Mökkiä pohjoisesta. Mielellään kohtuuhintainen. Mukana seuraa kaksi lasta, joten majoitus tarve 2 2. Emme tupakoi eikä meillä ole eläimiä.
Marja&Kari
[email protected]
0442798964
Opepariskunta etsii pääsiäiseksi
4
587
Vastaukset
- Pitäisi olla +150%
Huomioikaa pääsiäinen on parasta sesonkia mökkivuokraajille. Se on kun äitienpäivät kukkakauppaan! Kuka ketaa kysellä jotain hinnoista? Se on vaan niin että ota, jotain jos saat! Hienoa että menette lomalle!
Meillä kapasiteetti vuokrataan jo edellisenä pääsiäisenä.- huhhuhhuh
fiksun kuvan itsestään. Onneksi emme kaikki ole samanlaisia. Osuikohan kritiikki omaan nilkkaan? Ilmoittajaan se ei ainakaan osu. Kaiketi me saamme pyytää mitä vaan, eikä meidän ole pakko vuokrata hinnalla millä hyvänsä?
- kannattaa valita
huhhuhhuh kirjoitti:
fiksun kuvan itsestään. Onneksi emme kaikki ole samanlaisia. Osuikohan kritiikki omaan nilkkaan? Ilmoittajaan se ei ainakaan osu. Kaiketi me saamme pyytää mitä vaan, eikä meidän ole pakko vuokrata hinnalla millä hyvänsä?
Minulla on yksi mökki, lähellä helsinkiä, joten pystyn valitsemaan vuokralaiset. Opettajia en ikinä ole ottanut vuokralaisiksi, enkä ota.
- niinpä.
kannattaa valita kirjoitti:
Minulla on yksi mökki, lähellä helsinkiä, joten pystyn valitsemaan vuokralaiset. Opettajia en ikinä ole ottanut vuokralaisiksi, enkä ota.
Enkä poliiseja tai pappeja! Kyllä ammatti kertoo millainen ihminen on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984