SAS veloitti kahteen kertaan

fyrkat veks sassiin

Tiistaina ostin netistä Blue1:n lennot kahdelle ja samantienhän ne maksettiinkin. Perjantaina SAS veloitti liput tililtäni uudestaan.

Ei tällaisia ongelmia ole muiden yhtiöiden kanssa ollut. Myyköön sen sisaryhtiönsä pois ettei tarvi asiakkaita panna maksumiehiksi.

24

1904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonosti voi käyrä

      Ei oo SASin kanssa ollut onkelmia, mutta nyt olisin tosi varovainen, koska kohta saattaa romahtaa

      riippuu Ruotsin ja Tansakan valtioista tulevatko pelastamaaan SASin?

      Nyt ei todellakaan kannata varata lentoja ennen kuin alle kuukausi ennen matkaa

      • paras lentää

        tai laitan asialle eräät Pohjois-Espanjalaiset "kolme kirjainta joihin voi luottaa".


      • vääräleuka_

        Joo nyt kannattaa muutenkin olla varovainen, kun on tää lama ja kaikkee. Pysykää kotona vaan niin ei satu mitään!

        (tämäkin saattoi sisältää sarkasmia)


    • Matkalainen

      Todellakin, Blue-1 on täysin epäluotettava yhtiö. Ja kenttävirkailijoilla vielä hyvin töykeä käytös. Olen kerran lentänyt Blue-1 ja se riitti. Tulin SASin koneella USAsta tukholmaan ja kone oli jostain SASin töppäyksestä johtuen myöhässä. En ehtinyt Bluen kyytiin ja pyysin vaihtamaan lippua seuraavalle lennolle. Kenttävirkailija alkoi vain soittaa suutaan siihen malliin, että tuli vähän huono olo, kun olin varannut kyydin tolta "köyhien yhtiölä". Enää en siihen kyytiin astu.

      • HAHA!!!

        On se ikävää kun kaikki huutaa ja kone on myöhässä ja sinä olet maksanut muutaman kympin lentolipusta ja vaimo nalkuttaa tai eihän sulla edes ole vaimoa mutta jos olis niin se vaan nalkuttais ja kenttävirkailijakin oli ilkeä SNIIIIIIIF JA NYYH JA KYYNEL!!!!!!!


    • vääräleuka_

      Luottyyhtiöllä tai pankkiliikenteessä ei ole mahdollista olla häiriöitä. SAS velotti sen ihan vittumaisuuttaan kahteen kertaan.

      (ps. saattoi sisältää sarkasmia)

    • fyrkat veks sassiin

      Puhelimiin ei vastaa kukaan ennen maanantaita. Sähköpostissa kiellettiin tuplavelotus.
      Tili on kuitenkin miinuksella.

      Hyvää viikonloppua vaan teillekin sinne SASsiin!

      Lennä sinäkin kotimaisella Fuck1:llä!

      • huono provo

        Vai ei vastata lauantaina puhelimeen ja tilikin on mennyt miinukselle, hui kauheaa!


      • lipun takia

        Sinulla ei ole varaa lentää.


      • fyrkat veks sassiin
        lipun takia kirjoitti:

        Sinulla ei ole varaa lentää.

        Ei ole varaa edes toisille ostella lippuja, jos veloitetaan tuplasti. Saati lentää. Sulla ehkä on.


    • Poikanen

      SASiin ei voi poikanen luottaa. Suuren surun se ainoastaan tuottaa. JOPA AIKUISILLEKIN!.

      • HAHA!!!

        Niimpä hyvins anottu, mutta jos sä optelisit kirjota okein niin seolis
        tosi kiva jutu....


      • Matkalainen

        SAS taitaa olla tiensä päässä. Hyvä niin.


      • konkurssikonkurssikonkurssi
        Matkalainen kirjoitti:

        SAS taitaa olla tiensä päässä. Hyvä niin.

