Olen Kanarialla tutustunut ja rakastunut tshekkiläiseen mieheen ja haluaisin, että suhteemme jatkuisi myös senkin jälkeen. Mitä neuvoksi? Onko järkevää muuttaa sinne? Saako sieltä miten helposti työpaikan? Entäs kieli, pärjääkö siellä englannilla vai pitääkö ruveta opiskelemaan paikallista kieltä?
Rakkauden perässä
Tarja K.
2
738
Vastaukset
- kokemusta on
Järkevää? Kieli on vaikea. Ennenkuin sen opit, mies on ehtinyt sinut jo jättää, mutta sinänsä maailmalla eläminen kasvattaa ja opettaa. Anna mennä vaan, et tule lähtöäsi koskaan katumaan, vaikka palaisitkin takaisin.
- oppia kannattaa
Huolimatta miten hyvin englannilla periaatteessa pärjäisikin, niin paikallista kieltä kannattaa oppia aina. Itse en ole suomalainen, mutta asuminen Suomenkin maassa on ollut minulle paljon helpompaa siitä asti kun suomea olen oppinut, vaikka englantia ymmärretäänkin täällä kohtuullisen hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337