mitä vikaa oli sekakielisessä aloituksessani.
Kiitos ja näkemiin, kun ei kaivata, niin ei sitten.
Kiitos seriffille taas poistosta,
27
1305
Vastaukset
- mitä se
joobe tarkoittaa! Ole kiltti!
- Juro-Ukko
ei muuta.
- sinulle,
Juro-Ukko kirjoitti:
ei muuta.
taas täällä viisastuin! :)
- Enkeli-trio
Juro-Ukko kirjoitti:
ei muuta.
kittasit viäl pari kolme kaljaa.Sit nappasit mikin,lauloit karaokkee,mut sunst ei tykätty vaan käskettii koppii makkaamaa.Eesti/suami sekasi oli hauskaa.Meit se ei haitannu.
Hyvää yötäki toivotit :) - vaito-nainen
Enkeli-trio kirjoitti:
kittasit viäl pari kolme kaljaa.Sit nappasit mikin,lauloit karaokkee,mut sunst ei tykätty vaan käskettii koppii makkaamaa.Eesti/suami sekasi oli hauskaa.Meit se ei haitannu.
Hyvää yötäki toivotit :)viron kieli teille turkkulaisille jotenkin helpompaa, kuin meille muille?
- Enkeli-trio
vaito-nainen kirjoitti:
viron kieli teille turkkulaisille jotenkin helpompaa, kuin meille muille?
piimä onki maitoo.
Kyl mää sitä "heat ööt"...arvuutteli et onks se kuuma tyttö vai hyvää yätä ! Vai oliks se hööt ööt,
sulleki kans !
- Enkeli-trio
mää väänsin koval vaival sihe "suamennokse" ja
höh,se oliki poistettu .MUR.- Juro-Ukko
kun täytyy olla varovainen ja miettiä, mikä sopii modelle.
- Mies (lat. Uros Habitus)
Tiukan kiristävän ja hiertävän pipon omaava seriffi on kyseessä, vai liekö niin, että kun tavis saa vähän valtaa niin sitähän on käytettävä.
- ei sovi
Juro-Ukko kirjoitti:
mikään muuta kuin alkon pussi päähän.
Mies (lat. Uros Habitus) kirjoitti:
Tiukan kiristävän ja hiertävän pipon omaava seriffi on kyseessä, vai liekö niin, että kun tavis saa vähän valtaa niin sitähän on käytettävä.
Mää oon valtava vallanhimone ja kauhian päsmär päälles!
Ja kauhian kamala muuteski. Varottas vaa ettei su lapse nää mut keskel päivä keskel kattu Puutori nurkal.- Mies (lat. Uros Habitus)
KorvenKukka kirjoitti:
Ja kauhian kamala muuteski. Varottas vaa ettei su lapse nää mut keskel päivä keskel kattu Puutori nurkal.Kuvan irvistys profiilissa jo kertookin sen =D
KorvenKukka kirjoitti:
Ja kauhian kamala muuteski. Varottas vaa ettei su lapse nää mut keskel päivä keskel kattu Puutori nurkal.Älähän provosoidu, ettet joudu poistelemaan omia viestejä, muiden viestit on paljon helpompi lakaista maton alle. =D
KorvenKukka kirjoitti:
Ja kauhian kamala muuteski. Varottas vaa ettei su lapse nää mut keskel päivä keskel kattu Puutori nurkal.(nielaisu) että sähän olet se joka pitelee kaulinta, eiku häntä koipien väliin ja koloa kohti. =O
- juujuunääs
Mies (lat. Uros Habitus) kirjoitti:
(nielaisu) että sähän olet se joka pitelee kaulinta, eiku häntä koipien väliin ja koloa kohti. =O
Ihmeettelen jos tuossa olisi jotain poistettavaa.
Et edes osaa provosoida vaikka niin yritätkin.
Tämän sefu varmaan poistaa koska arvostelin sinua.
Mutta eipä oo minun vikani se. - Puutorin kulmalla
KorvenKukka kirjoitti:
Ja kauhian kamala muuteski. Varottas vaa ettei su lapse nää mut keskel päivä keskel kattu Puutori nurkal.tanssitaan? Takavuosina siellä kävin,oliko se nyt Elli ja Gunnar vai mikä se oli...mukava meininki kuiteskii..
