http://www.itviikko.fi/keskustelut/?threadID=96191&offset=130
Linkistä poimittuja kommentteja:
"Kun monopolin tilalle pitäisi saada kilpailu. MS vyöryttää mahdillaan maailmanlaajuisesti ja joku pienen Suomen Vanhanen on niin otettu kun Isä Aurinkoinen noteerasi hänet.
Avatkaa silmänne."
"Monopolin käytännön toimet eivät kyllä anna kuvaa avoimemmasta tulevaisuudesta. Mm. miten OOXML:ää on yritetty syöttää eteenpäin perinteisillä lahjonta/kiristyksellä. Miten juuri tuli esiin uutinen jossa muistaakseni Nigeriaan myytiin kymmeniä tuhansia koneita Linuxilla. MS lahjoi paikallisen päättäjän asentamaan niihin windows..."
Mukaan mahtuu myös "Pentti Nelonen" joka kirjoittaa:
"Vanhasella on enemmän älyä ja pelisilmää suomen taloudelle kun tänne kirjoittavilla OSS -trolleilla yhteensä. "
Lahjoiko Microsoft Vanhasen?
11
350
Vastaukset
- ....
...lomautettu vasemmistopuolueen toimihenkilö, vai mistä tänne tupsahdit punikkipuheinesi?
http://www-cvr.ai.uiuc.edu/~slazebni/personal_page/scrapbook/images/linux_communism.jpg- V.P. Lehto
... ja vaadin laadukkaita ja edullisista softaa. Jos se on ilmaista - aina parempi.
Olet muuten täysi ääliö - kun et kykene argumentoimaan paremmin alat heilutella kommarikorttia. Minuun se ei tepsi. Olen Kokoomuksen kannattaja. V.P. Lehto kirjoitti:
... ja vaadin laadukkaita ja edullisista softaa. Jos se on ilmaista - aina parempi.
Olet muuten täysi ääliö - kun et kykene argumentoimaan paremmin alat heilutella kommarikorttia. Minuun se ei tepsi. Olen Kokoomuksen kannattaja.Minun näkemykseni ovat lähempänä perussuomalaista, äänestin myös perussuomalaista.
- .geeg.
exergy kirjoitti:
Minun näkemykseni ovat lähempänä perussuomalaista, äänestin myös perussuomalaista.
Eli homofobinen rasisti, rajat kiinni ja suomi sisäsiitoiseksi.
.geeg. kirjoitti:
Eli homofobinen rasisti, rajat kiinni ja suomi sisäsiitoiseksi.
Kaikilla jotka työskentelevät tämän yhteiskunnan eteen on oikeus toteuttaa itseään. Olkoon homo tai mikä vaan.
- .geeg.
exergy kirjoitti:
Kaikilla jotka työskentelevät tämän yhteiskunnan eteen on oikeus toteuttaa itseään. Olkoon homo tai mikä vaan.
...että ovat arjalaiset mitat täyttäviä valkoisia heteroita. Jos ulkomaalinen on työtön niin hän elää suomalaisten siivellä, jos hän tekee työtä (maamme kansantalouden hyväksi) niin hän on vienyt suomalaiselta työpaikan, ikinä ei perussuomalaisten mielestä hyvä.
Mun työpaikalla on maahanmuuttajia pari ja hiton hyviä työntekijöitä. Nämä suomalaiset veijarit taasen menevät ja tulevat.. laiskoiksikin voisi tituleerata.
Populismi ja patriotismi oli Hitlerinkin sanoman perusta, samaan tukeutuu Perussuomalaisetkin. Kannattajona lähinnä suomireppanoita joilla ei mene hyvin ja sen sijaan, että katsoisivat itseään peiliin sälyttävät syyn maahanmuuttajiin tai EU:hun.
Tutustukaa maahanmuuttajiin, eivät he ole niin erilaisia. Samat haaveet ja murheet kuin meilläkin, eikä muslimitkaan ole aina kiihkoja, suurin osa samanlaisia kuin kristityistä, tavan vuoksi juhlapyhiä vietetään ja uskonto aika tavalla sivussa.
