomia ja toimeentulovaikeuksissa olevia, joilla lapsia usean kumppanin kanssa ja joka kerta kun uutisia kuulee on uusi vosu tai hyypiö kierroksissa ja vanhemmat elää jotain vaaleanpunaiste hellokitty-sinkkuelämää ja haku on aina päällä, ja isommat lapset saa selvitä miten tahtoo. Tärkeämpää tuntuu olevan joku hääunelmissa eläminen tai uutuudenviehätys joka lakkaa siihen kun on tehty vähintään yksi lapsi jolloin kaikki tavoittelemisen arvoinen onkin taas jo suhteessa saavutettu ja kierros voidaan alkaa alusta kun ensimmäiset riidat alkavat jostain kaukosäätimestä tai perjantaipullosta. Ja kaikkien eksien ja nyksien kanssa tapellaan ja kaikkia haukutaan selän takana.
Helvetin hyvä homma ja järkipäätös, kun olet jättänyt lisääntymättä edelleen. Edes joku muukin ajattelee jo olemassa olevien lasten hyvinvointia ja koettaa saattaa nämä aikuisiksi. Tämä pelasti päiväni. =) - asiaa puhut, mutta
Kukkahattutäti-65 kirjoitti:
"Kovin on kummaa, että uusperheitä arvostelevat eivät ole koskaan edes uusperheessä asuneet !!!! "
No, samalla logiikalla esimerkiksi kukaan muu kuin pedofiili ei saisi arvostella pedofiilin toimintaa. Pitääkö rikostoimittajan itse olla murhaaja, että kykenee arvostelemaan murhaajia? Eihän rotkoon syöksyvän ihmisen ajatusmaailmaa tarvitse yrittää kummastella sillä, että syöksyy itse perässä, vai kuinka? Voihan sitä jäädä reunalle seisomaan ja ihmettelemään, että mitä hemmettiä tuon päässä liikkui. Ehkä tässä on nyt vain se juju, että en tosiaankaan ymmärrä, mitä näiden eksänyksien uusmorsianten ja sulhojen liikkumista ja joka suuntaan jokaisen potentiaalisen vastaantulijan kanssa lisääntyvien ihmisten päässä liikkuu. Ei ainakaan se, että lapset ovat etusijalla. Toki tajuan sen kumppanin kaipuun ja ihmissuhteiden tarpeen mikä jokaisella on, mutta tämä holtiton lisääntyminen ja pirttiviljely panee hiljaiseksi.
Omassa suvussa on kaksi tällaista uusavutonta perhettä, jossa vanhemmat kouluttamattomia ja toimeentulovaikeuksissa olevia, joilla lapsia usean kumppanin kanssa ja joka kerta kun uutisia kuulee on uusi vosu tai hyypiö kierroksissa ja vanhemmat elää jotain vaaleanpunaiste hellokitty-sinkkuelämää ja haku on aina päällä, ja isommat lapset saa selvitä miten tahtoo. Tärkeämpää tuntuu olevan joku hääunelmissa eläminen tai uutuudenviehätys joka lakkaa siihen kun on tehty vähintään yksi lapsi jolloin kaikki tavoittelemisen arvoinen onkin taas jo suhteessa saavutettu ja kierros voidaan alkaa alusta kun ensimmäiset riidat alkavat jostain kaukosäätimestä tai perjantaipullosta. Ja kaikkien eksien ja nyksien kanssa tapellaan ja kaikkia haukutaan selän takana.
Helvetin hyvä homma ja järkipäätös, kun olet jättänyt lisääntymättä edelleen. Edes joku muukin ajattelee jo olemassa olevien lasten hyvinvointia ja koettaa saattaa nämä aikuisiksi. Tämä pelasti päiväni. =)eniten minua kuitenkin kummastuttaa se järjetön kiire siihen ensimmäiseen liittoon. Mikä ihmeen hätä nuorilla ihmisillä on niitä lapsia laittaa sen ensimmäisen eteentulevan (väärän) hyypiön tai vosun kanssa? Kun on ilmiselvää että se on harjoituskappale ja kantapäät tulevat olemaan vastakkain ennätysvauhtia.
Ja sitten kun ollaan se aamen menty papin edessä möläyttämään, ollaan lopullisesti kusessa ja yritetään sitä perhehelvettiä vetää naama peruslukemilla sukuun päin.
Eli jotakin järkeä perhesuunnitteluun ja järkeä päähän ensimmäisissä harjoitussuhteissa. Kyllä niitä lapsia ehtii laittaa myöhemminkin sen oikean kumppanin kanssa. - AEFOVUJBKNL
Kukkahattutäti-65 kirjoitti:
"Kovin on kummaa, että uusperheitä arvostelevat eivät ole koskaan edes uusperheessä asuneet !!!! "
Helvetin hyvä homma ja järkipäätös, kun olet jättänyt lisääntymättä edelleen. Edes joku muukin ajattelee jo olemassa olevien lasten hyvinvointia ja koettaa saattaa nämä aikuisiksi. Tämä pelasti päiväni. =)Sä vertaat uusperheellisyyttä, pedofiliaan, murhaamiseen ja itsemurhaan DAAAAAAAAAAA.
Olipa uskomatonta tekstiä, uskomattoman paskaa tekstiä.
Mee Jeesusteleen muualle jookos. - %/(GUPVBKÖM
asiaa puhut, mutta kirjoitti:
eniten minua kuitenkin kummastuttaa se järjetön kiire siihen ensimmäiseen liittoon. Mikä ihmeen hätä nuorilla ihmisillä on niitä lapsia laittaa sen ensimmäisen eteentulevan (väärän) hyypiön tai vosun kanssa? Kun on ilmiselvää että se on harjoituskappale ja kantapäät tulevat olemaan vastakkain ennätysvauhtia.
Ja sitten kun ollaan se aamen menty papin edessä möläyttämään, ollaan lopullisesti kusessa ja yritetään sitä perhehelvettiä vetää naama peruslukemilla sukuun päin.
Eli jotakin järkeä perhesuunnitteluun ja järkeä päähän ensimmäisissä harjoitussuhteissa. Kyllä niitä lapsia ehtii laittaa myöhemminkin sen oikean kumppanin kanssa.Että kirjoitit hyvin.
Tässähän se jutun juoni on.
Jos ekassa liitossa oltaisiin tyytyväisiä, onnellisia ja rakastuneita ei
uusperheitä yksinkertaisesti olisi haukuttavaksi paitsi niissä tapauksissa että molemmat
ois leskijä, ja silloinhan kukaan ei ois arvostelemassa, kun ei ois noita katkeria ex-nautoja päätään
aukomassa. - hdjaö jdaööakdj
ainakaan laspilleen tarvi naisiaan näytellä. Minä en ole antanut koskaan lupaa lasten tavata isänsä naisia, ja vielä tänäpäivänä ei kukaan ole tullut meille esittäytymäänkään.
Me emme heitä tarvi elämäämme, ei mies tuonut silloinkaan ketään ulkopuolista naista meille kun olimme perheenä yhdessä.
Mihin yht äkkiä lapset tarvii vierasta naista?
Jos muuta haukkukohdetta ei läydy kuin miehen lapset ja exä niin on huonosti asiat. Mutta pelko ja epävarmuus teettää kaikenlaita. - pientä rajaa sentää
asiaa puhut, mutta kirjoitti:
eniten minua kuitenkin kummastuttaa se järjetön kiire siihen ensimmäiseen liittoon. Mikä ihmeen hätä nuorilla ihmisillä on niitä lapsia laittaa sen ensimmäisen eteentulevan (väärän) hyypiön tai vosun kanssa? Kun on ilmiselvää että se on harjoituskappale ja kantapäät tulevat olemaan vastakkain ennätysvauhtia.
Eli jotakin järkeä perhesuunnitteluun ja järkeä päähän ensimmäisissä harjoitussuhteissa. Kyllä niitä lapsia ehtii laittaa myöhemminkin sen oikean kumppanin kanssa.vaikka nuoria oltiin kun mentii ja lapsia tuli. Mutta kun kolmas änkesi väliin ja halusi rikkoa meidän onnellisen perheen koska sillä ei itsellään ollut mitään niin muillakaan ei saa olla.
Jos vieras nainen rikkoo lapsiperheen, ei sitä koskaan voi anteeksi antaa. Mies nyt kärsii kun lapset eivät halua tavata isää. mutta oma vika mitäs hylkäsi ja vaihtoi lapsensa. Olisi ajatellut että perhettä parempaa ei ole.
Ny on turha vinkuu ja ottaa että otamme avosylin hänet ja naiset vastaan, ei oteta, meille ei ole asiaa. - tosi monet äijät,
hdjaö jdaööakdj kirjoitti:
ainakaan laspilleen tarvi naisiaan näytellä. Minä en ole antanut koskaan lupaa lasten tavata isänsä naisia, ja vielä tänäpäivänä ei kukaan ole tullut meille esittäytymäänkään.
Me emme heitä tarvi elämäämme, ei mies tuonut silloinkaan ketään ulkopuolista naista meille kun olimme perheenä yhdessä.
Mihin yht äkkiä lapset tarvii vierasta naista?
Jos muuta haukkukohdetta ei läydy kuin miehen lapset ja exä niin on huonosti asiat. Mutta pelko ja epävarmuus teettää kaikenlaita.varsinkin ne kaikista luusereimmat, tapailevat toisia naisia kodin ulkopuolella ja mamma pitää kotona läskisoosia lämpimänä.
Ja niitten paskiaisten perään joku onneton jaksaa vieläkin parkua. Kyllä hävettää olla nainen. - yhtään hyvää
pientä rajaa sentää kirjoitti:
vaikka nuoria oltiin kun mentii ja lapsia tuli. Mutta kun kolmas änkesi väliin ja halusi rikkoa meidän onnellisen perheen koska sillä ei itsellään ollut mitään niin muillakaan ei saa olla.
Jos vieras nainen rikkoo lapsiperheen, ei sitä koskaan voi anteeksi antaa. Mies nyt kärsii kun lapset eivät halua tavata isää. mutta oma vika mitäs hylkäsi ja vaihtoi lapsensa. Olisi ajatellut että perhettä parempaa ei ole.
Ny on turha vinkuu ja ottaa että otamme avosylin hänet ja naiset vastaan, ei oteta, meille ei ole asiaa.ystävää, joka olisi varoittanut sinua että kohta poltat näppisi luulemalla liittoanne vahvaksi?'
- Sä olet sairas
pientä rajaa sentää kirjoitti:
vaikka nuoria oltiin kun mentii ja lapsia tuli. Mutta kun kolmas änkesi väliin ja halusi rikkoa meidän onnellisen perheen koska sillä ei itsellään ollut mitään niin muillakaan ei saa olla.
Ny on turha vinkuu ja ottaa että otamme avosylin hänet ja naiset vastaan, ei oteta, meille ei ole asiaa.blaa blaa blaa
taas on Lissun paska vauhdissa, syytää paskaa minkä kerkiää.
Oksettaa tollanen paska. - gxfhtykj
tosi monet äijät, kirjoitti:
varsinkin ne kaikista luusereimmat, tapailevat toisia naisia kodin ulkopuolella ja mamma pitää kotona läskisoosia lämpimänä.
Ja niitten paskiaisten perään joku onneton jaksaa vieläkin parkua. Kyllä hävettää olla nainen.kuten Lissu. Ukko otti ja lähti vuosia sitten ja vielä ämmä parkuu.
Oma mies onneksi viihtyy kotona ja mun sängyssä. Ei tarvitse vierasta ei. - ota selvää, petyt
gxfhtykj kirjoitti:
kuten Lissu. Ukko otti ja lähti vuosia sitten ja vielä ämmä parkuu.
Oma mies onneksi viihtyy kotona ja mun sängyssä. Ei tarvitse vierasta ei.luulee, mutta mitä mies tekee, sitä ei vaimolle kerrota... hih....ei kannata kaikkee uskoo mitämies sanoo...
- td67t8gouik
ota selvää, petyt kirjoitti:
luulee, mutta mitä mies tekee, sitä ei vaimolle kerrota... hih....ei kannata kaikkee uskoo mitämies sanoo...
raukka sen tiedät kun ukkos pani ketä vaan kuka suostui antamaan, ja ihmekkös tuo kun oli sun kaltainen akka. Hyi helvetti.
Minä tiedän suhteeni laadun ja tunnen mieheni eikä mun tarvitse onneksi sulle mitään selitellä.
Mulla on jotain sellaista mistä sä vaan haaveilet ja voi hitto että se tuntuu hyvälle !!!
Ja lissu kuule, kuole yksin ! - Lissu on ääliö
ota selvää, petyt kirjoitti:
luulee, mutta mitä mies tekee, sitä ei vaimolle kerrota... hih....ei kannata kaikkee uskoo mitämies sanoo...
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837