        Toivossa on hyvä elää. :) Ei tuo mantra siitä tosin yhtään sen enempää totta tee.


    • yhden jälkeen

      yhtäkkiä keksit, että tämä asia pitää julistaa maailmalle? Tosi uskottavaa!

      • fyrkat veks sassiin

        Ensi kerralla varmasti kysyn ensin Teiltä onko sopiva ajankohta tarkastaa saldoa ja paljastaa rosvoja. Koko maailmahan pyörii Teidän napanne ympärillä.

        Sen verran voin kertoa, (jos hra/rva Maailmannavalle nyt sopii), että SAS käyttää jotain vanhanaikaista systeemiä. Siinä nettiostos ensin varataan kortilta ja lopullinen sentin päälle viilattu lasku veloitetaan kortilta myöhemmin. Lopullisen laskun veloituksen yhteydessä varauksen pitäisi palautua automaattisesti. Ei vaan näytä toimivan.
        Kuten sanoin, kenenkään muun kanssa ei ole ollut tällaisia ongelmia. Ostohetkellä sovittu hinta on ollut lopullinen. Ei ole aikaisemmin menty kortille jälkikäteen sähläämään. No, tämähän olikin eka kerta SASsin kanssa, ja viimeinen.


      • vielä kerran_
        fyrkat veks sassiin kirjoitti:

        Ensi kerralla varmasti kysyn ensin Teiltä onko sopiva ajankohta tarkastaa saldoa ja paljastaa rosvoja. Koko maailmahan pyörii Teidän napanne ympärillä.

        Sen verran voin kertoa, (jos hra/rva Maailmannavalle nyt sopii), että SAS käyttää jotain vanhanaikaista systeemiä. Siinä nettiostos ensin varataan kortilta ja lopullinen sentin päälle viilattu lasku veloitetaan kortilta myöhemmin. Lopullisen laskun veloituksen yhteydessä varauksen pitäisi palautua automaattisesti. Ei vaan näytä toimivan.
        Kuten sanoin, kenenkään muun kanssa ei ole ollut tällaisia ongelmia. Ostohetkellä sovittu hinta on ollut lopullinen. Ei ole aikaisemmin menty kortille jälkikäteen sähläämään. No, tämähän olikin eka kerta SASsin kanssa, ja viimeinen.

        Siis... Ihan vaan varmistan että käsitin oikein. Sulla ei ole koskaan ollut luottokorttimaksuissa mitään häiriötä ennen tätä?

        Vau


      • fyrkat veks sassiin
        vielä kerran_ kirjoitti:

        Siis... Ihan vaan varmistan että käsitin oikein. Sulla ei ole koskaan ollut luottokorttimaksuissa mitään häiriötä ennen tätä?

        Vau

        Olen ostanut kymmeniä lippuja netistä esim. Clickairilta, EasyJetiltä ja Ryanairilta. Aina se on edellyttänyt VisaElectronilla, että tilillä on rahaa. Käytän nettiostoksiin ja suoraveloituksiin ihan omaa tiliä ihan niitä varten. Eikä Electronilla tilin pitäisi koskaan mennä miinukselle, mutta SAS osaa senkin tempun ja tekee sen varoittamatta.

        Tänään varaus palautettiin, mutta koska tili oli ollut neljä vuorokautta miinuksella kortti suljettiin.

        Yhden kortin kanssa elämä voisi olla yhtä helvettiä SASsin kanssa.

        Kukaan edellämainituista yhtiöistä ei ole mennyt jälkikäteen räpeltämään minun tilille ja aiheuttamaan kortin sulkemista tms. Netissä ilmoitettu hinta on maksettu ja sillä siisti. SAS tarkensi lipun hintaa 7 senttiä ylöspäin ja siitä tämä helvetinmylly alkoi.

