Yliluonnolliset voimat pakon edessä?

Anton

Pitäneekö paikkaansa, että ihmisellä on yli-inhimillisiä voimia jossain "varastossa" kun hätä on suurin jotkut saavat aivan käsittämättömiä voimia. Kerrotaan esim. käsirautojen katkaisusta ym. Lisäksi on kertomuksia nopeudesta, esim. kun lapsi on ollut jäämässä auton alle joku ohikulkija on pelastanut hänet täysin käsittämättömän nopealla syöksyllä.

Onkohan näillä mitään totuuspohjaa? Jotkut muuten kertovat, että voimakkaasti itseään huumaten (LSD ym.) voidaan päästä tiloihin, joissa nämä voimat saa käyttöön...pelottavaa...

13

3416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr Pepper

Ns. 'hullun voimat' on todellinen ilmiö. Mielisairaalassa työskentelevä tuttuni kertoi tapauksista, joissa psykoosiin menneen hennon pienen naisen aloillaan pitelemiseen tarvittiin neljä rotevaa miestä.

Huumausaineista esimerkiksi PCB saattaa aiheuttaa hysteerisen voiman purkauksia. Kyseinen huume tappoi asiakkaita sellaiseen tahtiin ettei se ole Jenkeissä edes diilereiden suosiossa.

• Mika

Yllättävän säikähdyksen seurauksena elimistöön vapautuu testosteroiinia. Oletteko koskaan nähneet painonnostajien haistavan ammoniakkia?

• Dr Pepper
        Mika kirjoitti:

Yllättävän säikähdyksen seurauksena elimistöön vapautuu testosteroiinia. Oletteko koskaan nähneet painonnostajien haistavan ammoniakkia?

Hmmhh... siis aineet, joiden vapautumista tavoitellaan taitavat olla adrenaliini ja endorfiinit.

• Anonyymi

Mua on pidellyt kolme yli satakiloista miestä aloillaan. Olin tuolloin noin 55-kiloinen nainen, en nyt psykoosissa, mutta hiukan humalassa ja turhautunut siitä, etten päässyt katkolle. Neljäs, vanhempia ja huonokuntoisempi mies meni poliisipartiota vastaan sanoen: "Tulkaa äkkiä! Pojilla on hätä!"

Pääsin katkolle lopulta, mutta vieläkin aattelen, että miksei sitä voitu järjestää päiväsaikaan terveyskeskuksen kautta vaan piti käydä eri hälytysajoneuvoja vuorotellen moneen kertaan pihassa ja sitten ajella yöllä Kela taksilla ympäri maakuntaa yliopistollisen sairaalan päivystykseen ja sieltä taas terveyskeskuksen vuodeosastolle?

• Arttur88

Siinä on artikkeli äidistä joka nosti auton yhdellä kedellä, hänen vauvan jouduttuaan sen alle.

• Haamuenergiaa...

Miksi ei? Onhan sekin ja kai itsessaan maagista, etta kun lukee "viime minuuteilla" johonkin tenttiin tms...niin kykenee aikamoisiin suorituksiin mita tulee pikalukemiseen ja pikaymmartamiseen?

• Recycler

saada nämä voimat käyttööni kun suutun tai psyykkaan itseni yliaktiiviseen tilaan.

Aina se ei onnistu mutta hyvin usein kuitenkin.
      Olen mm. hypännyt ensimmäisen kerroksen parvekkeelle joka on 2,7m korkeudessa.

• Aramis

Olin sairastunut tautiin johon ei ollut lääkkeitä
        minä olin saanut kuoleman tuomion, Kuullessani
        sanat Poika ei tule näkemään huomista päivää,
        Niin minulle tuli yliluonnolinen voima joka voitti tämän taudin. Nimittäin kuusikymmentäviisi vuotta myöhemmin läytyi se tauti minun okeasta
        munuasestani jonne se oli joutunut vangiksi silloin kun minulle tuli voima elää vielä ja se sama siemen on siellä vieläkin Aivan kuin
        pähkinän kuoren sisällä koteloituneena ja se on
        pähkinän kokoinen. Lääkäri kertoi minulle mitä
        sen pähkinän sisällä on, En ole ainoa mailmassa
        jolle on tämän kaltaista tapahtunut, Sillä jos
        tulee jonkin lainen hätä tarve, niin silloin
        voima tulee esille. Ystävyydellä Aramis ::

• Anonyymi

Pitää. Tätä yli-inhimillistä voimaa saa houkuteltua esille syömällä hernekeittoa ja ruisleipää.

• Anonyymi

On totta. Joku nainen on nostanut auton ylös, koska oma poika jäi sen alle korjaustöissä. Siis nosti käsivoimin auton sivuun.

-Karhuryhmä I -kirjassa kerrottiin. Joku pieni roisto heitteli psykoosissa isoja Poliisimiehiä pitkin seiniä kuin pesukoneessa. Joku poliisi yritti hypätä jonkun psykoosissa olevan roiston selkään ja painaa maahan. Tyyppi jatkoi kävelyä, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Keho oli kuin betonia.

Mä olen itse rakentanut ison hevostallin alusta loppuun yksin. Vaikka en ole käynyt ammattikoulua, eikä olisi pitänyt osata. Sain jonkun suuren voimakohtauksen vaan.

• Anonyymi

"Joku pieni roisto heitteli psykoosissa isoja Poliisimiehiä pitkin seiniä kuin pesukoneessa."

Tämä on selitettävissä Pervitiinillä. Piripään raudottamiseen tarvitaan vähintään se neljä satakiloista korstoa eikä sekään aina riitä. Oikeilla aineilla ihminen saa yli-inhimilliset voimat.

• Anonyymi

Esson baarin takapöydässä näitä kuulee enemmänkin...
      Joku on jossakin kuulemma...

• Anonyymi

Mites nyt kun Esson baareja ei ole enää :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      105
      2246
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1975
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1566
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      49
      1492
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1476
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1374
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1304
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1118
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1084
    Aihe