- k/k
KorvenKukka kirjoitti:
Ja kauhian kamala muuteski. Varottas vaa ettei su lapse nää mut keskel päivä keskel kattu Puutori nurkal.nii pahast men mettä koitas uurestas,kyl se siit.
- Meriläinen
Juro-Ukko kirjoitti:
juro-ukko, meitä yritetään häätää mutta ei anneta periksi.
Ikävä kyllä en kerinnyt sitä sun ketjuas lukemaan. Niin kun en montaakaan jotka täältä on nyt taivaan tuuliin lähteneet.
Parasta täällä on juuri olleet erilaiset ketjut.
On pikkuhiljaa tunne että kohta täällä ei käy muut kun juuri ikuiset valittajat, siihen suuntaan tätä palstaa ollaan viemässä.
Mie oon käynyt aika paljon nauramassa nyt muualla ku toi helvetin mainos käy silmiin ja ilmeisesti jatkaa täällä pysymistään, vaikka on jo viikon vanha juttu tv;ssä. En varmana kato niin kun en muuten mainoksia yleensäkään.
Tv;stä tallennan kaikki mainos tv;n ohjelmat.
Kakkostaja ykköstä katon suoraan.
No meni jo muille raiteille, mutta muista ÄLÄ LUOVUTA. - HTZA
Meriläinen kirjoitti:
juro-ukko, meitä yritetään häätää mutta ei anneta periksi.
Ikävä kyllä en kerinnyt sitä sun ketjuas lukemaan. Niin kun en montaakaan jotka täältä on nyt taivaan tuuliin lähteneet.
Parasta täällä on juuri olleet erilaiset ketjut.
On pikkuhiljaa tunne että kohta täällä ei käy muut kun juuri ikuiset valittajat, siihen suuntaan tätä palstaa ollaan viemässä.
Mie oon käynyt aika paljon nauramassa nyt muualla ku toi helvetin mainos käy silmiin ja ilmeisesti jatkaa täällä pysymistään, vaikka on jo viikon vanha juttu tv;ssä. En varmana kato niin kun en muuten mainoksia yleensäkään.
Tv;stä tallennan kaikki mainos tv;n ohjelmat.
Kakkostaja ykköstä katon suoraan.
No meni jo muille raiteille, mutta muista ÄLÄ LUOVUTA.ovat aina, vähän, vaikeita.
- Meriläinen
HTZA kirjoitti:
ovat aina, vähän, vaikeita.
sinäkin välillä -vaikeita-
Ja toisaalta on kiva kun joskus pääsee miettimään, eihän sitä koskaan tiedä vaikka innostuis opiskelemaan.
Minä ainakin, ikuinen opiskelija. Puutorin kulmalla kirjoitti:
tanssitaan? Takavuosina siellä kävin,oliko se nyt Elli ja Gunnar vai mikä se oli...mukava meininki kuiteskii..
..Ellii ja Gunnarii, ainakaa olen paljonki käyny siel tanssaamas. Sanova aikanas, et se oli muka joku kiärrätyskeskus, mut en tiä..mun miälest enämpi pyärityskeskus. Semmottis vaan miähet pyäritti flikatte päät pyäräl :D
- Laivat
Köyhäksi menee palsta ilman sinun persoonallisia aloituksiasi. Enpä ehtinyt lukea aloitustasi, mutta enpä usko sinun mitään kauheata kirjoittaneen. Ja eipä tuo sefukaan osannut selitystä antaa. Liekö delannut vahingossa väärän aloituksen, eikä kehtaa tunnustaa...
- niin arvostamallamme
korpikirjailijalla on sefutoimintansa perusteella paljon jyskyttävämpi kankkunen kuin sinulla.
- voikkaan
korpikirjailija kirjoitti:
Väärin arvattu ; )
särkeä !
- reipas/mahtava
korpikirjailija kirjoitti:
Arvasit oikein ; )
huumorintaju !
Pidä toi tyylisi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484136- 513840
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402154
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078