        Pankissakin tiesivät, että voi mennä viikko ennenkuin rahoja näkyy. Eilinen uhkailu rikosilmoituksella taisi kuitenkin hiukan jouduttaa varauksen palautusta :)


      • joillakin...
        fyrkat veks sassiin kirjoitti:

        Olen ostanut kymmeniä lippuja netistä esim. Clickairilta, EasyJetiltä ja Ryanairilta. Aina se on edellyttänyt VisaElectronilla, että tilillä on rahaa. Käytän nettiostoksiin ja suoraveloituksiin ihan omaa tiliä ihan niitä varten. Eikä Electronilla tilin pitäisi koskaan mennä miinukselle, mutta SAS osaa senkin tempun ja tekee sen varoittamatta.

        Tänään varaus palautettiin, mutta koska tili oli ollut neljä vuorokautta miinuksella kortti suljettiin.

        Yhden kortin kanssa elämä voisi olla yhtä helvettiä SASsin kanssa.

        Kukaan edellämainituista yhtiöistä ei ole mennyt jälkikäteen räpeltämään minun tilille ja aiheuttamaan kortin sulkemista tms. Netissä ilmoitettu hinta on maksettu ja sillä siisti. SAS tarkensi lipun hintaa 7 senttiä ylöspäin ja siitä tämä helvetinmylly alkoi.

        Pankissakin tiesivät, että voi mennä viikko ennenkuin rahoja näkyy. Eilinen uhkailu rikosilmoituksella taisi kuitenkin hiukan jouduttaa varauksen palautusta :)

        Ihan varmasti yrittivät vedättää ja säikähtivät yksityishenkilön tekemää rikosilmoitusta... :D

        Koska sehän voisi ajaa heidät vaikka konkurssiin!?


      • HAHA!!!
        fyrkat veks sassiin kirjoitti:

        Ensi kerralla varmasti kysyn ensin Teiltä onko sopiva ajankohta tarkastaa saldoa ja paljastaa rosvoja. Koko maailmahan pyörii Teidän napanne ympärillä.

        Sen verran voin kertoa, (jos hra/rva Maailmannavalle nyt sopii), että SAS käyttää jotain vanhanaikaista systeemiä. Siinä nettiostos ensin varataan kortilta ja lopullinen sentin päälle viilattu lasku veloitetaan kortilta myöhemmin. Lopullisen laskun veloituksen yhteydessä varauksen pitäisi palautua automaattisesti. Ei vaan näytä toimivan.
        Kuten sanoin, kenenkään muun kanssa ei ole ollut tällaisia ongelmia. Ostohetkellä sovittu hinta on ollut lopullinen. Ei ole aikaisemmin menty kortille jälkikäteen sähläämään. No, tämähän olikin eka kerta SASsin kanssa, ja viimeinen.

        Tehdäänkö hra Keijo Maalainen nyt sillai että paat sen Interwebbin kiinni ja lakkaat saastuttamasta näitä keskustelupalstoja tolla sun paskalla. Älä lennä Sas:lallallaa kun se on NIIIIIIIN epäluotettava ja ne on NIIIIIIIIIN rosvoja eikä kukaan ymmärrä sua TOPPATAKKIA!!!


      • HAHA!!!
        fyrkat veks sassiin kirjoitti:

        Olen ostanut kymmeniä lippuja netistä esim. Clickairilta, EasyJetiltä ja Ryanairilta. Aina se on edellyttänyt VisaElectronilla, että tilillä on rahaa. Käytän nettiostoksiin ja suoraveloituksiin ihan omaa tiliä ihan niitä varten. Eikä Electronilla tilin pitäisi koskaan mennä miinukselle, mutta SAS osaa senkin tempun ja tekee sen varoittamatta.

        Tänään varaus palautettiin, mutta koska tili oli ollut neljä vuorokautta miinuksella kortti suljettiin.

        Yhden kortin kanssa elämä voisi olla yhtä helvettiä SASsin kanssa.

