omaa sukkaan kusette, auton rajotin säädetty silti pitäs päästä ohi vaikka menee vaan 85km. suomen laki tulee tiukemmaksi kun ajatetaan rajotinta vastaan. mitä tässä voidaan tehä kun pönttöjä seassa!!
te ääliöt
10
908
Vastaukset
Täällä mantereella rekkojen rajoitus on 90 km/h
- ykstoinnemikkovaan
95km/h....Briteissä.
- kiki
Että se rajoitin pitää olla vain UUSISSA autoissa, ymmärrätkö, siis esm 2000 vuoden auto saa kulkea niinpaljon kuin kone antaa tehoja
- kun ei saa
Nopeusrajoitus on sama kaikille, on rajoitinta autossa tai ei! Olet huonosti opetellut läksysi kikiseni.
- kiki
kun ei saa kirjoitti:
Nopeusrajoitus on sama kaikille, on rajoitinta autossa tai ei! Olet huonosti opetellut läksysi kikiseni.
Kulkea niin kovaa kuin kone antaa myöden.
Kyllö mun oma autokin kulkee noin 200km/h, ja on silti ihan laillinen - kuorma-autoihin
...joita myös N3-luokan ajoneuvoiksi kutsutaan, rajoitin tuli kyllä pakolliseksi jo vuonna 1988.
- tietenkin että
kiki kirjoitti:
Kulkea niin kovaa kuin kone antaa myöden.
Kyllö mun oma autokin kulkee noin 200km/h, ja on silti ihan laillinenlain mukaan sillä ei saa suomen teillä ajaa yli 80km/H.
- kiki
tietenkin että kirjoitti:
lain mukaan sillä ei saa suomen teillä ajaa yli 80km/H.
Mutta jos tuollaisella autolla joku ajaa "rajoitinta vasten" on vauhtia aika lailla yli 100km/h...
- sää oot
kiki kirjoitti:
Mutta jos tuollaisella autolla joku ajaa "rajoitinta vasten" on vauhtia aika lailla yli 100km/h...
mun idoli, ku sää oot niin viksu kiki
- toi kiki
sää oot kirjoitti:
mun idoli, ku sää oot niin viksu kiki
Mitäs kustulle kuuluu ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318