Sen olen kyllä huomannut, että moni musta mies ei ota niitä mahdollisuuksia vastaan jota suomi tarjoaisi. Aasialaiset, Venäläiset, Turkkilaiset.. he ovat ahkeria ja tunnollisia työntekijöitä, jokainen työtätekevä on hyvä asia maalle ja geenejäkin tarvitsemme ulkoa. Eniten minua vituttaa nämä suomalaiset sosiaalipummit joilla on lapsuudesta asti ollut kaikki mahdollisuuden koulutuksesta lähtien. - kuulostat rasistilta
.geeg. kirjoitti:
...että ovat arjalaiset mitat täyttäviä valkoisia heteroita. Jos ulkomaalinen on työtön niin hän elää suomalaisten siivellä, jos hän tekee työtä (maamme kansantalouden hyväksi) niin hän on vienyt suomalaiselta työpaikan, ikinä ei perussuomalaisten mielestä hyvä.
Mun työpaikalla on maahanmuuttajia pari ja hiton hyviä työntekijöitä. Nämä suomalaiset veijarit taasen menevät ja tulevat.. laiskoiksikin voisi tituleerata.
Populismi ja patriotismi oli Hitlerinkin sanoman perusta, samaan tukeutuu Perussuomalaisetkin. Kannattajona lähinnä suomireppanoita joilla ei mene hyvin ja sen sijaan, että katsoisivat itseään peiliin sälyttävät syyn maahanmuuttajiin tai EU:hun.
Tutustukaa maahanmuuttajiin, eivät he ole niin erilaisia. Samat haaveet ja murheet kuin meilläkin, eikä muslimitkaan ole aina kiihkoja, suurin osa samanlaisia kuin kristityistä, tavan vuoksi juhlapyhiä vietetään ja uskonto aika tavalla sivussa.
Sen olen kyllä huomannut, että moni musta mies ei ota niitä mahdollisuuksia vastaan jota suomi tarjoaisi. Aasialaiset, Venäläiset, Turkkilaiset.. he ovat ahkeria ja tunnollisia työntekijöitä, jokainen työtätekevä on hyvä asia maalle ja geenejäkin tarvitsemme ulkoa. Eniten minua vituttaa nämä suomalaiset sosiaalipummit joilla on lapsuudesta asti ollut kaikki mahdollisuuden koulutuksesta lähtien."Eniten minua vituttaa nämä suomalaiset sosiaalipummit joilla on lapsuudesta asti ollut kaikki mahdollisuuden koulutuksesta lähtien."
Tuokin on rasismia, sorrat oman maasi kansalaisia haukkumalla mm. sosiaalipummeiksi! Kaikilla ei ole mahdollisuuksia päästä eteenpäin, on olemassa ns. väliinputoaja kansalaisia joilla on edellytykset päästä eteenpäin elämässään, poistettu jollain idioottimaisella lailla tai säädöksellä tai sitten vaan ei muuten anneta mitään mahdollisuuksia toimia niinkuin normikansalainen, siis tarkoitan lähinnä opiskelua ja työhön pääsyä.
Jos siis puhut rasismista niin ÄLÄ SORRA SUOMALAISIA, rasismia se on sekin jos sortaa oman maansa kansaa! .geeg. kirjoitti:
Sen olen kyllä huomannut, että moni musta mies ei ota niitä mahdollisuuksia vastaan jota suomi tarjoaisi. Aasialaiset, Venäläiset, Turkkilaiset.. he ovat ahkeria ja tunnollisia työntekijöitä, jokainen työtätekevä on hyvä asia maalle ja geenejäkin tarvitsemme ulkoa. Eniten minua vituttaa nämä suomalaiset sosiaalipummit joilla on lapsuudesta asti ollut kaikki mahdollisuuden koulutuksesta lähtien.Älä tee yleistyksiä, perussuomalainenkaan ei välttämättä ole rasisti kuten en minäkään. Se ei silti tarkoita että hyväksyisin tiettyjä pakolaisia. Työ ja verot ovat jokaisen velvollisuus suomessa, koulutus ja terveydenhuolto taas oikeuksia kaikille. Ei minulle ole väliä minkä värinen ihminen on missäkin töissä, luuletko etten minä tunne ulkomaalaisia, heh? Hyväksyn maahanmuuttajat jos he työskentelevät veronalaisina ja hyväksyn luonnollisesti heidän koulutuksensa. Ymmärrän myös miksi heistä niin moni on työtön, kielitaidottomana on vähän hankala saada töitä vaikka kotimaassa olisi saatu hyväkin koulutus.
