Pellavansiemenellä

kolesteroolit alas

Sairastan diabetes kakkosta ja lisäksi minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta joten veren rasva arvot olivat tosiaan koholla. Sain lääkäriltä lääkkeen alentamaan kolesterolia ja triklysydejä. Mutta jouduin sairaalaan yliherkkyys reaktion vuoksi joten niiden otto jäi siihen.
Luin jostain lehdestä pellavansiemenistä ja niiden tervey vaikutuksista ja päätin kokeilla.
3 teelusikallista pellavansiemen rouhetta jugurtin mukana päivässä.Toimi, kokonaiskolesteroolini laski normaaliksi sammoin trykliseridit. 4 kuukautta oli kokeiden välillä etten tiedä auttoiko ennemmin. Olen myös huomannut että nivelet eivät ole kankeat eikä niin kipeet kuin ennen. Kannattaa kokeilla.
Tee rouhetta joko morterissa tai monitoimikoneella, mutta älä tee paljon kerralla, noin viikon annos vain. Pellavansiemen on öljyinen ja se härskiintyy helposti. Juuri sen sisältämä omega3 ja omega6 ovat ne vaikuttavat aineet. Kokeile, ehkä se toimii sinullakin.

2

1500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttoi

muutaman viikon pellavansiemen kuuri närästykseen. Aamiaiseksi otin ruokalusikallisen veteen liotettuja pellavansiemeniä, apu oli välitön, muutaman viikon jälkeen havaitsin että pellavan siemenet vo jättää pois eikä enää närästä. Ei oo närästänyt moneen kuukauteen.

• myös käy!

pellavansiemenet, joko liotettuna ja nautitaan liemineen, taikka rouheena viiliin tai jukurttiin sekoitettuna, tepsii aika pian!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe