MEILLÄ OLI NOKIAN KÄNNYKKÄ TAKUUHUOLLOSSA PITÄJÄNMÄELLÄ DNA LIIKKEEN KAUTTA,NIIN SIIHEN VAIHDETTIIN VANHA LIKAINEN AKKU.
KUKAAN EI MYÖNNÄ SYYLLISYYTTÄ,PUHELIN ON KUUKAUDEN VANHA,VAIKUTTAA ETTÄ VIRON MAFIA TOIMISI JO SUOMESSAKIN.
ELIKKÄ JOS VIETTE PUHELIMEN HUOLTOON OTTAKAA AKKU POIS.
TAKUU HUOLTO PITÄJÄNMÄKI ?????
3
1085
Vastaukset
- ---------------------------...
AGLO SERVICE OY AB
- ---------------------------...
ANGLO SERVICE OY AB ON FIRMAN NIMI
- nokian tyyliin on kuulunut...
...lähettää puhelimensa huoltoon pitäjänmäkeen. Siellä on sitten alettu joka toista huoltoon tuotua puhelinta kosteusvaurioiseksi, vaikka puhelinta ei ole käytetty ulkona. Jopa viikon vanhaa juuri paketista otettua uuden uutukaista vialliseksi todettua puhelinta on sanottu kastuneeksi, joka ei kuulu takuukorjauksen piiriin.
Tästä syystä olen hävittänyt nyt joka ainoan nurkissani pyörineen Nokialaisen surkuhupaisan puhelimen ja vaihtanut merkkiä. Nokian laatu on kärsinyt melkoisen kolauksen ja nyt tämä huoltojupakka päälle.
Nokialle sanon vastakin KIITOS EI! Sellaista puhelinta ei Nokia markkinoille tuo, jonka kelpuutan...
Luulen että piakkoin aika moni tekee samoin... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553763- 322179
- 402074
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401542Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251482- 791443
- 1381172
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221133Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115