Eksyin tänne ja huomasin topikkeja, joissa puhuttiin lihasten hankkimisesta. Sanoisin että, älkää stressatko sillä älkääkä vartavasten hankkiko lihaksia. Liikunta ja lihaskunto on hyvä, mutta bodatuilla lihaksilla ei tee mitään. Olkaa onnellisia niin kauan, kuin olette hoikkia.
Isot bodatut lihakset ja mieskunto ovat kääntäen verrannollisia suhteessa toisiinsa.
Poikien lihasten hankinta
6
1051
Vastaukset
- moroo3
Ymmärrän jos jotain aineita käyttää, mutta peruspuntti ei kyllä kenenkään mieskuntoa heikennä. Vaikka olisi isotkin lihakset. Punttisalille vaan treenaamaan, jos siltä tuntuu.
- nfnffngjkkl
Isot lihakset tarvitsevat paljon verta ja se on sieltä pois. Kuntosalilla on hyvä treenata lihaksia, muttei mielestäni kannata hankkia isoja lihaksia. Minä treenasin bodausta 25 vuotta ja laihdutin ja juoksin kaikki pois. Vieläkin harmittaa, kun selässä on liikaa lihaa. Kyllä minulla tuntuma asiaan on. Sali harjoittelu lisää sosiaalisuutta niin kuin varmaan moni muukin urheilu, jos sitä haluaa.
- amatööriiiiiiiiiiiiii
nfnffngjkkl kirjoitti:
Isot lihakset tarvitsevat paljon verta ja se on sieltä pois. Kuntosalilla on hyvä treenata lihaksia, muttei mielestäni kannata hankkia isoja lihaksia. Minä treenasin bodausta 25 vuotta ja laihdutin ja juoksin kaikki pois. Vieläkin harmittaa, kun selässä on liikaa lihaa. Kyllä minulla tuntuma asiaan on. Sali harjoittelu lisää sosiaalisuutta niin kuin varmaan moni muukin urheilu, jos sitä haluaa.
ei pidä unohtaa muuta urheilua, aerobisen liikunnan seurauksena veri määärä kehossa kasvaa
- nvnfvndötögtllt
amatööriiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
ei pidä unohtaa muuta urheilua, aerobisen liikunnan seurauksena veri määärä kehossa kasvaa
Se on vähän niin, että ihminen on sellainen kuin on ja juuri parhaimmillaan omana itsenään välttäen kaikkea äärimmäisyyttä.
- almasty
nvnfvndötögtllt kirjoitti:
Se on vähän niin, että ihminen on sellainen kuin on ja juuri parhaimmillaan omana itsenään välttäen kaikkea äärimmäisyyttä.
On niin ettei tuo bodaus ainakaan naturaalina aiheuta noita ongelmia sillä mieskunnon alueilla itsekin bodasin toistakymmentä vuotta ja olen/olin melko järkäle.Potenssiongelmia ei ollut koskaan,pitää muistaa että keho tuottaa verta tarpeen mukaan.Jos Ihmisen verimäärä pysyisi vakiona niin silloinhan nämä Nasser el Sonbatyt ja Schwartzeneggerit olisivat kuolleet jo aikoja sitten anemiaan.Nuorten on syytä muistaa että heidän lihaksensa kasvavat melko pienellä vaivalla ja kouluruoalla.Onhan heillä runsaasti kehon luontaista kasvuhormonia jo ihan omasta takaa,ettei tarvitse ruveta mömmöilemään ja on muutenkin syytä pistää jäitä hattuun ettei riko kroppaansa liialla kuormituksella kuten minä tein.Stten vielä lopuksi kannattaa muistaa se ettei mene äärimmäisyyksiin on ihmisiä joiden lihasmassa kasvaa vaikka sadalla kilolla jos lompakko kestää ja maha vetää tarpeeksi ruokaa, liika massa on jo haitallista samalla tavoin kuin liika läski mutta tällöin puhutaan jo kymmenien prosenttien massan lisäyksestä.
- "toimi bodatessa"
almasty kirjoitti:
On niin ettei tuo bodaus ainakaan naturaalina aiheuta noita ongelmia sillä mieskunnon alueilla itsekin bodasin toistakymmentä vuotta ja olen/olin melko järkäle.Potenssiongelmia ei ollut koskaan,pitää muistaa että keho tuottaa verta tarpeen mukaan.Jos Ihmisen verimäärä pysyisi vakiona niin silloinhan nämä Nasser el Sonbatyt ja Schwartzeneggerit olisivat kuolleet jo aikoja sitten anemiaan.Nuorten on syytä muistaa että heidän lihaksensa kasvavat melko pienellä vaivalla ja kouluruoalla.Onhan heillä runsaasti kehon luontaista kasvuhormonia jo ihan omasta takaa,ettei tarvitse ruveta mömmöilemään ja on muutenkin syytä pistää jäitä hattuun ettei riko kroppaansa liialla kuormituksella kuten minä tein.Stten vielä lopuksi kannattaa muistaa se ettei mene äärimmäisyyksiin on ihmisiä joiden lihasmassa kasvaa vaikka sadalla kilolla jos lompakko kestää ja maha vetää tarpeeksi ruokaa, liika massa on jo haitallista samalla tavoin kuin liika läski mutta tällöin puhutaan jo kymmenien prosenttien massan lisäyksestä.
Kyllä minullakin toimi bodauksen aikana, mutta nyt toimii paremmin. Lisäksi olo on mukavampi kevyempänä. En vaihtaisi takaisin. Mieluummin jalkapalloilija ja ehkä jääkiekon pelaaja, kuin bodari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788