Olen pitkään ollut toldella ahdistunut selittämättömästä lapsettomuudestamme ja asia on pyörinyt mielessä 24/7. Lääkärit ovat kehoittaneet ottamaan rennosti ja unohtamaan asian, mutta sehän on ihan mahdotonta. Tiedätte varmasti.
Nyt olen vihdoin löytänyt muutakin ajateltavaa :) Olen ihastunut toiseen mieheen. Aikomuksenani ei todellakaan ole edistää asiaa millään tavalla, vaan aion vain varovasti nauttia mukavasta sähköisestä ilmapiiristä. Ihanaa, kun saa pienen irtioton tästä lapsettomuuden ainaisesta miettimisestä!
Onpa piristävää vaihteeksi
2
395
Vastaukset
- varmasti
mielialaa.Itsellänikin sen verran kokemusta,että ihastuin lapsettomuushoitojen aikana hoitavaan lääkäriin.Tavallaan aika huvittavaa että noinkin voi käydä.Ihan mielelläni kyllä silloin menin hoitoihin.Plussasin luomusti sinä aikana, joka kuitenkin meni kesken.Onnistuttiin myöhemmin toisaalla.
Onnea hoitoihin kaikille! - ..................
sinänsä aika huolestuttavaa..
käyt läpi lapsettomuus prosessia oman miehesi kanssa ja kuitenkin olet kiinnostunut toisesta.. kuinka tosissasi mahdat oikeasti olla miehesi kanssa saatika sitten lapsen kanssa mitä yrität miehesi kanssa..
tietysti onhan se ihan kiva saada ajatukset välillä muualle lapsettomuushoidoista mutta eikö olisi mitään muuta keinoa?
ei saisi tuomita ihmisiä ja ihanaahan se on jos on ihastunut.. mutta itse olen vanhanaikainen ja mielestäni jo pelkkä pään sisällä tapahtunut ihastuminen on jonkin asteista pettämistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117