kuulostat rasistilta kirjoitti:
"Eniten minua vituttaa nämä suomalaiset sosiaalipummit joilla on lapsuudesta asti ollut kaikki mahdollisuuden koulutuksesta lähtien."
Tuokin on rasismia, sorrat oman maasi kansalaisia haukkumalla mm. sosiaalipummeiksi! Kaikilla ei ole mahdollisuuksia päästä eteenpäin, on olemassa ns. väliinputoaja kansalaisia joilla on edellytykset päästä eteenpäin elämässään, poistettu jollain idioottimaisella lailla tai säädöksellä tai sitten vaan ei muuten anneta mitään mahdollisuuksia toimia niinkuin normikansalainen, siis tarkoitan lähinnä opiskelua ja työhön pääsyä.
Jos siis puhut rasismista niin ÄLÄ SORRA SUOMALAISIA, rasismia se on sekin jos sortaa oman maansa kansaa!No, minä tunnen jonkin verran Irakin Kurdeja ja kiusoittelin erästä kurdikaveriani siitä kun hän sanoi suomalaisia rasisteiksi. AIna kun joku kohteli häntä hänen mielestään väärin hän huusi "RASIST" (puhui huonoa suomea). Itse he ovat kuitenkin äärimmäisen tarkkoja omasta irakilaisuudestaan ja vertaaminen romaaneihin tai mustiin on heille erittäin suuri loukkaus. He myös halveksuvat somaleja sekä romaaneja suuresti ja moni heistä onkin melko rasistinen luonne.
Eräs kurdituttavani muuten toi perheensä suomeen Saddamin kemikaalipommituksista, hänen vastasyntyneellä lapsellaan todettiin vaikeita vammoja jotka olivat kemikaalien aiheuttamia. Aina kun telkkarista tuli juttua Irakin sodasta ja Saddamista hän huusi ja haukkui Saddamin kuvaa suureen ääneen, kyllähän sen ymmärtää, niin olisin tehnyt itsekin.
- Sir-Francis-Drake
Arvelisin ettei Microsoftin tarvinnut ollenkaan edes yrittää Vanhasen lahjomista. Matti elää monien suomalaisten tavoin siinä kummallisessa lapsenmielisessä uskossa, että Microsoft edustaisi muka ohjelmistomaailman "korkeinta huippua" ja että pääseminen Gatesin kanssa samaan valokuvaan olisi eräs hänen poliittisen uransa kohokohta. Gates puolestaan on varmaan pitänyt Vanhasta täydellisenä idioottina, sillä jo Euroopan Unionista hänelle saatetaan näyttää keskisormea (aiheellisesti:määräävän markkina-aseman väärinkäyttö, vapaan kilpailun eliminoiminen).
Microsoftille Matti Vanhanen on siis todella helppo tapaus. Jyrki Kasvi olisi jo ollut huomattavasti hankalampi taivuteltava.- The Real J.
totta, Kasvi on kansanedustajaksi poikkeuksellisen hyvä jätkä. Esmes tuon uuden tekijänoikeuslain valmistelun aikanahan Kasvi muistaakseni kritisoi sen heikkouksia ja lain hyväksymisen jälkeen teki parin muun edustajan kanssa parannusesityksen joka mm. kriminalisoisi vahingolliset kopiosuojaukset (mitenkähän tuolle esitykselle lopuksi kävi, menikö läpi vai onko Suomen eduskunta jo NIIN pahasti korruption mädättämä että Suuri Raha vaiensi soraäänet).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964