Sain tuliaisiksi briteistä hiustensuoristimet, jotka sitten lähemmän tarkastelun jälkeen osoittautuivat pistokkeen osalta poikkeaviksi... onko siis mitään mahdollisuutta käyttää "englantilaisella päällä" varustettua laitetta täällä Suomessa? myydäänkö adaptereita tms, ja onko sen käyttö suotavaa päivittäin? Ilmeisesti myös pistoke on mahdollista vaihtaa? Onnistuuko tämä sähköasioista täysin tietämättömältä myös? :)
Kiitos jo etukäteen! :)
adapteri vai jotain muuta?
3
197
Vastaukset
- El -Miäs
Saattaa löytyä Clas Ollsonilta adapteri jolla saat laitteen turvallisesti kytkettyä sähköverkkoon,HUOM tarkasta laiteen käyttöjännite että se suomessa oleva noin 230v
- Jos osaa!
Tarkasta ensin jännite tyypiikilvestä. Jos se on sama kuin Suomessa 220, 230 tai 240 V voit vaihtaa pistokkeen. Jos pstoke on kolmepiikkinen, pitäisi selvittää nollajohjdon väri. Sen pitäisi olla standardi kelta-vihreä, mutta on viisainta varmistaa yleismittarilla. Muuten saattaa tulla ruumiita!
- mapa.
Se keltavihreä EI ole 0-johto vaan maadoitus! 0- johdin (N) on yleensä sininen ja L-johdin (vaihe) yleensä ruskea tai musta. Englantilaisessa tulpassa napaisuus pysyy aina samoin päin ja siinä on sulake sisällä toisin kuin suomalaisessa jossa kumpikaan tieto ei päde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724314Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003750Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363439- 513030
- 402528
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182449Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222222- 231866
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141645Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331622