mummujen sukankutomis ketju katos lueskelin sitä ja vastasinkin pariin otteeseen mutta yks kaks koko ketjua ei enää ollukkaan oon täällä kysymysmerkkinä vai kuvittelinko lukeneeni ja vastanneeni.
hups mihinkäs se
44
1050
Vastaukset
- Mies (lat. Uros Habitus)
On laittanut pilkun väärään kohtaan, joten koko ketju poistetaan pahoittamasta mieltä.
- viivatiina
että joka pilkusta välittää musta siinä ollu mitään kummallista tai sit en vaan huomannu.
- Otto-Vaan
Yhdyssanat ei ollut oikein, voi johtaa turhiin yhtymisiin.
viivatiina kirjoitti:
että joka pilkusta välittää musta siinä ollu mitään kummallista tai sit en vaan huomannu.
Enpä mäkään ole kellekkään pahaa sanaa sanonut eikä kukaan niin pahasti ole vastannut, että nokkiin olisin ottanut, täällä vaan on käytäntö, että koko viestiketju poistetaan jos joku poikkipuolisen sanana kirjoittaa, autotehtaassa joka tuottaa tuhat autoa päivässä se tarkoittais että jos yhdestäkin löydetään tarkastajan mielestä joku virhe niin kaikki tuhat autoa menee romuttamolle, niinhän ei oikeessa elämässä ole.
- viivatiina
Mies (lat. Uros Habitus) kirjoitti:
Enpä mäkään ole kellekkään pahaa sanaa sanonut eikä kukaan niin pahasti ole vastannut, että nokkiin olisin ottanut, täällä vaan on käytäntö, että koko viestiketju poistetaan jos joku poikkipuolisen sanana kirjoittaa, autotehtaassa joka tuottaa tuhat autoa päivässä se tarkoittais että jos yhdestäkin löydetään tarkastajan mielestä joku virhe niin kaikki tuhat autoa menee romuttamolle, niinhän ei oikeessa elämässä ole.
varmaan se jatkuva valitus valittaja tai valittajat mikä kaikkia vaivaa jne.
viivatiina kirjoitti:
varmaan se jatkuva valitus valittaja tai valittajat mikä kaikkia vaivaa jne.
Saa kai sitä valittaakin jos valitukselle aihetta on, mutta kannattaa ehkä vältellä sanoja, jumala, humala, esivalta, eduskunta, presidentti, poliisi, sosiaalitoimisto, hautajaiset, kuolema, iloisuus, nauru, seksi =).
Isoveli valvoo. - viivatiina
Saa kai sitä valittaakin jos valitukselle aihetta on, mutta kannattaa ehkä vältellä sanoja, jumala, humala, esivalta, eduskunta, presidentti, poliisi, sosiaalitoimisto, hautajaiset, kuolema, iloisuus, nauru, seksi =).
Isoveli valvoo.oo tähänkään asti vältelty mutta täytyy vaan toivoo että voi jutella huumorilla asiasta kun asiasta eikä kaikkien hyväksyttävien aloitusten tarvis oll provoja.
viivatiina kirjoitti:
oo tähänkään asti vältelty mutta täytyy vaan toivoo että voi jutella huumorilla asiasta kun asiasta eikä kaikkien hyväksyttävien aloitusten tarvis oll provoja.
Mutta mun aloittama ketjukin poistui heti alkuunsa, vaikka ei sisältänyt loukaavaa, rasistista tai tai muutakaan arveluttavaa materiaalia, joku kai vastasi rumalla sanalla, ehkä jopa "helskutti" tai jotain, niin katos bittiavaruuteen koko keskustelu saman tien.
- viivatiina
Mutta mun aloittama ketjukin poistui heti alkuunsa, vaikka ei sisältänyt loukaavaa, rasistista tai tai muutakaan arveluttavaa materiaalia, joku kai vastasi rumalla sanalla, ehkä jopa "helskutti" tai jotain, niin katos bittiavaruuteen koko keskustelu saman tien.
rumempiakin kun helskutti jota käytetään ihan puhekielessä eikä ne merkitse kuitenkaan mitään sen kummempaa eikä loukkaa ketään.
viivatiina kirjoitti:
rumempiakin kun helskutti jota käytetään ihan puhekielessä eikä ne merkitse kuitenkaan mitään sen kummempaa eikä loukkaa ketään.
Mutta lähti se vaan koko ketju, vaikka vastaukset oli mukavia, poiston aiheutanutta viestiä en ehtinyt nähdä, koska viestit siihen asti oli mukavaa huumorilla höystettyä jutustelua.
