Olen siis lesbo. Ja vanhemmat eivät sitä tiedä. Todellakaan. Meidän suku on niin himo uskovainen, että äiti varsinkin inhoo kaikkea homo ja lesbo juttuja. Kaikki suvussa, mummot, tädit, sedät jne jne.
Olen seurustellut jo tosi pitkään yhden ihanan tytön kanssa. Kukaan vanhempi ihminen meidän suvussa ei sitä tiedä, (sisarukset ja osa serkuista kylläkin). Ahdistaa ajastus siitä, että en koskaan voisi heille kertoa, ketä oikeasti rakastan. Joka kerta kun menen käymään kotona, joudun "olemaan" hetero. Äiti kyselee onko ketään poikaa kiikarissa jne. Hymyilen vaan ja sanono että ei ole, ei ole aikaa miehille ja seurusteluun.
Ulkonäöstänikin pitäisi huomata jo, että edustan tätä matonnuollenta kansaa. :D hah. Pukeudun siis ihan täysin miestenvaatteisiin.. Okei, noh se mitä ajan tässä takaa on se, pitäiskö mun teidän mielestä kertoa vanhemmille että tykkään tytöistä ja saada vanhempien ja koko suvun vihat niskoille vai olla kertomatta ja jatkaa tätä ahdistuneisuuden tunnetta kun eivät tiedä?
Oikeasti, valehtelematta suku on ihan HULLU uskovaisten joukko. Jeesus sitä Jeesus tätä. Ei siinä mitään pahaa, itsekkin uskoon Jumalaan jne, mutta en vain tykkää pojista..
Onko teillä ollu vaikeeta kertoa vanhemmille vai onko joku myös joka ei voi kertoa?
Kauheeta selitystä, mutta pakko oli nyt avautua.. :D
Mitä teen? apua.
4
1054
Vastaukset
- kokemuksiani
Olin samanlaisessa tilanteessa joskus kuin sinä. Päätin lopulta avautua "koko" suvulle (niille, jotka olivat jollain tavalla lähimpinä elämässäni). Lopputulos oli, että kaikki muut olivat ok, paitsi äidinäitini, joka on lestadiolainen henkeen ja vereen. Hän katkaisi välit minuun. Kaikki muut sukulaiset hyväksyivät. Jotkut enoistani(heitä on monta) suhtautuvat viileästi eli eivät hyväksy tavallaan mutta eivät myöskään päin naamaa ala tuomitsemaan.
Kannatan siis sinullekin avoimmuutta, mutta vain jos osaat myös ottaa vastaan kaiken mahdollisen paskankin. Jatkuva valehtelu, peittely, sekin vie ihmisen voimia todella paljon, joten siinä mielessä rehellisyys kunniaan kaiken uhalla! - SamassaTilanteessaOllut
Äidilleni sanoin:
"Äiti. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen rakastunut ja todella onnellinen, jonkun kanssa, jota uskon rakastavani.. Äiti. Sen nimi on Krista."
Olihan se hänelle shokki, mutta loppujen lopuksi vanhemmatki haluaa vaan lastensa onnea. Ja nyt kun sanoistani on aikaa kohta jo kaksvi vuotta, on äitini liittynyt setaan :D Lopullinen hyväksyminen vie aikansa, mutta on muistutettava, et onneksi lesbous ei ole syöpä; siihen ei kuole.
Omatkin vanhempani ovat siis uskovaisia. - tuntuu siltä
että sä olet oman elämäsi herran, niin sanotusti, niin sitten sä viimeistään voit kertoa. Katsos, tämä on sun elämä, sun onni ja sun rakkaus. Jos sä haluat pelkästään että suku rakastaa sua niin sitten sä menet ja teet niin kuin oletat että suku haluaa. Sitten kun olet valmis omiin ratkaisuihin, ei suvun reaktiot edes pelota niin paljoa.
- ajatellut asian niin
, että äitini esimerkiksi ei koskaan tulisi
ymmärtämään sitä, että seurustelen naisen kanssa
ja harrastasisin seksiä.
Ja varmaan saisi sydänkohtauksen häpeästä.
Asiahan ei oikeastaan hänelle kuulu ja se on varmaankin ihmisen oma ominaisuus. Hänen edesmenneelle äidilleen olisin voinut kertoa.
Hänen kanssaan synkkasi paljon paremmin, kuin äitini.
Lähes kaikki naiseni hän on kyllä tavannut, mutta
pitää heitä ystävinäni.Kutsuu kylään ja sillain.
Oon muutaman naisen kanssa asunyt myös yhdessä ja äiti on käynyt luonamme useastikkin.
Rahanarvon tuntevana hän ymmärtää hyvin, että on edullisempaa kahden asua yhdessä.Eikä siitäkään ole koskaan ollut sen enempää.
Mulla harvoin exät katoo elämästä, joten ne ihmiset säilyy elämässä.
Voin kertoa, että olin sen ja sen syntymäpäivillä tai vaikka eka tyttis vuodelta 1984 matkusti ulkomaille ja äiti muistaa heidät kaikki.Ja välillä kyselee, että mitäs sille ja sille kuuluu.
Parikuukautta sitten vein uuden tyttikseni ensivisiitille vanhemmilleni...vähän hirvitti, kun hää on syntytnyt silloin, kun mä oon muuttanut yksin asumaan.Kaikki meni todella hyvin
tyttis kutsuttiin kesällä maalle ja sitärataa.
Äiti ei edes kysynyt, että minkä ikänen hän on.
Todellisuudessa 6v vanhempi, kuin mun kummityttö, jonka sylikummi olen.
Äiti on onnellinen, että mulla riittää säpinää elämässä ja muut sisarukset on hoitaneet tämän lapsenlapsi asian. No saatanpahan minäkin vielä.Tyttikselle saattaa iskeä vauvakuume.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770