..jo 35vuotiaat pitävät 50-kymppisiä ikäloppuina?
Minä ainakin tunnen olevani elämäni kunnossa.
KOPUTTAA puuta.
Tänään naatiskelee raittiista ilmasta ja liikunnasta enemmän,kuin koskaan.
Minkähän takia ?
6
231
Vastaukset
- tuon ikäiset
nykyaikana pidä, mutta kaksikymppiset tuppaavat jo taluttelemaan ja hymyilevät toisilleen ymmärtävästi nyökyttäen jos heille kertoo keventävän vitsin. Sanovat: 'Ai niinkö.' Ja kiirehtivät jatkamaan omaa puhettaan.
- pilventyttö
Tuntuu vaan että kaikki riippuu ihmisestä itsestään. Minä ainakin nautiskelen liikunnasta, vaikka välillä saa pinnistellä että kunto nousee.
Jos tässä iässä juo kaljaa auringon nousuun, syö rasvaisia pihvejä aina ym. Voi olla varma että alkaa näyttää ikäistään jopa vanhemmalta..
- surusilmä
niinkö koet? ei kai iällä ole niin väliä. itse odottelen flunssan paranemista ja sitten ei muuta kun lumiseen luontoon lenkille ja ihastelemaan talvea!!!
- Josari
Kyllä joskus tuntuu tuo eletty elämä pienenä rasitteena. Elämäntavat vaikuttavat paljon siihen, mitä on odotettavissa.
- mutta suhteessa
Josari kirjoitti:
Kyllä joskus tuntuu tuo eletty elämä pienenä rasitteena. Elämäntavat vaikuttavat paljon siihen, mitä on odotettavissa.
itse 35vuotiaana naisena en huolisi seurustelukumppaniksi saatika puolisoksi noin vanhaa. Riippuu mitä sitten tarkoitatkaan kysymykselläsi.
- Aloittaja
mutta suhteessa kirjoitti:
itse 35vuotiaana naisena en huolisi seurustelukumppaniksi saatika puolisoksi noin vanhaa. Riippuu mitä sitten tarkoitatkaan kysymykselläsi.
En tarkoita seurustelua yms.
Vaan yleensä työpaikkakäyttäytymistä.
Jos ois haku päällä,niin en tosiaan hakis itteään 15v nuorempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451