- viivatiina
Mutta lähti se vaan koko ketju, vaikka vastaukset oli mukavia, poiston aiheutanutta viestiä en ehtinyt nähdä, koska viestit siihen asti oli mukavaa huumorilla höystettyä jutustelua.
onko poistotyyli esim sellainen että joka kymmenes aluitus veks oli se sit millainen tahansa pääsääntöisestihän täällä keskustellaan huumorilla mutta huumorintajujakin on niin monenlaisia ja myös päiviä jos sattuu vaikka oleen huumoritajuttomalla päällä.
viivatiina kirjoitti:
onko poistotyyli esim sellainen että joka kymmenes aluitus veks oli se sit millainen tahansa pääsääntöisestihän täällä keskustellaan huumorilla mutta huumorintajujakin on niin monenlaisia ja myös päiviä jos sattuu vaikka oleen huumoritajuttomalla päällä.
Yksi huumorintajuton porukassa voi käsittää jotain väärin ja suivaantua, mut jotenkin väärin se on, että koko keskustelu poistetaan, eli pelataan vähemmistössä olevien änkyröijän ehdoilla. Ai niin mutta vähemmistöjä ei saa syrjiä.
- viivatiina
Yksi huumorintajuton porukassa voi käsittää jotain väärin ja suivaantua, mut jotenkin väärin se on, että koko keskustelu poistetaan, eli pelataan vähemmistössä olevien änkyröijän ehdoilla. Ai niin mutta vähemmistöjä ei saa syrjiä.
sanaakaan ainakaan toisista no se niistä nyt taitaa tää täti ruveta untenmaille että jaksaa huomenna arvostella laulajia karaoke kilpailussa ei muuta kun öitä ja kaameita unia.
olin Otolle vastaamassa johonkin ketjuun, lähetin se ja koko ketju olikin hävitetty, kuten näköjään monet muutkin lentäneet taivaisiin.
No ei voi mitään, ei ne niin tärkeitä juttuja ollut, joskin ilmeisesti sopimattomia..- viivatiina
ketjussa ollu yhtään mitään kummallisuutta käy vaan pian niin ettei kukaan viitti enää mitään kirjoittaa jos toi poistaminen on jokapäiväistä.
- "Ronttonen"
viivatiina kirjoitti:
ketjussa ollu yhtään mitään kummallisuutta käy vaan pian niin ettei kukaan viitti enää mitään kirjoittaa jos toi poistaminen on jokapäiväistä.
sai olla tunti tolkulla poistamatta.
Törkee pimpin kuva :( viivatiina kirjoitti:
tänne muutamaan aikaan kirjoitellukaan mitään ja huomaan, että poistoja ainakin tämän illan aikana on tehty muutamia.
Jotin epämiellyttävää niissä on sefun mielestä ollut.- Mies (lat. Uros Habitus)
viivatiina kirjoitti:
Vapaaehtoiset itse ilmoittautunut sananvapauden valvojat kahlaa täällä kaikki viestit läpi, ja klikkailee veks nappulaa jos ei miellytä.
No ylivarovaisuus on ymmärrettävää jossain määrin, mut jos sillä yritetään ohjata keskustelua vain tiettyihin valvojaa itseään kiinnostaviin aiheisiin niin.. - viivatiina
"Ronttonen" kirjoitti:
Törkee pimpin kuva :(mutten sit seurannu kuinka kauan se sai olla tai yleensä poistettiinko sitä ihmettelin kyllä.
- Otto-Vaan
A..N..N..A kirjoitti:
tänne muutamaan aikaan kirjoitellukaan mitään ja huomaan, että poistoja ainakin tämän illan aikana on tehty muutamia.
Jotin epämiellyttävää niissä on sefun mielestä ollut.Säästöliekillä viimeaikoina minnäi.
Koskaan ole ketään edes höyhenellä lyönyt.
Mut nyt vähän mielenkiintoiseen asiaankin.
Oletkos käynyt koskaan pääkaupunkiseudulla
järjestettävässä vaihtoehto hoidon messuilla.
Oikea tapahtuman nimi on kadoksissa, mutta
kuitenkin idea on sama.On meneillään just viikonloppuna. Otto-Vaan kirjoitti:
Säästöliekillä viimeaikoina minnäi.
Koskaan ole ketään edes höyhenellä lyönyt.
Mut nyt vähän mielenkiintoiseen asiaankin.
Oletkos käynyt koskaan pääkaupunkiseudulla
järjestettävässä vaihtoehto hoidon messuilla.