        Kukaan edellämainituista yhtiöistä ei ole mennyt jälkikäteen räpeltämään minun tilille ja aiheuttamaan kortin sulkemista tms. Netissä ilmoitettu hinta on maksettu ja sillä siisti. SAS tarkensi lipun hintaa 7 senttiä ylöspäin ja siitä tämä helvetinmylly alkoi.

        Pankissakin tiesivät, että voi mennä viikko ennenkuin rahoja näkyy. Eilinen uhkailu rikosilmoituksella taisi kuitenkin hiukan jouduttaa varauksen palautusta :)

        Mitäs ostat tollasella junttien toppatakkien kortilla mitään. Köyhä...


      • Matkalainen
        fyrkat veks sassiin kirjoitti:

        Ensi kerralla varmasti kysyn ensin Teiltä onko sopiva ajankohta tarkastaa saldoa ja paljastaa rosvoja. Koko maailmahan pyörii Teidän napanne ympärillä.

        Sen verran voin kertoa, (jos hra/rva Maailmannavalle nyt sopii), että SAS käyttää jotain vanhanaikaista systeemiä. Siinä nettiostos ensin varataan kortilta ja lopullinen sentin päälle viilattu lasku veloitetaan kortilta myöhemmin. Lopullisen laskun veloituksen yhteydessä varauksen pitäisi palautua automaattisesti. Ei vaan näytä toimivan.
        Kuten sanoin, kenenkään muun kanssa ei ole ollut tällaisia ongelmia. Ostohetkellä sovittu hinta on ollut lopullinen. Ei ole aikaisemmin menty kortille jälkikäteen sähläämään. No, tämähän olikin eka kerta SASsin kanssa, ja viimeinen.

        Nyt on "kovat ajat" ja SAS luultavasti tietää, että ei selviä laman yli. Ei ole enää väliä, kuinka toimii.


      • konkkaan
        Matkalainen kirjoitti:

        Nyt on "kovat ajat" ja SAS luultavasti tietää, että ei selviä laman yli. Ei ole enää väliä, kuinka toimii.

        Juujuu, ihan totta. Sehän on ollut tämän palstan mukaan vetämässä viimeisiään jo vuosia. Ihan just menee nurin. Kaikki merkit on ilmassa. Niinkun luottokorttien kahteen kertaan velotus. Ja iso rahoitusdiili jatkosta.


      • KÖYHILLÄ
        fyrkat veks sassiin kirjoitti:

        Olen ostanut kymmeniä lippuja netistä esim. Clickairilta, EasyJetiltä ja Ryanairilta. Aina se on edellyttänyt VisaElectronilla, että tilillä on rahaa. Käytän nettiostoksiin ja suoraveloituksiin ihan omaa tiliä ihan niitä varten. Eikä Electronilla tilin pitäisi koskaan mennä miinukselle, mutta SAS osaa senkin tempun ja tekee sen varoittamatta.

        Tänään varaus palautettiin, mutta koska tili oli ollut neljä vuorokautta miinuksella kortti suljettiin.

        Yhden kortin kanssa elämä voisi olla yhtä helvettiä SASsin kanssa.

        Kukaan edellämainituista yhtiöistä ei ole mennyt jälkikäteen räpeltämään minun tilille ja aiheuttamaan kortin sulkemista tms. Netissä ilmoitettu hinta on maksettu ja sillä siisti. SAS tarkensi lipun hintaa 7 senttiä ylöspäin ja siitä tämä helvetinmylly alkoi.

        Pankissakin tiesivät, että voi mennä viikko ennenkuin rahoja näkyy. Eilinen uhkailu rikosilmoituksella taisi kuitenkin hiukan jouduttaa varauksen palautusta :)

        on Visa Electron. Hommaa luottokortti! Ai niin, eihän sulla taida olla luottotiedot kunnossa joten syytä vaan itseäsi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1787
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      76
      1637
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      765
    6. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      759
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      747
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe