Uutisten mukaan Antarktiksen läsipuoli sulaa kovaa vauhtia.
Jos ennusteet toteutuvat niin siitä vapautuva vesimassa pullahtaa pallomme pohjoispuoliskolle.
Silloin käy niin että pallomme gravitaatiopiste siirtyy 500 metriä. Ja se saa aikaan pienen häiriön pyörimisessä.
Maapallo alkaa huojua, ja silloin loiskahtelevat vedet, sinne sun tänne. Ihan kuin kännisen Whiskey-lasissa kun hän pyrkii tiskiltä omaan pöytäänsä.
Tsunamit ovat silloin aika runsaita.
Syntyy Jerkku eng: Jerk.
Pelottaako?
Jerkku tulee!
10
383
Vastaukset
- pelottaa se
että lapsilleni ja muille läheisilleni tapahtuisi jotakin kauheaa.
- HTZA
niin kyllä heille tapahtuu.
Mutta siinä on se hyvä puoli että sinä olet jo kuollut muutenkin ja he ovat niin vanhoja että eivät huomaa koko asiaa.
Joku ehkä huomaa että vaippa on litimärkä ja on sellainen "kelluva tunne", eikä Ping Tsau Pong tule vaikka kuinka painaa nappia.
- kuulehan sie
kun ne lupaa että 400 vuojen päästä myö päästään toisille linnununrataloille turvaan.
- joukkoon
minä en ainakaan liity sillä en halua muille linnunradoille. Tämä space riittää, kiitos.
- HTZA
muualle lähteminen on ihmiselle pakko, jos ihmiskunta haluaa säilyä.
Isaac Asimov:Säätiö quadrologia. Kertoo, tietysti tarinana, mutta hyvin kuvaavana, miten on pakko toimia.
Ja uskon että jossain on, ihan fiksu, porukka joka pitää asiasta huolta.
Yhtä fiksu kuin se porukka joka vuoti ydinaseteknologian Venäjälle.
Se sai aikaan "kauhun tasapainon".
Noh, vain minun ajatuksiani, mutta ei huonoja?
Ja tuo, ei todellakaan,koske enää minua.
Mutta ajatuksen kanssa on lohdullista kuolla.
Jospa muisto minusta, Geenieni kera, ovat mukana!! - kuulehan sie
HTZA kirjoitti:
muualle lähteminen on ihmiselle pakko, jos ihmiskunta haluaa säilyä.
Isaac Asimov:Säätiö quadrologia. Kertoo, tietysti tarinana, mutta hyvin kuvaavana, miten on pakko toimia.
Ja uskon että jossain on, ihan fiksu, porukka joka pitää asiasta huolta.
Yhtä fiksu kuin se porukka joka vuoti ydinaseteknologian Venäjälle.
Se sai aikaan "kauhun tasapainon".
Noh, vain minun ajatuksiani, mutta ei huonoja?
Ja tuo, ei todellakaan,koske enää minua.
Mutta ajatuksen kanssa on lohdullista kuolla.
Jospa muisto minusta, Geenieni kera, ovat mukana!!sinulla ja lastesi äidillä (/ toisella äidillä) on molemmilla ollut kantava blondigeeni :) on sinusta jäänyt katoavan vaaleahiuksisuuden muisto kenties täytettynä tai vahakopiona.
- HTZA
kuulehan sie kirjoitti:
sinulla ja lastesi äidillä (/ toisella äidillä) on molemmilla ollut kantava blondigeeni :) on sinusta jäänyt katoavan vaaleahiuksisuuden muisto kenties täytettynä tai vahakopiona.
neitoni pääsi Tussaudin kabinettiin?
Minun muodoillani menisi liikaa vahaa. - kuulehan sie
HTZA kirjoitti:
neitoni pääsi Tussaudin kabinettiin?
Minun muodoillani menisi liikaa vahaa.yhtään tummaa juurikasvua vaan aitoa non-pigmenttihiusta pitää olla, korkeintaan saa olla sellainen vaalaean lainehtivan vehnäpellon sävähdys.
- potkukelkkakorjaaja....
sitä koska pysyvä lumi tulee.
se pelottaa, ei mikään muu. :=D - henrii
maapallo siirtyy planeettojen keskipisteeseen jossa sijaitsee ne mustat aukot, ja mangneettikentät tekee korjusliikkeen, ja wihskey pysyy lasissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1178063
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1355353Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1243574Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352604Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376