Oikea tapahtuman nimi on kadoksissa, mutta
kuitenkin idea on sama.On meneillään just viikonloppuna.ole kuullutkaan tuollaista tapahtumaa siellä. Varmaan ihan mielenkiitoiset, enkä tietenkään pääse tutustumaan, kun lomakin slut.
Mites itse, joko kävit? Mielenkiitoista?- Otto-Vaan
A..N..N..A kirjoitti:
ole kuullutkaan tuollaista tapahtumaa siellä. Varmaan ihan mielenkiitoiset, enkä tietenkään pääse tutustumaan, kun lomakin slut.
Mites itse, joko kävit? Mielenkiitoista?Espoon dipolissa.
Sain vasta tietää tänään, eräs "poppa" tohtori
soitti ja tulee yökylään.Ollaan lapsuus ja koulu kamuja.
Mene ja tiedä jos vaikka Sunnuntaina menisi käymään.
Huomenna ollaan kotiseudun tuttuja tapaamassa
metsätapahtumassa tiedekeskuksessa. - vaito-nainen
Otto-Vaan kirjoitti:
Espoon dipolissa.
metsätapahtumassa tiedekeskuksessa.samannimiset, kuin on eräs lehtikin?
- Otto-:
vaito-nainen kirjoitti:
samannimiset, kuin on eräs lehtikin?
Kun minä en muista oikeata nimeä vaikka kuinka hieron muisti nystyröitä.
Sori kun en voi auttaa siinä asiassa.
Täytys guuklettaa niin varmaan löytyis. Otto-Vaan kirjoitti:
Espoon dipolissa.
metsätapahtumassa tiedekeskuksessa.poppamies omasta takaa, jee ;)
Mene ihmeessä mukaan ja kerro KAIKKI, tee siitä sitten oma aloitus ;)
Silmät luppasee, joten hyvää yötä...ZZzzzzZZZzzz- vaito-nainen
Otto-: kirjoitti:
Kun minä en muista oikeata nimeä vaikka kuinka hieron muisti nystyröitä.
Sori kun en voi auttaa siinä asiassa.
Täytys guuklettaa niin varmaan löytyis.Googgeloin, ja Minä olen-messut siellä pitäisi olla.
En uskaltanut kirjoittaa, ettei mainokseksi epäiltäisi. - Otto-:
vaito-nainen kirjoitti:
Googgeloin, ja Minä olen-messut siellä pitäisi olla.
En uskaltanut kirjoittaa, ettei mainokseksi epäiltäisi.Just niin, olet jäljillä.
- vaito-nainen
Just niin, olet jäljillä.
meille vaikutelmasi, ja kaikki muukin, mikä muistuu.
Ollaan hengessä täältä kaukaa mukana. ;))
Varmasti kaikkea kiinnostavaa on tarjolla, vaikka yskänlääkkeeksi. - Otto-:
A..N..N..A kirjoitti:
poppamies omasta takaa, jee ;)
Mene ihmeessä mukaan ja kerro KAIKKI, tee siitä sitten oma aloitus ;)
Silmät luppasee, joten hyvää yötä...ZZzzzzZZZzzzRätillä pyyhkivät puhtaaksi vielä koko naamataulun.
Öitä öitä täältä silmätikkujen välistä. - Otto-:
vaito-nainen kirjoitti:
meille vaikutelmasi, ja kaikki muukin, mikä muistuu.
Ollaan hengessä täältä kaukaa mukana. ;))
Varmasti kaikkea kiinnostavaa on tarjolla, vaikka yskänlääkkeeksi.Miltä kantilta Sunnuntai aamuna ylös nousee.;)
Jos vaikka lipsahtaa suksien puolelle, mieliteot. - vaito-nainen
Miltä kantilta Sunnuntai aamuna ylös nousee.;)
Jos vaikka lipsahtaa suksien puolelle, mieliteot.mikä silloin tuntuu parhaalta. Ei ole pakkoa mihinkään, kunhan tulee hyvä mieli.
Eihän tässä, elämässä, ole montaakaan pakkoa. - eikä niin rumakaan ollut
"Ronttonen" kirjoitti:
Törkee pimpin kuva :(Nätti kuin perhonen, jos oikein silmin katsoi. Meillä vaan on niin erilaiset aivot joilla arvioimme asioita ja kuvia.
- vaito-nainen
kutimensa valmiiksi, ennen kuin me päästiin alkuunkaan. :))
Oli se kantapää kovin vaikea paikka, ihan itse sen toki nynnynä tein.- viivatiina
ja sit rupes nukkuun ja päätti että on kutomiset kaikilta kudottu tältä illalta.
- tuli ongelma
viivatiina kirjoitti:
ja sit rupes nukkuun ja päätti että on kutomiset kaikilta kudottu tältä illalta.
