TILANNE

PAKKASAKKA

No , ko mie sanon : -27,6 c , tuuli 1,5 m/s tuulen suunta 220 ja ilmanpaine 1011,2!No , en mie aikkonnukkaan tännään,ei kait sitte hoomenissakkaa lumi-ukkoja tehä , teken ko teken . panen sitte tuonne nettiin kuvat (ootelkaa , vaan elekää pitkästykä!!)Mites se maailma siellä ALHAALLA on alkannu pyörimmään? Jo vain , minun pittäis lähtä tuonne Oslon kulumille kuukaven perästä (1 kuukauden jälkeen...H), no , mie ko menen ja olen ja puhun ja onneksi on tämä kalotti esperantto hallussa(JAA ;ETTÄKÖ OSLOSSA SITÄ PUHUTAAN ?)Mie mikkää vieras korea ole , opetelkoon minun kieltä , jos eivät ymmärrä....

13

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sumua..

kosteeta ja märkää....yäk! Ja kaamee nuha,sen siitä saa kun tulee sieltä pohjoisesta ja säätilat vaihtuu.

Aina sama juttu,täällä raaka meri-ilmasto,pakokaasuja jne - ja siellä Koillismaalla oli niin suloisen puhtaat hanget ja raikas ilma,ei tuntunu pakkanen edes pakkaselta..

Taidanpa lähteä takaisin :-)

• PAKKASAKKA

KOILLISMAA???? Mie se ko satun olemaan just niinko toisell puoll(vrt Turku) suomen maata . Mutt en miekkää sinne etelän summuun ja hummuun halvaa , no , ehkä hetkes ja pikasi kotti ! Ps. miun meri on tuossa 50 km päässä ja kyllä se vaikuttaa. Tuu vaan , kato kartasta ekasti mihin oot menossa! (Mie en koskaan katto mistä oon tulossa , etteen päin , etsivän mieli!)

• täällä Kotkassa

2 ja ohutta yläpilveä,asenne tuossa kieliasiassa on laittamaton sinulla,pidä toi!

• PAKKASAKKA

Mie mittää pijä , mie vaan puhun!Siis kirjuutan ! Vai on siellä Kotkassa niiiiin hoono keli , miun äiti assuu Kouvolassa ja sielläkkii se meri ilma vaikuttaa.. Mitä lie , Kotkalaisten laittammii... Minun lähin meri on tussa 50 km.päässä ja kyllä vaikuttaa , son se golf(en ossaa pelata , en oo pelannu , vaikk josskus saatan kokkeilla(nauraa) ko oon mökillä , naapurissa? on oikkee koulu sitä varten , jos niinko halvaisin mennä koettammaan...(nauraa ittekseensä).Mennää met pellaamaan kolo paloa järven jäälle!???

• HTZA
        PAKKASAKKA kirjoitti:

Mie mittää pijä , mie vaan puhun!Siis kirjuutan ! Vai on siellä Kotkassa niiiiin hoono keli , miun äiti assuu Kouvolassa ja sielläkkii se meri ilma vaikuttaa.. Mitä lie , Kotkalaisten laittammii... Minun lähin meri on tussa 50 km.päässä ja kyllä vaikuttaa , son se golf(en ossaa pelata , en oo pelannu , vaikk josskus saatan kokkeilla(nauraa) ko oon mökillä , naapurissa? on oikkee koulu sitä varten , jos niinko halvaisin mennä koettammaan...(nauraa ittekseensä).Mennää met pellaamaan kolo paloa järven jäälle!???

heevetti! Meri Ilma, pilkku väliin tai sitten meri-ilma.
        Pahuksen Pakkas Akka.

• PAKKASAKKA
        HTZA kirjoitti:

heevetti! Meri Ilma, pilkku väliin tai sitten meri-ilma.
        Pahuksen Pakkas Akka.

Mie koskaan oo ollu pilkun perrään....

• HTZA
        PAKKASAKKA kirjoitti:

Mie koskaan oo ollu pilkun perrään....

kylmässä ilmassa niitä on pilvin pimein.

• PAKKASAKKA (nauraa kihertää )
        HTZA kirjoitti:

kylmässä ilmassa niitä on pilvin pimein.

Mie mittää pimmeessä pilvien lomasta nää , aattelitko laittaa minulle pari pilkkua...niin sieltä lomasta???MOIPS! MOIPS!!!!

• HTZA
        PAKKASAKKA (nauraa kihertää ) kirjoitti:

Mie mittää pimmeessä pilvien lomasta nää , aattelitko laittaa minulle pari pilkkua...niin sieltä lomasta???MOIPS! MOIPS!!!!

sekö on niinkuin pilvien lomasta? Vai polvien?

• Meriläinen

siulle jo kerrottiin kotkan tilanne, lumiukkoja täällä sais. Onneks on lunta vielä.
      Mutta miullapa on päälläni aivan ihana sisareni tekemä villatakki, punainen kirkas ja melkein maahan asti, kas kun lämpö ulkona laskee vai nousee vai miten se oli, eli kun tulee nää suojasäät niin silloin täällä sisällä tarvii lämmintä, ja nyt on.
      Mieku en ala mitään kutomaan tai virkkaamaan, systerit on sitä varten ;))

• PAKIS II

Ihanaa kuulla /lukia Sinusta / sinulta!!!! Jo vain oon katteellinen Siun villa tikkurista ( tekisköhän Siun siskosi miullekki , maksan kyllä , ja hyvin?) Miekkää ossaa mittää virkkoa , saati sitte kutomaan ! Miun ÄITI on sen puolen aina hoitannu , nyt sitte ikä alkaa painaa ja ei oikkee näke, no se tullee joskus kelle tahansa vastaan , joskus tai ebemmin tai myöhemmin....Mie arvostan taivaisiin käsityö taitoja!! Katteellinen olen , KYLLÄ , niille jokka taitavat....Mikäs PAKIS on menny ja rekannu ...?

• Meriläinen
        PAKIS II kirjoitti:

Ihanaa kuulla /lukia Sinusta / sinulta!!!! Jo vain oon katteellinen Siun villa tikkurista ( tekisköhän Siun siskosi miullekki , maksan kyllä , ja hyvin?) Miekkää ossaa mittää virkkoa , saati sitte kutomaan ! Miun ÄITI on sen puolen aina hoitannu , nyt sitte ikä alkaa painaa ja ei oikkee näke, no se tullee joskus kelle tahansa vastaan , joskus tai ebemmin tai myöhemmin....Mie arvostan taivaisiin käsityö taitoja!! Katteellinen olen , KYLLÄ , niille jokka taitavat....Mikäs PAKIS on menny ja rekannu ...?

se on kyllä silviisii että jos pakiksen on joku toinen rekannut niin olet pakkasakka, niinkun oikeasti olet.
        Etkä mikään II;nen.)

• PAKKASAKKA
        Meriläinen kirjoitti:

se on kyllä silviisii että jos pakiksen on joku toinen rekannut niin olet pakkasakka, niinkun oikeasti olet.
        Etkä mikään II;nen.)

Mie se oon ja vain MIE PAKKASAKKA! Hyvät illat Sinulle! -sydän ja toinenkin-PS: Mie oon AINA 1. MOIPS!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      83
      5114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4678
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      85
      2924
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2414
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      22
      1805
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1425
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe