Uusperheen

kohtaaminen eksille!

Tuossa alempana oli ohjeita uusille ja vanhoille nyksille..
Mutta minulla on ohjeita uusille eksille ja vanhoillekin..
Kuinka kohdata nyksä ja mistä tämän tunnistaa?
1. Ne näyttää päällisin puolin ihmisiltä,mutta hienoista nenän pystyyn nostamista eksän kohdatessa. Ulkonainen vaatetus yleensä yliseksikkään korostunutta.
2.Ääntely kuulostaa ihmismäiseltä,mutta ulosanti on agressiivista ja manipuloivaa.
3.Heillä on 89% :sesti taipuvaisuutta löytää nuuskimalla eron partaalla olevat miehet tai perheet,joissa on heikkoja hetkiä. Varo! siis kriisin hetkellä,nämä ovat armottomia ja eivät tunne sääliä.
4.Korkean manipuloinnin avulla he siis pyörittävät lapsilta ensin isän ja sen jälkeen lapset.Tähän ei ole rokotetta.Oireita ovat: uusikko osti sitä,kehu mua tästä,uusikko vei mua ja oli tätä mieltä...
5.Kun luulet kaiken olevan hyvin eron jälkeen ja tapaamisten sujuvan,alkaa uusikolla käännytysvaihe. Lasten oireilu seuraavaa: mä muutan iskän luo,äiti on tyhmä,iskä ja uusikko antaa mun tehdä mitä vaa,ne ostaa ja ne kehuu-sä olet tyhmä!
6.Kun uusikko viimein on saanut tahtonsa läpi,joskus siihen voi kulua 1-6v.,joissakin erikoistapauksissa ylikin ihan yksilöllisesti,alkaa tilanne muuttua. Uusikko alkaa vainuta uutta saalista ja saada tyydytystarpeensa tyydytettyä uudella uhrilla.

Keinot tilanteeseen:

1. Vältä kaikenlaista fyysistä kontaktia uusikkoon ja eksääsi.
2. Lapset vain pakolliset läheisyydet,kuulostele tilannetta alati!
3. Näytä aina siltä,että että tiedät missä mennään,niin uusikko ei saa otettaan sinuun.
4. Jos uusikko saa otteen sinusta,kirjaimellisesti ravista hänet ja tee mitä vain,että hän ei saa ajatuksiasi,sillä siihen he pyrkivät.

Terv. koulutettu uusikon torjuja

4

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katkeruutta katkeruutta

Ja jos taas yrittäisimme muistaa, että mitenhän ne LAPSET tälläisessä sodankäynnissä voivatkaan...Keskittykää LAPSIIN älkääkä nyxiin ja exiin ja voi helvetti...

• Lapset kärsii moisesta

henkisestä väkivallasta. Jos ei ole kypsä suhteeseen, niin sen verran voi ajatella vaikka lapsia, ettei noin sairaalla mielellä aiheuta heille lisää kärsimystä.

• fyysistä kosketusta

exää,sillä hän on katkera JÄTETTY.EXÄ...Kakarat on unohdettu jo ajat sitten.Sinut tietenkin ekana.Sinähän manimuloinut vihaamaan isäänsä/äitiänsä ja kieltänyt jopa tapaamiset.

• ja heheheeee

kuka oikeesti on tuota mitä mitä ap..kirjoitti?todella sairasta tekstiä. Tällä palstalla ei todellakaan lue muuta kuin negatiivista paskaa existä ja nyksistä,voi helvetti!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7070
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      94
      5183
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3443
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3342
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2484
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1826
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1461
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1412
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1316
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1084
    Aihe