Tää ei varmaan kuulu tänne.....mut keeron kuitenkin.
Me oltiin nuoria pasi ja mä. me oltiin hyviä kavereita.... jo nuoresta asti jo lapsista asti...sä..olit aina vahvempi ja parempi sä oli mun tuki...muistatko kun mä siitä lähikuppilasta raahasin isääni...sä et ilkkunu koulussa...ehkä siks kun sun isäs oli myös siel kuppilassa...muistatko...ne päivät kun oltiin siel laiturilla nuorena ongella..syötiin jäätelöö...muistatko ne vuodet kun bändii perustettiin opeteltiin soitaa ...sepultura oli sun juttus...muistatko kun siel ekat kännit juotiin.....me sit joskus myöhemmin kännissä riideltiin..eikä me enää niin kaveria oltukaan...muistatko kun samallee linjalle amiskassa mentiin....vittu meillä oli hauskaa.ruvettiin bodaa...mut sä sanoit ettei se riitä..muistatko pasi...kun sä vaan kasvoit ja kasvoit...muistatko kune ensimmäisen napin mulle annoit...mä en halunnu...sä suutuit...sä löit mua....me oltiin paljon erillää.... mä kiinostuin ennemmin niistä bändi jutuist..sä bodaamisest...sit kerran..sä tipuit kännissä katolta...mä tulin sua sairaalaan kattoo...sä sanoit et ei kukaan muu kavereist käyny siel kun mä.....sä pääsit saraalasta....vedit nappeja...mäkin niitä välistä otin...sä tarvihit jotain kovempaa sä sanoit mulle ...muistatko kun kalassa puhuit et haluut armeijaan ....mut sun selkä oli joo niin paskana etsä ois voinu mitään tehä....mä lähin armeijaan.....olin vuoden... sinne säkin oisi halunnu....mä kerran soitin sieltä sulle..ne sun siskos sano..et pasi ei voi hyvin..se vetää kamaa...muistatko kun mä intistä tulin menin duuniin..se kesä me dokattiin...sä näytit mlle venttejäs sä olit piikittäny.....pasi muistatko...kun multa yritit rahaa lainata...muistatko. kun mun luona nukuit reflojas pois...muistatko pasi sen kesän kun outin kanssa olit....muistatko sannan muistatkon sen pikku tytön jota pidin siel kirkoss sylissäni....muistatko kun sanoit et kaikki muuttuu...muistatko kun linnaan ekaa kertaa menit...muistatko kun sieltä sit pois hain..sä vannoit ette mee sinne enää elävänätakasi...anteeks pasi sit mä en jaksanu suhun pitää yhteyttä..dokasit. ja vedit vain...sit kerran..sit sen kerran pasi..sä laitoit mulle sen viestin...."jatkakaa te muut mä en jaksa"
...mä luulin et se oli sun läppää...mut ei se ollu..sä oot vittu siellä mä täällä sä oot mun kaveri...sun siskos sano sun hautajaisissa et mä olin sun paras kaveri...vittu pasi jos mä olisin sun kaveri sä olisit täällä..........
Anteeks
kentsu-79
0
204
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251