Onko kenelleäkään kokemusta aikuisbaletista? En ole koskaan harrastanut balettia, mutta paikallinen huomasin paikallisen tanssikoulun tarjoavan baletin alkeisopetusta myös aikuisille ja kiinnostus heräsi.
aikuisbaletti
5
2013
Vastaukset
- Henna
Myös minä olisin kiinnostunut baletista, vaikka en ole koskaan sitä harrastanut. Olen 22v.ja miettinyt kannattaisiko mennä kansalaisopiston aikuisbalettikurssille vai ihan tanssikouluun. Kans.opisto on tietty halvempi, mutta onko eroa esim. opetuksessa? Kiinnostaisi myös, onko se aivan samanlaista klassista balettia kuin mitä koko ikänsä treenanneet tanssivat vai onko aikuisille suunnattu baletti vain "suuntaa antavaa" ja helpompaa. Kerran näin aikuisbalettiryhmän esityksen, eikä siinä ollut juurikaan hyppyjä tai notkeutta vaativia koreografioita. Heillä ei ollut edes varvastossuja. Mitenkäs aikuisten jalat ja varpaat edes tottuvat enää tässä iässä varvastossuihin...? Kun "oikea" baletti pitäisi aloittaa juuri nuorena, jotta paikat tottuisivat liikkeisiin ja asentoihin. Kertoisiko joku viisas miten asiat on :)
- 12v.balettityttö
Aikuisbaletti on alkeisbalettia aikuisille. Varvastossut saisi vasta sitten kun on harrastanut 2 vuotta balettia, mutta en ole varma saavatko aikuiset ollenkaan varvastossuja. Baletti on kuitenkin mukavaa, ja tunti balettia kuluttaa yli 300 kilokaloria :) Itse aloitin baletin 8-9 vuotiaana.
- Ninzu
Tervehdys Sinulle! Olen harrastanut balettia joskus pienenä parisen vuotta..Tuli taukoa moneksi vuodeksi...Nyt tänä syksynä aloitin aikuisbaletin..Mukavaa on ollut..Olemme opetelleet baletin perus liikkeitä tangolla ja keskilattialla..Meillä ei ole kovakärkisiä tossuja. Kyllä harjoittelemme ihan baletin perus asioita...Ois kiva, jos kirjoittelisit mulle.
- keijuli
Ninzu kirjoitti:
Tervehdys Sinulle! Olen harrastanut balettia joskus pienenä parisen vuotta..Tuli taukoa moneksi vuodeksi...Nyt tänä syksynä aloitin aikuisbaletin..Mukavaa on ollut..Olemme opetelleet baletin perus liikkeitä tangolla ja keskilattialla..Meillä ei ole kovakärkisiä tossuja. Kyllä harjoittelemme ihan baletin perus asioita...Ois kiva, jos kirjoittelisit mulle.
ite alotin baletin 14-vuotiaana ja olin sen ikänen että pääsin vielä "tavalliseen" ryhmään ja menin myös aikuisbalettiryhmään että oppisin liikkeitä lisää. Aikuisbaletissa oli rennompaa eikä menty varvastossuilla ja "tavallisessa" ryhmässä myös esiinnyttiin ja mentiin varvastossuilla. Ite sain tossut 2kk jälkeen aloittamisesta.
- over
Eli voiko vaasassa harrastaa missään aikuisbalettia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603489
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau612735Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.332120- 1301687
- 801583
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831544Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3681472- 971215
- 891125
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951106