Minä aloitin sukan kudonnan ja olen unohtanut kantapään kavennuksen niin mites se nyt menikään oliko se niin, että 10 silmukkaa keskelle 9 silmukkaa molemmille sivuille ja entäs sitten,
miten se silmukka otetaan kun kavennetaan, että tulisi sievä jono? - vaito-nainen
tuli ongelma kirjoitti:
Minä aloitin sukan kudonnan ja olen unohtanut kantapään kavennuksen niin mites se nyt menikään oliko se niin, että 10 silmukkaa keskelle 9 silmukkaa molemmille sivuille ja entäs sitten,
miten se silmukka otetaan kun kavennetaan, että tulisi sievä jono?yhtään apuja:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=1500000000000072&posting=22000000031619403 - viivatiina
tuli ongelma kirjoitti:
miten se silmukka otetaan kun kavennetaan, että tulisi sievä jono?kun en oo koskaan sukan kudontaa oppinutkaan.
viivatiina kirjoitti:
kun en oo koskaan sukan kudontaa oppinutkaan.
toinen, samanmoinen osaamaton.
- meirikki
tuli ongelma kirjoitti:
miten se silmukka otetaan kun kavennetaan, että tulisi sievä jono?Täältä, hae kohta villasukkien teko-ohje
http://www.novita.fi/index.php?cms_cid=91652
Lykkyä tykö:)) - viivatiina
A..N..N..A kirjoitti:
toinen, samanmoinen osaamaton.
ompelemattomien kerho ompelukerhojen rinnalle.
viivatiina kirjoitti:
ompelemattomien kerho ompelukerhojen rinnalle.
voisi olla "Poropeukaloiset Martat" ;)
Nyt tutimaan. Hyvää yötä..- viivatiina
A..N..N..A kirjoitti:
voisi olla "Poropeukaloiset Martat" ;)
Nyt tutimaan. Hyvää yötä..kauniita unia sulle mää vielä valvoskelen jonkun aikaa kun ei tartte aamulla herätä aikaisin öitä.
- minä puskan varjosta
meirikki kirjoitti:
Täältä, hae kohta villasukkien teko-ohje
http://www.novita.fi/index.php?cms_cid=91652
Lykkyä tykö:))Johan oli hyvä linkki nyt alkaa homma hoitua ja pian koko suvun jäkikasvu kulkee lämpimissä sukissa.
Tv. kysyjä tuolla haaran etupäässä ; )
- ///8...,(
Luultavasti tässä portaalissa on okin "käsityöt"- palsta, missä käsitellään kutomista, ei niinkään itsetyydytystä.
Joku airami vissiin oli kattonut, että siitä sitten sopii keskustella vain siellä. Täällä on niin älyttömästi palstoja, että tällaisen yleispalstan kaikki aiheet voisi käytännössä siirtää jollekin muulle palstalle.
Maailma pirstaloituu, kenen idea ja mikä lie tarkoitusperä. Tullut mieleen ikivanha sanonta: "hajoita ja hallitse".
Seriffeillä nyt ei ole juuri mitään panoksia kuin, poistella ja siirrellä kirjoituksia. Sekä jaella bnneja, joista nyt ikinä ole ollut mitään hyötyä, koska kukatahansa saa vaihdettua IP_numeronsa parissa minuutissa.
Hyvä niin, ne eivät ole kenenkään palkkalistoilla, ei koulutusta, ei välttämättä edes mutu-tuntumaa internettiin ei soveltuvuustestejä. Etenkään ei minkäänlaisia viranomaisvaltuuksia.
Tämä systeemi tulee kuolemaan muutamissa vuosissa. Jossain vaihessa tännekin on pakko hankkia ammattimoderointi. Aivan varmasti palvelu tulee muuttumaan maksulliseksi. Jos ihminen tekee töitä rahasta, eikä muista syistä, siihen siis tarvitaan sitä rahaa jostain. Mainoksista sitä ei saa tarpeeksi.
Niin kauan kuin tämä on ilmaista, saa tyytyä palveluun mitä saa. Kyllä bittiavaruuteeen mahtuu kadonneita kiroituksia, älä välitä.
Ai niin, en ole mummo enkä kudo. Tällaiset jutut ovat vain niin huvittavia joskus. Puliukkopalstalta hävisivät jopa alkometrejä koskevat kirjoitukset aikoinaan. Silloin sai keskustella ainoastaan totaaliraittiudesta erään amerikkalaisen lahkon oppien mukaan. Nyt niistä jostain syystä taas saakin keskustella....
=DW=
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525