Naisväelle

Kokkolan mies

Luin tänään iltasanomista että, kansantaiteilija Ilkka Isometsä (63) "Alias Reetu" eroaa tyttö ystävästään,Riikasta (26)

Olen itse nelikyppinen ihan siisti,ystävällinen,asiallisen näköinen,oikeudenmukainen,Lapseton,Ei koskaan avoiliitossa,Ei rikosrekisteriä.Eli kaikki asiat hallinnassa.

Vaan onkohan minussa, sittenkin jouku vika??
Ajattelin vaan kun nuo 55-70 Veteraanit vie kaikki nuoret naiset nenän edestä.

No. Lipposella,Niinistöllä,"Reetulla" Lyly Rajala,Tero Rönni,Ilkka Lipsanen Alias"Danny" Vanhanen ...Jne..Näillä kaikilla on puolikypsät "kinkut" Pöydässä.
Mitä Kokkolaan tulee niin, poseeraahan perusuomalisten Alpo Ylitalo omilla sivuillaan "Kypsien" naisten kanssa, kuten Laila Kinnununen,Paula Koivuniemen..Jne..

Siis mistä mä, saisin sellaisen naisen joka mutt korjais pois???

12

1469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfhjrskhf

jos on vielä poikamies ja tykkää työistä kannattaa googlata russian woman tai asian girl jos nuo ei auta niin parempi pysyä poikamiehenä säästyy monelta murheelta.

• gggggggggggggggggggggggggggg

ei oo ei tuu
        kynsi varpaisais

• toivo

olet saamaton et kiinnosta naisia.

• oppii sen vanhana

osaa jo, jos tuohonikään ei vielä ole oppinut kasanoovan taitoja niin kyllä on täysin toivotonta enää tältäpalstalta kysellä neuvoja. yks ei kannata mennä rynnistää avannon lähelle sillä juuririkkoutunut jää ei kestä avannon lähellä, jos saat edellisestä jotain ajateltavaa niin olet jo jotain oppinut. Onnea sulle T: kasanoo.

• ulosannista kinni

kenelle naiset alkaa jakelee?
        Ihan järjetöntä että rikolliset pokkaa aina uutta teininaista panopuuksi rafloista, sitten itketään kun tulee turpaan.

• RENTTU>>>>

Minulla on ollut naisia noin 150 elämäni aikana. Nyt olen 60 ja elän vakituisessa hyvässä suhteessa.

Talous on ok ja pää pysynyt terveenä. ja elän nyt elämäni parasta aikaa.

Taakse on jäänyt rillumavuodet joita voi joskus hymyssä suin muistella.

Työelämä takana ja eläkepäivillä vielä terveenä,saa olla nöyrä ja kiitollinen että on näinkin hyvin asiat.

ps.jokainen meistä valitsee oman polkunsa,joskus se on kivinen ja kuoppainen ollut mutta on se ollut täyttä elämää.

terv.eläkeellä oleva poikanen jolla vielä pilkettä löytyy.

• että naiset

antaa vain rentuille, ei ihmiskunnan geeninperimmän eikä käytännöllisestikään. Miksi ihmeessä naiset jakaa persettä vain rentuille?

• Nainen ei mies

Jos mies sattuu olemaan vähän rumanpuoleinen niin raha ja maine sitä vähän komistaa. Eli jos täällä nyt ihmetellään sitä miten vanha mies saa nuoren naisen niin älyllä ja rahalla. Fiksu mies on kuumaa kamaa vähän vanhempanakin painoksena.

Vaatimaton ja kunnollinen mies kelpaa sitten kun on rentun kanssa ollut naimisissa eli osataan arvostaa muutakin kuin komeaa ulkonäköä.

Minua viehättää älykäs mies joka osaa käsitellä autoaan ja raha-asioitaan.

• äijät

ovat nykyään muodissa. Aika muuttuu Eskoseni, naiset ei rakastu enään pelkästään renttuihin

• kävi

kuulema keikalla perjantaina Huismannissa, vai onko tämäkin joku huhu......

• hanaoluttaeijuoda

Ei se ollu ku posetiivari alfred

• rumpuja
        hanaoluttaeijuoda kirjoitti:

Ei se ollu ku posetiivari alfred

Huidarissa Endon bändissä viime perjantaina ja hyvin! Niin, ja tupakin oli täynnä.

Yksi posetiivari veti kyllä kaljaa kaksin käsin baaritiskiltä ja putosi tuolilta, huhun mukaan se ei ollut kyllä ystämmme Alfred........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      64
      4231
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4181
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      107
      2900
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2782
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1989
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1669
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1343
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1271
    Aihe